BeyondGaming Loopt: stand 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een paar weken geleden een strava account aangemaakt.

PR's tot nu toe:
Geschatte beste pogingen
1 km.3:23
1 mijl6:51
5 km.22:17
10 km.53:54

Ter info: man, 28 jaar, 1 meter 77, 70 kg. Voel me wat een zware kant, en de laatste weken ben ik eigenlijk steeds moe en slaap ik slecht. Dus in principe kunnen die tijden scherper... Ik voel me het best als ik zo'n 65 kg weeg. Ik heb nu wel moeite gedaan om goeie tijden neer te zetten, ligt wat in mijn aard om competitief te zijn. Dus die 1 km was effectief slechts 1 km zo snel mogelijk gelopen en dan gestopt.
Ik zou wel eens willen leren om rapper te lopen, startend van de conditie dat ik nu heb. Als ik op Strava mensen zie posten over lactate points en VO2 max. etc. ben ik nog niet echt mee. Hoe stel je voor jezelf een schema op dat je brengt van waar je nu bent, tot een beter punt (interval training, duurloop etc)? Dat moet ik eens uitzoeken. Nu loop ik nog wat op het gevoel. Al heb ik met Strava reeds geleerd dat om een goeie tijd neer te zetten, je gelijkmatig moet lopen.
 
Laatst bewerkt:
Update voor HM, 20K en 10M:

jjWZvB4.jpeg
 
Mijn Polar gaf slechts 20,84km aan, maar ik zag bij anderen allemaal 21km+, dus dan mag deze er wel bij vind ik :D

duqRMwB.jpg

Is dat getrokken aan die photobooths na de finish? Best wel knap vind ik. Ik was zo slecht gezind dat ik dat allemaal niet goed heb gezien.

Knappe prestatie ook!
 
Dan moet ge toch iéts meer moeite doen om me te leren kennen hé :D
Enja, photobooth aan de finish. Gelukkig niet druk toen ik aankwam, kan me voorstellen dat het een kwartier later wel aanschuiven zal geweest zijn.
 
Ik ben echt dik jaloers op iedereen met die foto. Ik had dat ook echt niet gezien.

Ja, idem. Allez, ik had het wel voor de start gezien (was langs daar gepasseerd), maar na de finish stond de prioriteit op drinken, bekomen en terug naar m'n gezin gaan denk ik :D
 
5k.JPG


26:14 op de 5k.
Wel bijna 4 minuten boven mijn alltime record, maar het was ook niet de bedoeling om een PR te breken :p
Ik wil gewoon al tussen het lijstje staan :D
 
*ik breng vnv een update in het klassement*

edit: DONE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer dit jaar nog een scherpe tijd op de 5km te zetten, wanneer ik hersteld ben van marathon. Zal misschien voor in december zijn. Doel: sub 18min.
 
Als je dan toch bezig bent 😏
Ik had deze nog vergeten te updaten, was zo bezig met die 10km dat het PR op de vijf me ontschoten was!
1631879233902.png


Ondertussen is dat van 10 ook al scherper gezet op 49:52, maar daar heb ik geen bewijzen van, want mijn horloge was gecrasht. Dus dat zal ik nog eens moeten overdoen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan