Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze komen daar precies niet echt overeen. Toch een groot verschil met vorige edities. Dit komt niet goed 😄

Individueel botst het dit jaar meer, vorig jaar had ge dan weer een paar aparte kampen die onderling goed samenhingen maar wel tegen over elkaar stonden.

Hadden die op dag 1 nu niet zo'n sleuteltje gekozen van die lopende band? Of vergis ik me? Is daar iets mee gedaan? En waarom heeft die Kristof een motiefke op zijn lakens? :)

Yep, ik vroeg het me ook al af wat er met die sleutel gebeurd is.

Nominaties zijn gekend:

Dimitri
Nawel
Salar

Het belooft alleszins een spannende exit te worden!
Hopelijk Nawel er uit, al begint Dimi me ook wel te irriteren. Salar begin ik om een of ander reden meer en meer te appreciëren dus die mag van mij gerust nog wel blijven om zijn spel te spelen

Nominaties zijn gekend:

Dimitri
Nawel
Salar

Hopelijk Nawel er uit, al begint Dimi me ook wel te irriteren. Salar begin ik om een of ander reden meer en meer te appreciëren dus die mag van mij gerust nog wel blijven om zijn spel te spelen
Kijk alleen de afleveringen met een half oog en Nawel is volgens mij IRL ook een vreselijk persoon. Salar speelt het sluw zoals Thomas vorig jaar. Het blijft een spel en ik vind het een beetje zonde om daar iemand op af te rekenen. Dimitri lijkt me nog een halve puber die misbruik maakt van de naïviteit van Vera.

Wat vinden jullie ervan dat Tobias terug in 't spel is? Op zich vind ik dit verkeerd, gezien hij door z'n breuk extra sympathie krijgt en nu ook veel opdrachten niet kan meedoen. No hard feelings, maar hier mochten ze best keihard in zijn. Diezelfde week dan ook geen nominatie.

Wat vinden jullie ervan dat Tobias terug in 't spel is? Op zich vind ik dit verkeerd, gezien hij door z'n breuk extra sympathie krijgt en nu ook veel opdrachten niet kan meedoen. No hard feelings, maar hier mochten ze best keihard in zijn. Diezelfde week dan ook geen nominatie.

Snap niet waarom dat een probleem is? Hij is amper 6 dagen het huis uit geweest, als ik het goed heb.
Extra sympathie betwijfel ik. Het was voor zijn breuk gewoon al een erg populaire bewoner.
Geen opdrachten kunnen meedoen kan enkel maar in zijn nadeel zijn bij bijvoorbeeld opdrachten voor vrijstellingen/little brother/...

Nominaties zijn gekend:

Dimitri
Nawel
Salar

Van mij mag Dimi wel vertrekken. Ik vind hem echt zo'n enorm inhoudsloze bewoner die zichzelf fantastisch vindt. Zijn "relatie" met Vera is ook erg cringe om naar te kijken.
Nawel mag er op zich ook wel uit voor mij.
Salar kan ik wel appreciëren.

Nominaties zijn gekend:

Dimitri
Nawel
Salar

Ik hoop den eerste

Ik snap de haat tov Nawel niet, da lijkt mij echt een toffe en ze is rechtuit.

Vera en Dimi :puke:
Parfum op een kussen spuiten om daarmee al knuffelend in slaap te vallen... omdat ze 1 nacht niet samen kunnen liggen...

Van mij mag Salar er uit, heb ik geen sympathie meer voor, is idd echt ne rotte appel en gaf zelf eerder deze week al aan dat em er precies zelf wel uit wil, dus bye dan.

Van mij mag Salar er uit, heb ik geen sympathie meer voor, is idd echt ne rotte appel en gaf zelf eerder deze week al aan dat em er precies zelf wel uit wil, dus bye dan.
Dat zal wel geweest zijn zoals je wel vaker ziet, als ze een nominatie voelen aankomen.

Toen ze Dimitri slecht maakten, 30’ voor einde van de stemmen, wist ik het al. Zo is het natuurlijk beïnvloeding.

Nawel heeft belachelijk veel volgers op tik tok die haar serieus gaan steunen dus daar zijn we nog niet vanaf!

Was wel te verwachten dat Dimitri eruit zou vliegen met de vraag, wie wil jij dat in het huis blijft. Salar heeft zijn fanbase in NL, Nawel in België. Dimitri werd gewoon vergeten.

Als de vraag zou zijn: Wie moet het huis verlaten, dan zou het tussen Salar en Nawel gegaan zijn. Die hebben net zoveel voorstanders als tegenstanders.

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik nog niet veel van deze editie gezien, maar Nawel is op 't eerste zicht wel een bommeke precies. Qua uiterlijk toch wel mijn ding :biglaugh:

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik nog niet veel van deze editie gezien, maar Nawel is op 't eerste zicht wel een bommeke precies. Qua uiterlijk toch wel mijn ding :biglaugh:
Een bommeke en gewoon een leuk, lief kind

Blij dat Dimi er uit ligt, Nawel en Salar zijn echt top mensen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan