Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Waarschijnlijk tot over hun oren in de schulden met de zaak en zijn de mogelijkheden beperkt wegens te hoge maandlasten.
Just guessing
Over hun persoonlijke schulden kunnen we niets zeggen wegens geen informatie maar de vennootschap Tarzan&Jane heeft inderdaad behoorlijk wat schulden op de balans staan. Dat wil daarom nog niet zeggen dat er een financiële ramp dreigt aan te komen he.

Snelle blik op Staatsbladmonitor geeft de resultaatrekeningen van 2012 tot en met 2020. Dan zie je dat de vennootschap periode 2012 -2106 niet bijzonder veel winst (soms zelf licht verlies) heeft gemaakt. Die periode kan samenvallen met investeringen of zo... 2016 - 2019 waren boerenjaren met behoorlijke winst. In 2020 heeft de gedwongen sluiting omwille van Corona er bij deze vennootschap financieel wel zwaar ingehakt. Boekjaar afgesloten met zwaar verlies dat zowat de helft van hun opgebouwde reserves heeft opgegeten.

De lockdowns zullen voor hen - als ondernemers - dus wel een zware impact hebben gehad die ze nog een paar jaar gaan meeslepen. Dat vind ik wel erg voor hen.

Hij kwam nog wel ok over maar zij was zich voor de camera's finaal in de nesten aan het werken. Als ze al op het randje van een burn-out balanceert dan zouden de reacties nav. haar tv-performance wel 's nefast kunnen zijn. Ook voor hun zaak vrees ik dat zij gisteren niet het beste uithangbord was. Denk dat er best wel wat ouders zijn die de verjaardagsfeestjes van hun kids niet langer bij die 'hautaine diva' willen organiseren.

Jammer voor hen.
 
Over hun persoonlijke schulden kunnen we niets zeggen wegens geen informatie maar de vennootschap Tarzan&Jane heeft inderdaad behoorlijk wat schulden op de balans staan. Dat wil daarom nog niet zeggen dat er een financiële ramp dreigt aan te komen he.

Snelle blik op Staatsbladmonitor geeft de resultaatrekeningen van 2012 tot en met 2020. Dan zie je dat de vennootschap periode 2012 -2106 niet bijzonder veel winst (soms zelf licht verlies) heeft gemaakt. Die periode kan samenvallen met investeringen of zo... 2016 - 2019 waren boerenjaren met behoorlijke winst. In 2020 heeft de gedwongen sluiting omwille van Corona er bij deze vennootschap financieel wel zwaar ingehakt. Boekjaar afgesloten met zwaar verlies dat zowat de helft van hun opgebouwde reserves heeft opgegeten.

De lockdowns zullen voor hen - als ondernemers - dus wel een zware impact hebben gehad die ze nog een paar jaar gaan meeslepen. Dat vind ik wel erg voor hen.

Hij kwam nog wel ok over maar zij was zich voor de camera's finaal in de nesten aan het werken. Als ze al op het randje van een burn-out balanceert dan zouden de reacties nav. haar tv-performance wel 's nefast kunnen zijn. Ook voor hun zaak vrees ik dat zij gisteren niet het beste uithangbord was. Denk dat er best wel wat ouders zijn die de verjaardagsfeestjes van hun kids niet langer bij die 'hautaine diva' willen organiseren.

Jammer voor hen.
De beelden van volgende week zijn niet mals, maar uiteindelijk is dat ook maar een momentopname zonder context. Dat heb je wel vaak met dit programma: ze laten stukjes zien die er héél dramatisch uit zien, maar als het zover is valt het wel mee.

Ik begrijp sowieso niet waarom zij als controlefreak zich inschrijft op zo'n programma, want je geeft net alle controle weg. Dan blijf je toch pendelen tot je uiteindelijk iets hebt gevonden of kan bouwen?
 
Zij ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan hij. Ze ziet er in de 50 uit, hij eind in de 30. En dan nog die 2 jonge kinderen erbij om het helemaal vreemd te maken. Met zo'n dikke villa nog moeten gaan werken in een binnenspeelplein pff... Met die levensstijl doe je toch niet zo'n job? Zoek gewoon een betere job/zelfstandigheid in de buurt of van thuis uit? Die vrouw bewijst toch eens te meer dat je geen verstand nodig hebt om rijk te worden :shutup:
Hij is minstens in de 40. En ze zijn wel eigenaar van die speeltuin, dat is wel helemaal iets anders 'dan daar te gaan werken'.

Al dat gedoe om meer bij hun kinderen te zijn zogezegd. Ze zijn 7 op 7 weg in de vakanties, elk weekend, etc. Die komen waarschijnlijk pas thuis als die al slapen. Ja, dan kan je uzelf een slechte moeder noemen tbh. Dan gaat iets dichterbij wonen toch weinig helpen om meer bij u kinderen te zijn. Of als ze toch zo ambitieus zijn, verkoop de boel en start een andere zaak? Of neem tenminste 1 personeelslid aan? Als je dan nog iets ziet in wat voor kast ze nu wonen is die move echt raar te noemen. Hebben ze het geld nodig en willen ze er winst op pakken? Er schort veel aan hun verhaal. Als ik hier boven zowat lees lijkt dat ook te kloppen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken regio Gent nu ook niet zo goed maar 350k voor een huis, met oprit en garage, 3 slaapkamers, halfopen ook dacht ik….is toch complete waanzin? Wat hoort dat te kosten?
In de marginale buurten zoals de Brugse Poort misschien. Maar dan eentje waar in geen 40 jaar in gewerkt is.
 
Als ze voor laat ons zeggen 320-330k iets uit de jaren 60-70 kunnen kopen en dan met die laatste 20-30k + gratis Dovy keuken en X²O badkamer kunnen renoveren dan cava nog. Ze gaan dan geen volledig afgewerkt huis hebben maar den basis klopt dan toch al...
Dat noem ik niet renoveren, dat is opfrissen. Woning van die leeftijd en prijsklasse ga je met grotendeels cosmetische ingrepen niet naar een hedendaags comfort krijgen. De keuken en badkamer worden door de sponsorverplichtingen sowieso gedaan, dus mijn conclusie blijft dat er gewoon véél te weinig budget is om zoveel woning op een redelijke afstand van Gent te krijgen.
 
De beelden van volgende week zijn niet mals, maar uiteindelijk is dat ook maar een momentopname zonder context. Dat heb je wel vaak met dit programma: ze laten stukjes zien die er héél dramatisch uit zien, maar als het zover is valt het wel mee.
Dat "pure horror" fragment bleek deze week ook compleet uit de context gesleurd te zijn. Ze kwam er evengoed niet mooi uit maar het voorstik was nóg dramatischer.
Hij is minstens in de 40. En ze zijn wel eigenaar van die speeltuin, dat is wel helemaal iets anders 'dan daar te gaan werken'.

Al dat gedoe om meer bij hun kinderen te zijn zogezegd. Ze zijn 7 op 7 weg in de vakanties, elk weekend, etc. Die komen waarschijnlijk pas thuis als die al slapen. Ja, dan kan je uzelf een slechte moeder noemen tbh. Dan gaat iets dichterbij wonen toch weinig helpen om meer bij u kinderen te zijn. Of als ze toch zo ambities zijn, verkoop de boel en start een andere zaak? Of neem tenminste 1 personeelslid aan? Als je dan nog iets ziet in wat voor kast ze nu wonen is die move echt raar te noemen. Hebben ze het geld nodig en willen ze er winst op pakken? Er schort veel aan hun verhaal. Als ik hier boven zowat lees lijkt dat ook te kloppen.
Dit dacht ik toch ook... zo weer een typisch voorbeeld van mensen die geen keuzes denken te moeten maken en dan achteraf klagen dat het allemaal niet combineerbaar is.

Als je zo ambitieus bent en je weet dat je letterlijk elke vakantie van 8u ´s morgens tot 12u ´s nachts van huis gaat zijn wel... dan had je misschien gewoon geen kinderen moeten hebben??? Thuis komen om half 12 veranderd daar idd juist niks aan...
 
Wat gaan we hier weer extreem kort door de bocht. De binnenspeeltuin uitbaters krijgen hier weer kant-en-klaar advies over hoe ze hun leven moeten aanpakken. Zonder dat iemand hen hier maar kent, puur gebaseerd op de paar minuten zendtijd die ze hebben gekregen.

Ze kwam niet goed over in dat programma. Ik keek ernaar en dacht ook wat een hautaine trut is me dat. Anderzijds kan ik geen enkel oordeel vormen over hoe goed of slecht ze hun zaken geregeld hebben noch of ze al dan niet goede ouders zijn. Dat laat ik dan ook volledig in het midden.

Ik ben benieuwd naar het koppel die in het Gentse willen kopen met het budget van 350K.
 
Er was ooit een tijd waar 350K genoeg was om een mooie instapklare gezinswoning te kopen. Zonder steun van thuis uit of een zéér goede pré is het toch moeilijk om als jong koppel een woning te kopen in bepaalde regio's. Je kan wel iets kopen in de Voerstreek of ergens in Wallonië, maar dan heb je weer onhaalbare pendeltijden. :tongue:
 
Over hun persoonlijke schulden kunnen we niets zeggen wegens geen informatie maar de vennootschap Tarzan&Jane heeft inderdaad behoorlijk wat schulden op de balans staan. Dat wil daarom nog niet zeggen dat er een financiële ramp dreigt aan te komen he.

Snelle blik op Staatsbladmonitor geeft de resultaatrekeningen van 2012 tot en met 2020. Dan zie je dat de vennootschap periode 2012 -2106 niet bijzonder veel winst (soms zelf licht verlies) heeft gemaakt. Die periode kan samenvallen met investeringen of zo... 2016 - 2019 waren boerenjaren met behoorlijke winst. In 2020 heeft de gedwongen sluiting omwille van Corona er bij deze vennootschap financieel wel zwaar ingehakt. Boekjaar afgesloten met zwaar verlies dat zowat de helft van hun opgebouwde reserves heeft opgegeten.

De lockdowns zullen voor hen - als ondernemers - dus wel een zware impact hebben gehad die ze nog een paar jaar gaan meeslepen. Dat vind ik wel erg voor hen.

Hij kwam nog wel ok over maar zij was zich voor de camera's finaal in de nesten aan het werken. Als ze al op het randje van een burn-out balanceert dan zouden de reacties nav. haar tv-performance wel 's nefast kunnen zijn. Ook voor hun zaak vrees ik dat zij gisteren niet het beste uithangbord was. Denk dat er best wel wat ouders zijn die de verjaardagsfeestjes van hun kids niet langer bij die 'hautaine diva' willen organiseren.

Jammer voor hen.

Die Tarzan&Jane speeltuin is er ook pas sinds 2015 of 2016 denk ik, maar (tot nu toe) echt wel een goudmijntje.
 
Ik dacht eerst dat het moeder en zoon was die een huis verkochte. Wat een chique huis, ik zou daar nooit verhuizen, zeker niet als het maar om 45 minuten enkel rijden is.

Als ge een miljoen kunt geven aan een huis, kunt ge ook wat personeel aannemen in uw zaak die u helpt met whatever ge aan het doen zijt na sluitingstijd van uwe speeltuin. Snap niet waarom die niet vroeger naar huis kunnen, of zitten ze daar die zaak helemaal zelf te kuisen??

Geen compassie. En word trouwens een grotere binnenspeeltuin gebouwd in de Limburg as we speak. https://www.beverlandmaaseik.be/
 
Er was ooit een tijd waar 350K genoeg was om een mooie instapklare gezinswoning te kopen. Zonder steun van thuis uit of een zéér goede pré is het toch moeilijk om als jong koppel een woning te kopen in bepaalde regio's. Je kan wel iets kopen in de Voerstreek of ergens in Wallonië, maar dan heb je weer onhaalbare pendeltijden. :tongue:
Onlangs op het tv een reportage uit het jaar 2000 gezien: Ja, ik huur hier nu iets voor 7000 frank per maand

:unsure:
 
Voor hoeveel zou dat vorig huis gegaan zijn. Zelfs hier in Limburg compleet onhaalbaar voor 1 miljoen euro.
 
Die Tarzan&Jane speeltuin is er ook pas sinds 2015 of 2016 denk ik, maar (tot nu toe) echt wel een goudmijntje.
Klopt, hier spreken ze dat ze er vier jaar geleden mee zijn begonnen + wat meer achtergrond: https://www.hln.be/tv/caroline-en-f...ocht-bang-voor-reacties-van-kijkers~a57738f4/
De binnenspeeltuin hebben ze inderdaad in 2018 gestart. Voordien hadden ze blijkbaar een wasserij. Die vennootschap (Maxwash) hebben ze omgevormd naar Tarzan & Jane, de statuten gewijzigd voor die binnenspeeltuin en een kapitaalsverhoging gedaan.

Publicaties in het Staatsblad kan je hier nakijken: https://www.finactum.be/nl/company/BE0876884651

Als ge een miljoen kunt geven aan een huis, kunt ge ook wat personeel aannemen in uw zaak die u helpt met whatever ge aan het doen zijt na sluitingstijd van uwe speeltuin. Snap niet waarom die niet vroeger naar huis kunnen, of zitten ze daar die zaak helemaal zelf te kuisen??
Hoe kan je dat weten? Volgens Finactum hebben ze 7,6 FTE op de payroll (Dimona) staan (2020). Ik vermoed echter dat er ook veel met tijdelijke krachten en flexijobbers zal worden gewerkt. Misschien zijn ze net zo succesvol geworden omdat ze veel zelf doen en controle houden? Je kan vanuit jou positie niet oordelen of personeel al dan opportuun is voor hen.

Geen compassie. En word trouwens een grotere binnenspeeltuin gebouwd in de Limburg as we speak. https://www.beverlandmaaseik.be/
Denk niet dat die mensen compassie nodig hebben of dat vragen.

Met die levensstijl doe je toch niet zo'n job? Zoek gewoon een betere job/zelfstandigheid in de buurt of van thuis uit? Die vrouw bewijst toch eens te meer dat je geen verstand nodig hebt om rijk te worden :shutup:
Jij vindt dat bij zo'n (definieer zo'n) levensstijl geen job als uitbater van een kinderspeeltuin past? Rijk worden kan je door hard te werken, risico's te nemen en opofferingen te doen. Ik vind een Michel Van Den Brande ook niet intelligent overkomen maar die man heeft door te ondernemen wel een behoorlijk vermogen verzameld. Je post slaagt toch nergens op. Past die zijn levensstijl dan ook niet bij een stellingbouwer?


Wtf die is maar 2j ouder :unsure:
idd, verschil tussen beiden lijkt groter. Maar bon :)

Er was ooit een tijd waar 350K genoeg was om een mooie instapklare gezinswoning te kopen. Zonder steun van thuis uit of een zéér goede pré is het toch moeilijk om als jong koppel een woning te kopen in bepaalde regio's. Je kan wel iets kopen in de Voerstreek of ergens in Wallonië, maar dan heb je weer onhaalbare pendeltijden. :tongue:
Het zijn inderdaad moeilijke tijden voor jongeren die vastgoed willen kopen, of voor alleenstaanden... 350K is op de as Gent - Brussel - Antwerpen echt een mini budget... Ben benieuwd wat die blind gekocht makelaars hiervoor uit hun hoed gaan toveren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan