Event Crew zoekt JOU!

Beste forumleden,

Sinds de oprichting van BeyondGaming werden reeds heel wat stappen gezet. Zowel op vlak van het forum, events en wedstrijden als op de frontpage zien we een toename van de activiteit. Om ervoor te zorgen dat we deze gestage groei ook kunnen aanhouden, blijven we continu op zoek naar interessante extra content voor de front.

Uiteraard betekent dit dat we extra handen kunnen gebruiken om alles te bolwerken.
Daarom zijn we nu op zoek naar versterking voor de Event Crew!

Stream je regelmatig en vind je het tof om de organisatie van events op je te nemen? Verzin je graag wedstrijden en uitdagingen? Kan je goed overweg met Discord en wil je ons helpen de event-sectie mee uit te bouwen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Stuur dan zeker je kandidatuur naar [email protected]

Voor meer vrijblijvende informatie kan je zeker terecht bij een van onze event crewies (@Strijkijzer of @coltie).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
738679693783334912.png


 
Laatst bewerkt:
En ook hier zijn alle inschrijvingen nog altijd meer dan welkom. Je wordt meteen met alle vormen van geneugten ontvangen in de warme schoot van de event crew!
 
Nog volk nodig, paar jaar geleden had ik en enkele anderen een FIFA 19 en FIFA 20 community op Discord met 100+ leden (Van heel West-Europa en Noord-Afrika) Was geen mod, wel admin. Dus vooral technische kant van de Discord. Bots, inrichting, roles maken en uitdelen, geschikte mensen vinden, etc.

Ik was niet de aanjager, maar we hebben best wel leuke competities georganiseerd via Reddit en Discord. Elke voetbalploeg heeft een Reddit en vele stonden open om een ad te maken. Zelfs grote ploegen zoals Liverpool en Dortmund. Heb ondertussen een prima relatie met enkele Reddits van bekende ploegen en voetbalbonden. Vooral de Schotse en de Turkse.

Jullie spreken over Discord en dat is zeker nodig, maar onderschat Reddit niet.
Heb geen ervaring met streaming. Wel enorm veel met Discord en Reddit. En wedstrijden, tornooitjes, competities organiseren vind ik zo mogelijk nog leuker dan er in mee spelen. Momenteel op een laag pitje, dus zou tof zijn om terug te doen.

Was vooral FIFA, maar ook Battlefield 4, R6S, Wreckfest en Rocket League.
 
Nog volk nodig, paar jaar geleden had ik en enkele anderen een FIFA 19 en FIFA 20 community op Discord met 100+ leden (Van heel West-Europa en Noord-Afrika) Was geen mod, wel admin. Dus vooral technische kant van de Discord. Bots, inrichting, roles maken en uitdelen, geschikte mensen vinden, etc.

Ik was niet de aanjager, maar we hebben best wel leuke competities georganiseerd via Reddit en Discord. Elke voetbalploeg heeft een Reddit en vele stonden open om een ad te maken. Zelfs grote ploegen zoals Liverpool en Dortmund. Heb ondertussen een prima relatie met enkele Reddits van bekende ploegen en voetbalbonden. Vooral de Schotse en de Turkse.

Jullie spreken over Discord en dat is zeker nodig, maar onderschat Reddit niet.
Heb geen ervaring met streaming. Wel enorm veel met Discord en Reddit. En wedstrijden, tornooitjes, competities organiseren vind ik zo mogelijk nog leuker dan er in mee spelen. Momenteel op een laag pitje, dus zou tof zijn om terug te doen.

Was vooral FIFA, maar ook Battlefield 4, R6S, Wreckfest en Rocket League.
Iemand die graag toernooien organiseert kunnen we zeker gebruiken! :D

Ik stuur je nog een PM!
 
Terug
Bovenaan