We moeten nog ruimte voor verbetering laten ook ehNu nog je rechtercrank naar voor, ventielen gelijk, drinkflessen er uit en zadeltas er af
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We moeten nog ruimte voor verbetering laten ook ehNu nog je rechtercrank naar voor, ventielen gelijk, drinkflessen er uit en zadeltas er af
Hij werkt dan ook in de covid business bij uitstekAmai, dat is al een andere prijsklasse van velo!
Wist ook niet dat de F leverbaar was met ultegra. Dacht enkel dat hij kwam met red, dura-ace of super record.
Aah wist ik niet!Hij werkt dan ook in de covid business bij uitstek
De Dogma is in de meeste gevallen frameset only en dan opbouwen naar de eigen wensen.
Af fabriek inderdaad enkel met de topgroepen, en zeer beperkt te krijgen. Mijne Prince is ook opgebouwd.
Voor volgend jaar gaan ze hun gamma omgooien, meer volledige fietsen. Alles wordt F. Dogma F met dura ace di2, F10 ultegra di2, F8 105 di2 etc. (of soortgelijke Sram/Campa).
je maakt zelfs dé wielertoeristenuitspraakfput, typisch voor Pinarellorijders(al helemaal bij een slooping frame)
En ik die dacht dat die maten te maken hadden met de plaats voor uw pens weg te stekenPrijs heeft er inderdaad niks mee te maken. Een fiets opbouwen doe je ook niet als allereerste fiets. Dan ben je meestal al wel ettelijke jaren vrij fervent met de sport bezig. Voor de meeste wielertoeristen maakt het zelfs niet uit welke band er op ligt.
Een Dogma kan je in 13 verschillende maten krijgen. Ik heb relatief lange benen en dus een korter bovenlichaam, wat maakt dat ik altijd veel zadelpen heb (al helemaal bij een slooping frame) en vaak met korte stuurpennen moet rijden. Bij die Pinarello ben ik voor een maatje kleiner gegaan qua frame met een korte reach van stuur maar wel een stuurpen van 100mm. Op dat vlak heb je dus wel net iets meer vrijheid als je exact weet hoe je wil zitten. Ik besef ook wel dat ik daarmee bij de 1% wielertoeristen behoor
Haha ja, 't is wat over the top, maar mag wel op die fiets vind ikIk vind die gele bartape precies toch erger.
Grote voordeel is wel dat colourmatchen van accessoires gewoon gemakkelijk is, zolang het maar geen oranje is.
meha vette fiets als ge alle commute dingen er vanaf stript vind ik. Proficiat!Zoals aangekondigd, als nieuwe "super-commuter" en ook als reisfiets / backup racer: mijn nieuwe Cinelli Zydeco! Eerste fiets ooit die ik nieuw koop, dus was wel spannend. Vandaag voor een eerste keer heen & weer mee naar het werk gefietst met fietstassen en dat ging vlot en snel op het asfalt! Kijk er ook wel naar uit om de commuter elementen te strippen en eens wat ruiger te gravellen en/of op bikepacking mee te gaan. In elk geval hopelijk goed voor nog veel plezierige km's. Sidenote: bij de fietsenmaker kunnen afdingen voor de spatborden en het bagagerek, maar bidonhouders waren precies toch te veel gevraagd
Vet. Smeekt wel om een deep section wielset.
Klopt. Ze leveren die enkel op de 'Aero' versie of de 'eTap', wat een opleg van 2k betekent. Dat had ik er niet voor over.Vet. Smeekt wel om een deep section wielset.
Die 2k komt dan ook wel met een upgrade naar 12-speed met elektronisch schakelen.Klopt. Ze leveren die enkel op de 'Aero' versie of de 'eTap', wat een opleg van 2k betekent. Dat had ik er niet voor over.
Ik leg er dan wel zelf een setje 303S's op.
Ja, maar dat heb ik gewoonweg niet nodig. Het verschil tussen 2.8k en 4.8k euro uitgeven voor een fiets is significant.Die 2k komt dan ook wel met een upgrade naar 12-speed met elektronisch schakelen.