Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Ze hebben de deelnemers weer goed uitgekozen dit jaar :rofl:
Béa en Kelly hun reactie zegt wel voldoende...
 
In Nederland is het 1 koppel = 1 aflevering en dat formaat vind ik wel leuker. Daar had je een gepensioneerd koppel dat er effectief is uitgestapt omdat ze kleiner wilden gaan wonen en dan pas beseften dat kleiner ook echt kleiner is. De experts daar nemen ook veel minder nonsense van kandidaten aan.
Nu supporter ik wel voor dat koppel uit Gent, lijken mij leuke mensen.
Dit. Koppels zijn veel dankbaarder ook al zijn die woningen naar Vlaamse normen kabouterhuisjes.
De NL-experts weten ook meer waarmee ze bezig zijn. Zou die wel eens in de Vlaamse versie willen zien.
 
amai hoe onuitstaanbaar is dat miljonairskoppel.

Onee, we moeten 45min rijden naar ons werk. Bitch please, stel u niet zo aan. Ge zijt steenrijk en ge klaagt over 45 min in de auto moeten zitten en dat ge geen woning vindt met een budget van 1 miljoen euro. En dat dan nog een lijdensweg durven noemen dat ge geen huis vindt.

hatelijk kakvolk.
 
ik moet nu wel zeggen, die bea en companie doen ook wel hun best om hun mening als de enigste juiste naar voor te schuiven, en de koeprs zijn altijd "ondankbaar, onwetend" etc.
ze steken die mensen daar gvd in een huis zonder verwarming :D
 
ik moet nu wel zeggen, die bea en companie doen ook wel hun best om hun mening als de enigste juiste naar voor te schuiven, en de koeprs zijn altijd "ondankbaar, onwetend" etc.
ze steken die mensen daar gvd in een huis zonder verwarming :D
Dat zullen ze wel aanpakken.

Maar meneer moest absoluut een garage en nu niet meer sorry maar Bea heeft gelijk
 
eerlijk gezegd zou ik dat ook geen garage noemen hoor. Dat is ne doorloop. Opslagplaats. goed voor een oude mini of 500 in te steken.
Ik heb op papier ook een volwaardige garage, 5m diep. Gelukkig een klein autootje waardoor mijn diepvries er ook nog in kan. :unsure:
En die garage leek me vooral heel smal, dat wordt toch dat man bijt hond filmpje daar om eruit te geraken? 😟
 
Zoeken ze eigenlijk mensen die het programma nog nooit gezien hebben? Ik heb toch die indruk, er moet altijd nog in gewerkt worden maar dat dringt precies niet door? Of ze laten het zo filmen natuurlijk.

En heb ik het nu juist dat die twee absjaars van die speeltuin ook nog zelf heel hun afwas doen? Die laten gewoon niks uit handen aan niemand?
 
ik moet nu wel zeggen, die bea en companie doen ook wel hun best om hun mening als de enigste juiste naar voor te schuiven, en de koeprs zijn altijd "ondankbaar, onwetend" etc.
ze steken die mensen daar gvd in een huis zonder verwarming :D
eerlijk gezegd zou ik dat ook geen garage noemen hoor. Dat is ne doorloop. Opslagplaats. goed voor een oude mini of 500 in te steken.
Vorige seizoenen kon Bea soms overdrijven, maar in deze twee afleveringen houdt ze zich net in. Sommige mensen hebben toch echt wel geen realistische verwachtingen en uw opmerking toont dat ook aan.

Die leefruimte is trouwens echt wel zeer breed. Het gemiddelde rijhuis is nu eenmaal smaller dan een appartement.

Je vergeet trouwens ook dat Bea enkel het huis gekocht heeft na de prijsverlaging waardoor centrale verwarming, badkamer en keuken aangepakt kunnen worden. Het is nu dus al duidelijk dat die voor 350k in die regio echt wel een super deal gaan gedaan hebben.

En idem bij dat rijk koppel toch. Een huis die duidelijk meer dan 1 miljoen waard is weg doen maar dan maar 1 miljoen ter beschikking stellen met een waslijst aan zaken van hier tot in Tokyo. Ik snap wel niet hoe Bart al die aanpassingen kan doen voor 170K (ok, sponsering en goedkopere aankoop van interieur, maar dan nog)
 
Terug
Bovenaan