Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grace gebruikt zulke woorden idd zelf ook vaak. Ze zat daar juist ook te zeggen dat ze hoopte dat Julio er lang in blijft "want dat is ook iemand met een donkere huidskleur". Daar zult ge wellicht weer geen kritiek over vinden op social media. Zelf heb ik er voor alle duidelijkheid geen probleem dat ze dat zegt want ik snap die context enz wel en vind dat dus niet racistisch, maar het zou omgekeerd maar eens moeten gebeuren dat pakweg Hanne zegt dat ze hoopt dat Vera er in blijft "want dat is ook een blanke".

Ik vind het vooral jammer dat dat online "relletje" blijkbaar ontstaan is na tweets van oa Liese van vorig jaar. Oud-bewoners zouden toch echt wel moeten weten dat wat ge ziet op tv (zelfs op streams) gewoon een vertekend beeld kunnen geven en woorden dus makkelijk verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. We zullen in onze privésfeer allemaal wel eens woordjes/uitdrukkingen gebruiken die mss niet volledig politiek correct zijn. Als ge dan echter 24/24 gefilmd wordt en ge mensen hebt die bij het minste beetje achter hun toetsenbord kruipen om kritiek te geven, dan zijt ge natuurlijk al vlug kop van jut.
Liese was dan ook degene die Zoey steunde in haar betoog "er kan geen racisme plaatsvinden t.o.v. blanken". Dat was tenen krullend vorig jaar.

Tobias heeft een verkeerde beweging gemaakt bij het sporten en zich geblesseerd (hijzelf dacht al meteen aan een breuk van z'n voet al lijkt me dat overdreven) Blijkbaar is er dokter langsgeweest (streamlock...) maar inmiddels terug beeld en Tobias is naar het ziekenhuis.

Benieuwd of en wanneer hij dus nog terugkomt.

Jill is vorig jaar (na quarantaine en negatieve test) ook mogen terugkeren na haar "accidentje", maar die was natuurlijk wel weer de oude terwijl Tobias nu natuurlijk niet op 123 genezen gaat zijn van z'n blessure en dat dus sowieso invloed gaat hebben op het spel.

maar die was natuurlijk wel weer de oude terwijl Tobias nu natuurlijk niet op 123 genezen gaat zijn van z'n blessure en dat dus sowieso invloed gaat hebben op het spel.
Laten we niet doen alsof de opdrachten zwaar zijn, volgens mij kan hij alles op 1 been meedoen 🙃

Edit: wacht, op beelden van volgende week zag hij lijkbleek, kreeg er zelf kippenvel van wtf ☠️

De bewoners hebben al bericht gekregen dat alles goed gaat met Tobias en dat hij nu even in quarantaine moet. Ik verwacht dat hij dus gewoon weer zal binnen mogen.

Tijdens de uitzending kregen we weer niet alle nominaties te zien. Ik snap daar niets van... Van Grace hebben we zelfs geen enkele nominatie gezien.

De bewoners hebben al bericht gekregen dat alles goed gaat met Tobias en dat hij nu even in quarantaine moet. Ik verwacht dat hij dus gewoon weer zal binnen mogen.

Tijdens de uitzending kregen we weer niet alle nominaties te zien. Ik snap daar niets van... Van Grace hebben we zelfs geen enkele nominatie gezien.
Inderdaad daar stoor ik me ook heel erg aan, Dit vind ik net het interessantste.

Wtf, vorig jaar moest Peter in quarantaine, tien heeft Geraldine de presentatie van die liveshow alleen gedaan. Nu is Geraldine blijkbaar in quarantaine en die vervangen ze dan wel ...

Wtf, vorig jaar moest Peter in quarantaine, tien heeft Geraldine de presentatie van die liveshow alleen gedaan. Nu is Geraldine blijkbaar in quarantaine en die vervangen ze dan wel ...
Peter moest niet in quarantaine toen hoor, hij was gewoon onwel. Presenteerde nog in de ochtend de ochtendshow op MNM en was er al snel weer. Ik geloof dat er toen geen bewoner naar huis moest als ik het me goed herinner. Dus hadden ze niemand extra nodig die een afvaller moest gaan ophalen.

Peter moest niet in quarantaine toen hoor, hij was gewoon onwel. Presenteerde nog in de ochtend de ochtendshow op MNM en was er al snel weer. Ik geloof dat er toen geen bewoner naar huis moest als ik het me goed herinner. Dus hadden ze niemand extra nodig die een afvaller moest gaan ophalen.
Nee, hij was ziek geworden overdag na de ochtendshow (de dag erna was hij er trouwens niet bij om de ochtendshow te presenteren) en ze wisten op die moment nog niet of het corona was. Achteraf bleek het geen corona te zijn en moest hij dus niet in quarantaine, dat klopt.
En er is toen wel degelijk een bewoner moeten vertrekken, dat was Thomas. Die werd toen opgehaald door een onbekende medewerker die buiten beeld bleef.

Nee, hij was ziek geworden overdag na de ochtendshow (de dag erna was hij er trouwens niet bij om de ochtendshow te presenteren) en ze wisten op die moment nog niet of het corona was. Achteraf bleek het geen corona te zijn en moest hij dus niet in quarantaine, dat klopt.
En er is toen wel degelijk een bewoner moeten vertrekken, dat was Thomas. Die werd toen opgehaald door een onbekende medewerker die buiten beeld bleef.
Nu je het zegt ja, juist dat ging zo. Ik zat er helemaal naast sorry 🤭

Nawel vind ik ook wel bommeke maar mijn favorietje blijft toch wel Hanne vooral. Anyway, ligt het aan mij of heeft Salar naar de kijker toe zijn graf wa gegraven ??

Salar is zo vals, niet normaal.
Maar dat wisten we eigenlijk al van in het begin toen hij nog in de aparte ruimte zat samen met Nawel.

Hadden die op dag 1 nu niet zo'n sleuteltje gekozen van die lopende band? Of vergis ik me? Is daar iets mee gedaan? En waarom heeft die Kristof een motiefke op zijn lakens? :)

Ze komen daar precies niet echt overeen. Toch een groot verschil met vorige edities. Dit komt niet goed 😄
Vorig jaar was er echt een leuke sfeer. Er werden ook vriendschappen opgebouwd sommige komen regelmatig nog eens samen. Zoals Nick, Naomi, Michel, Patrick… Ik denk niet dat er veel van dit seizoen elkaar nog vaak zullen terugzien. 😛

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan