Vacature moderator politiek en actualiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Voor politiek en actualiteit zijn we op zoek naar een nieuwe moderator die naast @StannekeS en @Tweak37 zal komen te staan en zin heeft om mee hun schouders onder dit groeiend subforum te zetten.

Volgende zaken behoren tot het takenpakket van een moderator:

  • Afhandelen en gepast reageren op reports.
  • Afsplitsen van discussies/posts die een eigen thread verdienen.
  • Ook buiten de reports om de discussies mee opvolgen en bijsturen indien nodig.
We zijn ons ervan bewust dat politiek en actualiteit een uitdaging is voor een splinternieuwe moderator, maar daarvoor zal er op veel ondersteuning van de bredere crew kunnen worden gerekend.

Heb je interesse om deze rol op jou te nemen? Dan mag je via pm contact opnemen met een supermoderator naar keuze (@coldplayke en/of @Loser dus). De termijn om dit te doen loopt tot 19 oktober 2022. We verwachten geen lange motivatiebrief, maar een korte toelichting van je interesse wordt wel op prijs gesteld.

Hopelijk tot binnenkort!
 
Don't shit where you eat :unsure:




Maar serieus, 't is niet dat ik er nog nooit over heb nagedacht maar het lijkt me niet goed voor het (al dan niet gepercipieerde) evenwicht van het modteam, ik ben zelf in te veel discussies betrokken waardoor er toch vaak een andere mod gaat moeten ingrijpen, én ik zou niet zo scherp op de snee meer kunnen discussiëren.

Veel succes in elk geval aan wie het ook wordt :)
 
Kandidaten moeten al hun spuitjes gehad hebben en liefst al een protocol hartmedicatie en antidepressiva nemen.

Dit zal zo een beetje als de portefeuille begroting zijn, niet echt ne cadeau. Maar ook hier veel succes aan wie het zou worden. Hopelijk iemand met veel kennis en een open mind.
 
Kan je als nieuwe moderator zomaar strafpunten uitdelen of moet dat eerst goedgekeurd worden door een supermoderator? Kunnen uitgedeelde strafpunten teruggedraaid worden door supermoderators of staan die vast?

Zonder bijbedoelingen hoor, gewoon curieus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan