BeyondGaming Zoekt JOU!

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Met het nieuwe forum zijn er ook nieuwe uitdagingen. Op 9lives hadden we ook al een Event Crew, maar die willen we nu graag wat meer uitbouwen en structuur geven.

Wat zoeken we?

1. Onze Event Crew staat in voor het organiseren, promoten en opvolgen van Events.

Om alles in goede banen te leiden, zoeken we een Event Coordinator. Die stuurt de Event Crew aan waar nodig, behoudt het overzicht over alle events, onderhoudt de Event Page, en klopt aan bij mods en users van allerlei communities om samen events op te zetten.

2. Moderatoren. We zijn nog op zoek naar moderatoren voor Werk&Studie en eventueel Pol&Actua. Sommige crewleden hebben op BeyondGaming een andere rol gekregen, waardoor we daar wat extra mankracht kunnen gebruiken.

Voel je je geroepen om mee de schouders te zetten onder dit project en je in te werken in ons team van enthousiaste moderatoren, met alle steun van de supermoderatoren, laat dan zeker iets weten op [email protected]!
 

Heb ik nu een prijs gewonnen ofzo?
unsure.gif
 
JPV zie ik terecht hier moderator worden.
Maar ik dacht gelezen te hebben op 9L dat jij net minder tijd op het forum wou spenderen en dus wat afstand nam?
 
In sommige firma's is dat al lelijk tegengevallen, ze zagen geen verschil...

Aan allen die gekozen zijn, proficiat!
 
Terug
Bovenaan