BeyondGaming Zoekt JOU!

Dat zou bij mij dus wel een probleem zijn, mijn vrouw vraagt nu al, soms geïrriteerd, waarover ik nu weer mijn gal zit te spuwen tegen totaal vreemden op een "dwaas forum". :( Laat staan dat ik morgen afkom met "schat, ik heb goed nieuws, ik word mod op dat dwaas forum". 😆

Hoe zit het eigenlijk met de vakanties? Nu natuurlijk minder van tel, maar als iemand 2 weken weg is, valt dan een andere mod in op diens subforum?
Vakanties worden gewoon opgevangen. Zelfs al ga je een maand op vakantie, dat is gelukkig maar je verdomd recht :D
Daarom hebben wij nog niet zolang op elke subforum (zelfs de minder actieve) minstens 2 mods.
 
Dat zou bij mij dus wel een probleem zijn, mijn vrouw vraagt nu al, soms geïrriteerd, waarover ik nu weer mijn gal zit te spuwen tegen totaal vreemden op een "dwaas forum". :( Laat staan dat ik morgen afkom met "schat, ik heb goed nieuws, ik word mod op dat dwaas forum". 😆

Hoe zit het eigenlijk met de vakanties? Nu natuurlijk minder van tel, maar als iemand 2 weken weg is, valt dan een andere mod in op diens subforum?
Die van mij zegt dat ook, blij dat ze niet de enige is. Kan dat ook in de categorie: een oor in, ander oor uit :p
 
Bij mij thuis was het een teken van medeleven dat ze een uur of twee gezwegen heeft tegen mij toen ik vertelde dat 9lives ging stoppen.
 
Terug
Bovenaan