Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

1. Ik snap niet hoe je een budget van 1.000.000 euro kan hebben en ipv te bouwen zo zot zijt om aan dit programma mee te doen
2. Ik snap niet dat die niet snapt dat haar gedrag en uitspraken waarschijnlijk zorgen dat bepaalde mensen niet meer naar hun speeltuin gaan komen. Of snapt ze niet dat een tv optreden impact kan hebben op uw zaak?
 
Dat zei ik dus ook ‘die is mijn leeftijd?’ Ik zie er amper 30 uit als ik naast haar sta.
Dat is natuurlijk niet de schuld van die vrouw, ze staat duidelijk onder hoogspanning maar door mee te doen aan dit programma heeft ze toch echt wel een spotlight die ze niet nodig had.
Wat de stelling bevestigd dat arm zijn beter is voor de huid. 🎉
 
Hoe kan je dat weten? Volgens Finactum hebben ze 7,6 FTE op de payroll (Dimona) staan (2020). Ik vermoed echter dat er ook veel met tijdelijke krachten en flexijobbers zal worden gewerkt. Misschien zijn ze net zo succesvol geworden omdat ze veel zelf doen en controle houden? Je kan vanuit jou positie niet oordelen of personeel al dan opportuun is voor hen.

Dat weet ik wel,aangezien ze in het programma zeiden dat ze altijd pas om 12 uur terug thuis zijn. Die speeltuin die sluit om wat? 19.00? Wat zitten ze daar dan nog te doen dat niemand anders kan doen of vanuit thuis kan gedaan worden.
 
Dus ze hebben hun droomhuis maar is te ver van hun werk, hun eigen zaak die ze toch zelf gekozen hebben op die locatie.

Dan verkopen ze hun huis en huren ze iets dat euhm ook niet vlakbij hun zaak is.

Maar dan verwachten dat Bea iets vindt dat ze zelf niet vinden.

De keuken als belangrijk beschouwen maar ze zijn nooit thuis als ik het goed snap dus eigenlijk is een keuken nutteloos :unsure:

Ze zou beter wat meer met haar kinderen bezig zijn ipv ze een eigen dressing en badkamer te geven :unsure:
 
Zouden beter een bouwgrond kopen in Bolderberg en wat lenen met bullet krediet ofzo om echt 100% te zetten wat ze willen.


sterrenwacht-211-1600-900-100.jpg
Met 650k bouwt ge de helft van haar woning...
Zelfs met 300k extra komt ge er nog niet.
Degene die denken dat ge met 1miljoen kunt bouwen wat ze verwachten...Het is 2021/2022 niet 2005.
 
En lintbebouwing volgens madam :rofl:
Welja, ze kan gelijk hebben, maar ze kan ongelijk hebben. Zolang je niet exact weet waar dat huis staat en een stratenplan hebt, kan je dat niet zeggen toch?
Die haar idee van lintbebouwing is gewoon "een buur hebben". Dan woont bijna iedereen in lintbebouwing he.
 
Welja, ze kan gelijk hebben, maar ze kan ongelijk hebben. Zolang je niet exact weet waar dat huis staat en een stratenplan hebt, kan je dat niet zeggen toch?
Die haar idee van lintbebouwing is gewoon "een buur hebben". Dan woont bijna iedereen in lintbebouwing he.
Je zag die ligging toch duidelijk. Fancy buurt. De vorige eigenaar van dat huis is trouwens ook wel iemand die redelijk gekend is.
Dat was inderdaad geen lintbebouwing.(ze was uiteraard wel geblinddoekt en heeft dat niet gezien maar toch... madame wilt gewoon geen buur op 5m)
 
Met 650k bouwt ge de helft van haar woning...
Zelfs met 300k extra komt ge er nog niet.
Degene die denken dat ge met 1miljoen kunt bouwen wat ze verwachten...Het is 2021/2022 niet 2005.
Howhowhow, ik heb niet gezegd dat hun budget van 1 miljoen genoeg is daarvoor. Maar dat ze beter wat wachten of extra krediet zoeken. In principe geen probleem als hun zaak zo goed draait. Wat ze nu doen is gewoon een hoop extra stress en geld weggooien want uiteindelijk gaan ze daar toch nooit tevreden mee zijn.
 
Howhowhow, ik heb niet gezegd dat hun budget van 1 miljoen genoeg is daarvoor. Maar dat ze beter wat wachten of extra krediet zoeken. In principe geen probleem als hun zaak zo goed draait. Wat ze nu doen is gewoon een hoop extra stress en geld weggooien want uiteindelijk gaan ze daar toch nooit tevreden mee zijn.
Ik zeg toch ook dat dat met zelfs 1,3 miljoen (+30%) niet lukt:p

Er zal wel een reden zijn waarom dat ze nu 'maar' 1 miljoen euro budget hebben.

Ben wel benieuwd naar t resultaat. Wrslk wat ingebouwde kasten, Fancy design van Bart en een 50k zwembad erbij met aluminium of houten poolhouse.(madame is uiteraard wel een groter/echt poolhouse gewoon :p)
 
Zouden ze als ondernemers niet de overwaarde op hun huis gebruikt hebben als investering voor de nieuwe escape rooms? Met de resterende 1 miljoen denken ze dan ver te geraken in het goedkope Limburg. Timing met de opening eind 2021 komt dan wel overeen.

Volgens made-in is dat vooral een project van hun zoon. Zullen daar wel wat woonkwaliteit voor kunnen opofferen als de de banken niet staan te springen.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog eens aan het meekijken met de trouwboek. Echt, die indoorspelers die sporen compleet niet. Er is echt nul reden dat die verhuis *moest* als het louter op die 90 minuten per dag rijden aankomt. Daar moet gewoon meer achter zitten.
En zij is echt, echt geen 42. Echt niet. Onmogelijk.
 
Ben nog eens aan het meekijken met de trouwboek. Echt, die indoorspelers die sporen compleet niet. Er is echt nul reden dat die verhuis *moest* als het louter op die 90 minuten per dag rijden aankomt. Daar moet gewoon meer achter zitten.
En zij is echt, echt geen 42. Echt niet. Onmogelijk.
Ze is mss 15 jaar geleden gestopt met verjaren. :unsure:
 
(Zelf deze nog niet gekeken, kijk liever in 1 stuk door)
In hbvl stond een artikel nu. Klinkt alsof ze na verbouwing wel blij gaan zijn.
Zoals elke keer dus?
Toch vaak dat ze veel wensen hebben en dan teleurgesteld zijn met de aankoop en uiteindelijk toch blij na de aanpassingen/verbouwingen. (ditmaal wel extra drama precies).
 
Terug
Bovenaan