Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Wat dan nog? Ze hebben een goed draaiende zaak en werken hard. Mogen ze dan zo geen levensstijl hebben omdat de sector niet "chique" is mss?
Ik vind dat gewoon raar om per se in zo'n miljonairsvilla te moeten gaan wonen en dat dan te combineren met een soort van horecajob waarbij je dan nog veel uren moet kloppen en je eigen kinderen niet ziet opgroeien. Dan boet je volgens mij toch wel erg veel in aan comfort gewoon om de levensstijl te financieren. Als je dan toch een ondernemer bent neem dan gewoon personeel aan?
 
Ik vind dat gewoon raar om per se in zo'n miljonairsvilla te moeten gaan wonen en dat dan te combineren met een soort van horecajob waarbij je dan nog veel uren moet kloppen en je eigen kinderen niet ziet opgroeien. Dan boet je volgens mij toch wel erg veel in aan comfort gewoon om de levensstijl te financieren. Als je dan toch een ondernemer bent neem dan gewoon personeel aan?
Blijkbaar hebben ze wel personeel, maar een manager om hun afwezigheid op te vangen zou idd niet misstaan.
De rest van je idee over wie hoe mag leven met welke job vind ik wel bij de haren getrokken. Met uw job zullen er veel zijn die denken dat je niets anders kan dan in de goot liggen om heroïne te spuiten, maar tegelijkertijd is er op dit forum toch niemand die uw (veel betere) levensstijl aanvalt omdat je een bepaald beroep hebt? Waarom zou jij dan zo denken over een ander? Ik wil u niet affronteren ofzo, want ieder doet een job die hij of zij wil en ik ga er u nooit op beoordelen, maar ik vind het opvallend dat iemand die een job doet waar op neergekeken wordt, zelf neerkijkt op andere jobs. Je zou beter moeten weten.
 
Blijkbaar hebben ze wel personeel, maar een manager om hun afwezigheid op te vangen zou idd niet misstaan.
De rest van je idee over wie hoe mag leven met welke job vind ik wel bij de haren getrokken. Met uw job zullen er veel zijn die denken dat je niets anders kan dan in de goot liggen om heroïne te spuiten, maar tegelijkertijd is er op dit forum toch niemand die uw (veel betere) levensstijl aanvalt omdat je een bepaald beroep hebt? Waarom zou jij dan zo denken over een ander?
Ik woon wel niet in een veel te dure villa met kids die ik niet zie opgroeien... En waarom zou ik heroïne spuiten met een job als kamerverhuurder? :wtf:
 
Ik vind dat gewoon raar om per se in zo'n miljonairsvilla te moeten gaan wonen en dat dan te combineren met een soort van horecajob waarbij je dan nog veel uren moet kloppen en je eigen kinderen niet ziet opgroeien. Dan boet je volgens mij toch wel erg veel in aan comfort gewoon om de levensstijl te financieren. Als je dan toch een ondernemer bent neem dan gewoon personeel aan?
Een door van horecajob is wat te simplistisch uitgedrukt voor het runnen van zo'n ding, inclusief de investeringskredieten aangaan... Dan is de oprichter/CEO van pakweg Le Pain Quotidien ook een "soort van horecajob".

Maar ik snap je punt wel. Ze willen een dure levensstijl en een succesvolle zaak en een harmonieus gezinsleven... Misschien zouden ze inderdaad beter kijken hoe ze meer vrije tijd kunnen hebben door bvb. een gerant aan te werven. Zij lijken me het type van de zelfstandige die door hard te werken een zaak succesvol kan uitbaten maar daarom niet de visie heeft om die zaak ook te laten groeien. Maar ik baseer me op de uitzending dus hierbij hoort geen korrel maar een zak zout.
 
Ik vind dat gewoon raar om per se in zo'n miljonairsvilla te moeten gaan wonen en dat dan te combineren met een soort van horecajob waarbij je dan nog veel uren moet kloppen en je eigen kinderen niet ziet opgroeien. Dan boet je volgens mij toch wel erg veel in aan comfort gewoon om de levensstijl te financieren. Als je dan toch een ondernemer bent neem dan gewoon personeel aan?
In wat voor soort woning mag iemand met uw job wonen?

Die mensen doen toch wat ze willen met hun centen. Precies alsof elke succesvolle CEO/hardwerkende zelfstandige in een kruipkot moet wonen aangezien die amper thuis zijn.
 
In wat voor soort woning mag iemand met uw job wonen?

Die mensen doen toch wat ze willen met hun centen. Precies alsof elke succesvolle CEO/hardwerkende zelfstandige in een kruipkot moet wonen aangezien die amper thuis zijn.
Ik heb inderdaad niet te oordelen in wat voor huis mensen moeten wonen maar ik denk persoonlijk dat deze mensen te ver willen gaan voor hun miljonairsvilla. Volgens mij zouden deze mensen meer gebaat zijn met persoonlijk businessadvies over hun zaak. Wat is er eigenlijk mis met een huis aan een aanvaardbare prijs als dat betekent dat je een normaal gezinsleven kan opbouwen?
 
Die Tarzan&Jane speeltuin is er ook pas sinds 2015 of 2016 denk ik, maar (tot nu toe) echt wel een goudmijntje.
Duidelijk bewijs dat er teveel kindergeld gegeven wordt aan de mensen :unsure:

Heb aflevering nog niet gezien maar door hier te lezen ben ik wel benieuwd :D
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik leefde vooral mee met haar, dat is fucking veel geld en het is weinigen gegeven om ergens door te kijken en te zien wat kan ipv wat is.
Als ze bvb 3 harde eisen had en 6 flexibele en die harde eis was rust, dan snap ik haar wel. Zie vooral uit wat een kast ze komen! Kleiner gaan wonen is voor NIEMAND leuk.


Ik ken regio Gent nu ook niet zo goed maar 350k voor een huis, met oprit en garage, 3 slaapkamers, halfopen ook dacht ik….is toch complete waanzin? Wat hoort dat te kosten?
Ik had direct zo iets van: jup, die komt hier terecht dan, onder Oudenaarde als die weigeren water in de wijn te doen! 😁
 
Ik leefde vooral mee met haar, dat is fucking veel geld en het is weinigen gegeven om ergens door te kijken en te zien wat kan ipv wat is.
Als ze bvb 3 harde eisen had en 6 flexibele en die harde eis was rust, dan snap ik haar wel. Zie vooral uit wat een kast ze komen! Kleiner gaan wonen is voor NIEMAND leuk.



Ik had direct zo iets van: jup, die komt hier terecht dan, onder Oudenaarde als die weigeren water in de wijn te doen! 😁
Ik ook eigenlijk. Gewoon omdat je ziet dat die er mentaal volledig door zit. Maar dan is het ook niet erg slim om aan zo een programma mee te doen.
 
Hoe onrealistisch is dat ook... een perfect huis tot in de puntjes afgewerkt naar uw persoonlijke stijl en afwerkingsgraad.
Om dan te verhuizen naar een doordeweekse straat en een tweedehands woning. No way dat ge dan content gaat zijn hé.

Wat hadden die verwacht? Dat ze het concept blind gekocht gingen veranderen naar Blind Gebouwd Voor 1/3de Van De Prijs?
 
Zouden beter een bouwgrond kopen in Bolderberg en wat lenen met bullet krediet ofzo om echt 100% te zetten wat ze willen.


sterrenwacht-211-1600-900-100.jpg
 
Ps: what da fuck?!? Die is maar 1 jaar ouder als mij?!? 😱 Geen geld hebben is in dit geval beter voor de huid. :unsure:
Als ge haar leeftijd en situatie niet zou kennen zou ge denken dat ze de oma is van die kinderen :shutup:

Combinatie van hun ambitieus zijn en hard werken in combinatie met enorm veel stress?
 
Dat je niet wil invoeren in ruimte snap ik. Maar dat je per se nog dat zwembad enzo wil.. de reeen van verhuis waren de kinderen en de tijd die ze verloren met woon werkverkeer. Fuck dat zwembad dan toch als je daardoor gemakkelijker een huis kan vinden met de juiste oppervlakte en kamers.
 
Waarschijnlijk tot over hun oren in de schulden met de zaak en zijn de mogelijkheden beperkt wegens te hoge maandlasten.
Just guessing
Wat ik ook dacht n'a de aflevering.

Gezin met 3 kinderen en dan zo'n porche voor de deur, dan heb ik al direct mijn vraagtekens als je dan plots een huis van "maar" een miljoen zoekt omdat je dichter bij je werk wilt wonen "voor de kinderen".

Gezien oa feit dat ze aangaf dat het plan altijd was daar oud te worden maar dat het anders is uitgedraaid.. Gaan met corona gewoon een enorme put gekregen hebben.

Ken er zo nog.. Oa eigenaar van grootste (?) privé fitnessketen vzn Vlaanderen die in een absurde villa is gaan wonen paar jaar geleden en heeft vorig jaar de spaarboeken van zijn kinderen aan gebroken.. Maar ja, schijn ophouden jongens!
 
Ps: what da fuck?!? Die is maar 1 jaar ouder als mij?!? 😱 Geen geld hebben is in dit geval beter voor de huid. :unsure:
Dat zei ik dus ook ‘die is mijn leeftijd?’ Ik zie er amper 30 uit als ik naast haar sta.
Dat is natuurlijk niet de schuld van die vrouw, ze staat duidelijk onder hoogspanning maar door mee te doen aan dit programma heeft ze toch echt wel een spotlight die ze niet nodig had.
 
Terug
Bovenaan