Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Volgens collega is dat huis in Beringen van Hanne Troonbeecks(of haar ouders) geweest.

Het interieur zag er wel heel mooi uit. Ik ben wel benieuwd of ze content gaat zijn met impermo, x2o en Dovy.

En nu moeten we nog een week wachten om alles te zien... Hoe lame

En die kerel met zijn oldtimer/garage :rofl:
 
Ik heb op papier ook een volwaardige garage, 5m diep. Gelukkig een klein autootje waardoor mijn diepvries er ook nog in kan. :unsure:
En die garage leek me vooral heel smal, dat wordt toch dat man bijt hond filmpje daar om eruit te geraken? 😟

Dacht net hetzelfde, en mijn vrouw kent da filmke ni blijkbaar
Volgens collega is dat huis in Beringen van Hanne Troonbeecks(of haar ouders) geweest.

Het interieur zag er wel heel mooi uit. Ik ben wel benieuwd of ze content gaat zijn met impermo, x2o en Dovy.

En nu moeten we nog een week wachten om alles te zien... Hoe lame

En die kerel met zijn oldtimer/garage :rofl:

Kvond da interieur toch maar flauw eerst, verschoot ervan hoe content dat die was mee zo kleine veranderingen in die gang & kamer.

Ksnap ook ni echt wa er mis is mee impermo ne steen is toch ne steen ofja tegel, soit das mss meteen het antwoord waarom ik het ni snap
 
Zoeken ze eigenlijk mensen die het programma nog nooit gezien hebben? Ik heb toch die indruk, er moet altijd nog in gewerkt worden maar dat dringt precies niet door? Of ze laten het zo filmen natuurlijk.

En heb ik het nu juist dat die twee absjaars van die speeltuin ook nog zelf heel hun afwas doen? Die laten gewoon niks uit handen aan niemand?
ik denk wel dat ze dat met hun personeel doen ze
 
Al vrees ik dat ze nog niet doorhebben hoe ver ze eigenlijk van centrum Gent terecht zijn gekomen: ongeveer 12 km, dat is toch al een stevige commute.
Inderdaad. Ik weet niet hoe belangrijk de nabijheid van Gent voor hen is maar Oosterzele vind ik al lang niet meer de Gentse rand. Eens vlug effe naar het centrum gaan zit er niet in, da’s een uitstap.
 
Inderdaad. Ik weet niet hoe belangrijk de nabijheid van Gent voor hen is maar Oosterzele vind ik al lang niet meer de Gentse rand. Eens vlug effe naar het centrum gaan zit er niet in, da’s een uitstap.
Gentse rand is voor mij dan bvb Evergem, Melle…

maar Oosterzele is zeker geen Gentse rand...

maar ik veronderstel dat ze sowieso wel een Gebied zullen moeten aanduiden en dat Oosterzele daar dan nog binnen lag?
 
Gentse rand is voor mij dan bvb Evergem, Melle…

maar Oosterzele is zeker geen Gentse rand...
Mja, 't is Gijzenzele, bijna op de grens met Melle, maar dan nog: vanuit de "foute" kant van Melle en zeker Evergem is ook niet meer op fietsafstand.
 
Konden die tang en haar sloef eigenlijk niet beter een privébouwke aan hun speeltuin hebben gezet? Parkeert uw kinderen daar op hun gemak en pakt uwe pauze bij hen.

Die kale had ook alleen maar oog voor een garage en zijnen auto en dan verbaasd zijn dat ze moeten inboeten aan leefruimte voor een huis in de Gentse rand met een budget waarvoor ge een breed uitgevallen studio in Gent kan kopen… En dan zo pedant doen. Ja, geef uw prioriteiten dan beter aan he, beunhaas.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet wel zeggen dat ik het minder op mijn heupen krijg van die met haar binnenspeeltuin dan van die chucklefuck met zijn oldtimer. Die vrouw van de speeltuin lijkt mij (behalve dan hautain, dat zeker wel) eigenlijk gewoon heel dicht bij een soortement zenuwinzinking te zitten en lijkt mij eigenlijk op zich nog de kwaadste niet. Als je over die bedragen spreekt zijn je eisen natuurlijk wel anders dan wanneer je een budgetwoning zoekt; aan een miljoen zijn alle 'basiseisen' (tuin, garage voor oldtimer, verwarming, ...) al ingevuld.

Van die gozer met zijn BMW werd ik echt even lastig, en ik hoop dat ze wanneer ze hen het huis tonen op de deur van die garage een compilatie projecteren van al zijn belachelijke uitspraken over zijn auto en zijn absoluut noodzakelijke garage. Hoe je jezelf zo belachelijk kunt maken terwijl je weet dat al je voorgaand gezever op TV staat, amai...
 
Zou het in dat huis met de garage niet mogelijk zijn om heel de benedenverdieping vooraan open te trekken, eventueel met enkele pilaren? Dus dat de inkomhal verdwijnt en de voordeur recht in de living uitkomt. Dan zou ik de garage met een glazen wand van de leefruimte scheiden, alsof dat een mini-showroom is. Met de juiste verlichting in de garage kan die kerel dan elke avond vanuit zijn sofa naar zijn BMW kijken! :p
 
Ik moet wel zeggen dat ik het minder op mijn heupen krijg van die met haar binnenspeeltuin dan van die chucklefuck met zijn oldtimer. Die vrouw van de speeltuin lijkt mij (behalve dan hautain, dat zeker wel) eigenlijk gewoon heel dicht bij een soortement zenuwinzinking te zitten en lijkt mij eigenlijk op zich nog de kwaadste niet. Als je over die bedragen spreekt zijn je eisen natuurlijk wel anders dan wanneer je een budgetwoning zoekt; aan een miljoen zijn alle 'basiseisen' (tuin, garage voor oldtimer, verwarming, ...) al ingevuld.

Van die gozer met zijn BMW werd ik echt even lastig, en ik hoop dat ze wanneer ze hen het huis tonen op de deur van die garage een compilatie projecteren van al zijn belachelijke uitspraken over zijn auto en zijn absoluut noodzakelijke garage. Hoe je jezelf zo belachelijk kunt maken terwijl je weet dat al je voorgaand gezever op TV staat, amai...
Klopt idd en blijkbaar speelden er dat moment meerdere dingen. Een over lijden, problemen met de zaak door corona,...

Daar moet je nu niet veel mensen kennis voor hebben om te zien dat er veel meer aan de hand is bij haar.

Dan vind ik veel van die reacties er wel over. Het is niet dat ze dat geld zomaar in haar schoot gekregen heeft als je ziet hoe hard ze hele dagen mogen werken.

Of het dan slim is om mee te doen met zo een stress boel als blind gekocht is dan weer een andere zaak. Maar ze zullen wss al een tijdje ingeschreven geweest zijn.
 
Zo een drukte en kabaal in die speeltuin, ik zou ook op de rand van een zenuwinzinking staan als ik daar elke dag in moet werken
 
Volgens collega is dat huis in Beringen van Hanne Troonbeecks(of haar ouders) geweest.

Het interieur zag er wel heel mooi uit. Ik ben wel benieuwd of ze content gaat zijn met impermo, x2o en Dovy.

En nu moeten we nog een week wachten om alles te zien... Hoe lame

En die kerel met zijn oldtimer/garage :rofl:
Klopt stond in de krant dat het van Edgard Troonbeeckx was geweest, vader vab
 
Een door van horecajob is wat te simplistisch uitgedrukt voor het runnen van zo'n ding, inclusief de investeringskredieten aangaan... Dan is de oprichter/CEO van pakweg Le Pain Quotidien ook een "soort van horecajob".

Maar ik snap je punt wel. Ze willen een dure levensstijl en een succesvolle zaak en een harmonieus gezinsleven... Misschien zouden ze inderdaad beter kijken hoe ze meer vrije tijd kunnen hebben door bvb. een gerant aan te werven. Zij lijken me het type van de zelfstandige die door hard te werken een zaak succesvol kan uitbaten maar daarom niet de visie heeft om die zaak ook te laten groeien. Maar ik baseer me op de uitzending dus hierbij hoort geen korrel maar een zak zout.
Jullie hebben allemaal een rare visie op ondernemen.
Denken jullie nu echt dat een zaak die nog maar 4 jaar bestaat je best kan leiden door thuis in u villa te zitten en een gerant te zetten?

Als dat jullie beeld is van ondernemerschap dan snap ik waarom veel zelfstandigen gezien wordt als profiteur.

De opoffering van tijd met u kinderen is iets wat nogal vaak voorkomend is bij ondernemers. Niet enkel de horeca ondernemers.

Naar het schijnt was ook Bill gates niet iedere dag thuis.

Die had mss beter ook een gerant gezet na 4 jaar. Maarja gwn zowat zielig miljardair zijn en nog op u pc'tje tokkelen (niet eens een Mac!)? Is dat ondernemen? Toch gwn op u lui gat zitten en een gerant aannemen.

Het kunnen niet allemaal insta entrepreneurs zijn zijn die hun job is van resort naar resort gaan. Blijkbaar zijn er zelf mensen die geld hebben er nog altijd voor werken ook. Hoe gek?!
 
Volgens collega is dat huis in Beringen van Hanne Troonbeecks(of haar ouders) geweest.

Het interieur zag er wel heel mooi uit. Ik ben wel benieuwd of ze content gaat zijn met impermo, x2o en Dovy.

En nu moeten we nog een week wachten om alles te zien... Hoe lame

En die kerel met zijn oldtimer/garage :rofl:
wat @Doxie zei
Ksnap ook ni echt wa er mis is mee impermo ne steen is toch ne steen ofja tegel, soit das mss meteen het antwoord waarom ik het ni snap
Nee de ene tegel is de andere niet
Daar zijn gradaties in (enkel de toplaag gekleurd of tot vol in de kern bv, hardheid, ...)

Maar je weet dat op voorhand toch dat het met die sponsors is ...
Zo een drukte en kabaal in die speeltuin, ik zou ook op de rand van een zenuwinzinking staan als ik daar elke dag in moet werken
Tja dat is gewoon een metalen hal he
Al hebben ze vorig jaar geïnvesteerd in akoestische panelen

:offtopic:
Wij huurden appartement in oude blok (nou ja jaren 60) boven kledingwinkel.
Nadat ze voor de zoveelste keer failliet waren was dat ineens verhuurd aan iets van 'peuter en kleuter' turnen (wat ook andere bestemming is want recreatie). Dat was echt een hel om boven te wonen en de politie deed daar niets aan en gemeente idemdito (want die haar vergunningsaanvraag om verandering van bestemming hing bv pas uit NADAT ik bij de gemeente gaan klagen was, dus die mocht open zijn zonder vergunning :wtf:). Geluk dat we wisten dat het maar voor 6 maand was (we gingen verhuizen) want zo op elke dag van de week met thuiswerk en in de weekends vanaf 9u, ik denk dat ik er ook 1 gehad had :p

@KimiBwoah maar dan moet je maar niet janken omdat je uw kinderen niet ziet. Je hebt die keuze zelf in de hand
En haar 1e man is overleden na arbeidsongeval dus daar zal ze ook wel financieel niet slechter van geworden zijn los van het menselijke leed
 
Terug
Bovenaan