Strijkijzer

Event Crew
BG_Foto_Reporter2.png

Beste vrienden,

Onze redactie groeit en we kunnen trots zeggen dat we dagelijks veel nieuws en reviews kunnen publiceren over games en films. Nu willen we deze graag uitbreiden met een cultuursectie en hiervoor kunnen we extra crewleden gebruiken! We zoeken vooral fotografen en redacteurs/reporters. Ga je graag naar concerten, festivals en andere culturele events? Heb je een vlotte pen of maak je de leukste foto's? Wil je je graag engageren voor BeyondGaming? Indien het antwoord op al deze vragen ''Ja!'' is, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen! Of als je denkt dat je op een andere manier een meerwaarde kan bieden in ons team.

Check alvast zeker onze cultuur pagina!

We zoeken dus vooral:
  • Event -en concertfotografen
  • Redacteurs -en reporters
Wat krijg je ervoor terug:
  • Leuke crew waar er plaats is voor iedereen
  • Pers en/of fotopassen voor concerten/festivals/cultuur events...
  • Vrijwilligersverzekering wanneer je op pad gaat voor ons
Stuur je kandidatuur naar [email protected] met een korte uitleg over jezelf en waarom jij dit graag zou doen (met eventueel je portfolio erbij indien je dat hebt).
 
Laatst bewerkt:
Is het de bedoeling dat er verslagjes geschreven worden van eigen gekozen concerten of is het de bedoeling dat jullie de concerten uitkiezen en mensen de baan op sturen?
 
Is het de bedoeling dat er verslagjes geschreven worden van eigen gekozen concerten of is het de bedoeling dat jullie de concerten uitkiezen en mensen de baan op sturen?
Ik zou zeggen: meestal eigen gekozen concerten/festivals tenzij er meerdere mensen interesse hebben en dan is het in beurtrol. Ik ga geen perskaarten aanvragen als er geen interesse is vanuit de crew zelf.

Je geeft dus door aan mij waar je graag naartoe zou gaan en dan vraag ik het aan. Belangrijkste is dat je gewoon wat enthousiasme toont. Het is zeker geen verplichting om wekelijks ergens naartoe te gaan bijvoorbeeld (mag altijd natuurlijk :D )

Nu is het bijvoorbeeld festival seizoen dus het zullen vooral festivals zijn. Vanaf september weer meer concerten.
 
Ik wil in het algemeen wel culturele dingen doen (ik denk dat ik het goed zou doen?) dus indien je van de zomer graag iets non-festival cultureel wil, doe ik dat graag. (Als ik teveel wil doen, zeg ook maar, dat snap ik)
 
Ik zou dat graag (terug) doen maar heb in de nabije toekomst geen zeeën van tijd, kan zoiets (voorlopig) sporadisch ook? Of bijvoorbeeld enkel dingen in/bij 't Gentse?
 
Mooi initiatief

Ik kan wel niet schrijven en ga nooit naar concerten :unsure:
Is cultuur ook voor musea, opera, en dergelijke, of wordt er enkel gefocust op moderne concerten?
 
Als ik terug meer tijd heb wil ik me wel weer terug engageren voor dit forum, helaas moeten stoppen met reviewen van spellen omdat ik echt nauwelijks nog tijd heb. :/
 
Toch nog een warme oproep aan mensen die eventueel interesse zouden hebben. We kunnen toch zeker nog enkele reporters (en evt mensen die over muzieknieuws willen schrijven) en fotograferen gebruiken!
 
Terug
Bovenaan