Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wat fout verwoord, want ik hoop nog steeds dat hij (of Grace) de eerstvolgende afvaller is. Maar ik vond 'm deze week niet zo vervelend en irritant overkomen als daarvoor. Ik heb nu wel vooral de afleveringen gekeken en minder naar de livestream, dus daar kan altijd wel wat geframed worden nauturlijk.Gestegen??? Dienen achterbakse? Hoe zwak en laf was zijn actie om immuniteit te kopen? Weken aan een stuk iedereen ospteken om op bepaalde huisgenoten te stemmen zodat hij zelf in de finale geraakt zonder iet te doen..nu blijkt dat hij minst favoriet is bij kijkers gaat hij zijn eigen vel redden want hij is toch niet de man da hij dacht dat hij waswat gaat hij in de finale forceren als hij minst favoriet is
![]()
Geen meerwaarde had die. Ongelofelijk saai
Oesj x
Dat zeiden ze indertijd ook van Ellen Dufour, die heeft toen dat seizoen wel mooi gewonnen.Dat vond ik nu ook wel. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ze daar totaal niet op haar plek zat. Op geen moment heeft ze het spel willen/kunnen spelen en ze probeerde precies altijd en overal bij te horen. Het kan zeker een fijne vrouw zijn om mee om te gaan in het dagelijks leven, maar hier in BB had ze inderdaad geen meerwaarde.
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn.Ik denk dat de enige die Nawel er kan uitspelen Salar is. Het is gisteren gebleken dat Nawel duidelijk méér voorstanders heeft dan tegenstanders en ik heb hier al gezegd: hoe vaker ze genomineerd wordt, hoe sterker ze wordt.
Maar er waren toen wel nog beelden van de douchesDat zeiden ze indertijd ook van Ellen Dufour, die heeft toen dat seizoen wel mooi gewonnen.
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn.

Is Nawel nu weer genomineerd?Blijven die mensen nu echt zo gatachterlijk om haar te blijven nomineren?
Of is het een strategische zet van bepaalde bewoners om Kristof eruit te spelen?
Kan ook gewoon eens voor de verandering zijn. Meestal nomineren ze woensdag of donderdag geloof ik? Om de "tactische overleggen" voor te zijn.Ik verwacht sowieso nog wel een plottwist ivm de nominaties aangezien er al heel vroeg op de week genomineerd wordt en de namen dan ook nog eens de dag zelf al bekend gemaakt worden.

Had hij geen schoon gezichtje gehad, had hij er al lang uitgelegenKan ook gewoon eens voor de verandering zijn. Meestal nomineren ze woensdag of donderdag geloof ik? Om de "tactische overleggen" voor te zijn.
Die Tobias kan toch echt een stukske zagen de laatste tijd, holy shit![]()

Er is zojuist een challenges geweest waarbij zowel Kristof als Nawel hun nominatie hebben weten kwijt spelen en dus niemand meer genomineerd is momenteel.

Nieuwe nominaties dan? Enkel degene die nog overblijven, anders zullen het weer dezelfde zijn zeker.
Julio en Tobias hadden in hun geheime kamer een geheime proef waarmee ze 10k konden winnen als ze de afvaller van zaterdag juist kunnen raden.
Op wie zetten ze die 10k? Inderdaad, Nawel.![]()
Toch een goeie zet van Julio? Het dwingt Tobias misschien om de rest te overtuigen om een sterkere kandidaat tegen Nawel te laten uitkomen. Als ze de 10k op Julio zetten stuurt hij sowieso de nominatie zijn richting uit.Julio en Tobias hadden in hun geheime kamer een geheime proef waarmee ze 10k konden winnen als ze de afvaller van zaterdag juist kunnen raden.
Op wie zetten ze die 10k? Inderdaad, Nawel.![]()
Julio en Tobias hadden in hun geheime kamer een geheime proef waarmee ze 10k konden winnen als ze de afvaller van zaterdag juist kunnen raden.
Op wie zetten ze die 10k? Inderdaad, Nawel.
Toch een goeie zet van Julio? Het dwingt Tobias misschien om de rest te overtuigen om een sterkere kandidaat tegen Nawel te laten uitkomen. Als ze de 10k op Julio zetten stuurt hij sowieso de nominatie zijn richting uit.
Toch een goeie zet van Julio? Het dwingt Tobias misschien om de rest te overtuigen om een sterkere kandidaat tegen Nawel te laten uitkomen. Als ze de 10k op Julio zetten stuurt hij sowieso de nominatie zijn richting uit.
Ik kan mij absoluut vinden in uw theorie, maar dit gaat volgens mij niet slagen met Nawel als één van de twee op het bord. Is namelijk echt een love/hate it persoon. Ze heeft duidelijk heel veel voorstanders, maar ook veel tegenstanders. Ik denk dat er maar weinigen zijn die in haar geval neutraal zijn en ik denk dus ook niet dat dat gedeelte een verschil kan maken.+ de invloed op de kijker
Bij de opdracht met die dozen kiezen is het voor Julio duidelijk geworden dat de kijker hen de centen gunt. Door nu die 10k op Nawel te zetten gaat hij een deel kijkers, zonder voorkeur voor 1van beide, achter zich hebben die hun favoriet wel 10k extra gunnen en dus niet voor hem of tegen Nawel, maar wel voor de 10k gaan stemmen.