BeyondGaming Loopt: stand 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje tussendoor: :D
Wat vinden jullie nu de zwaarste afstand om te lopen?

Op volgorde van wat ik graag voluit loop:
- 15KM/10 Miles
- 21KM
- 5KM
- 10KM
 
PB 5km dit weekend ook iets scherper gesteld. Kon gerust nog sneller, maar schoonbroer was mee en toch enkele toertjes een stuk trager moeten lopen omwille van zijn te hoge hartslag.

BxNlD2L.jpg
 
Was niet echt de bedoeling, maar mijn vrouwke deed een wandeling op hetzelfde pad en wou haar eens inhalen.
:unsure:



Ik had precies verwacht dat ik al rond de 24:00 ‘met gemak’ zou geraken, viel wat tegen precies. Rond de 3,5km had ik zoiets van ‘ik ga eraan’, maar toch nog doorgelopen dan. Na de run voelde ik me ook nog vrij ‘goed’, kon nog gewoon praten/wandelen, dus misschien zat er nog wat meer in. Ga misschien om de zoveel tijd eens hetzelfde doen om te vergelijken nu, was al lang geleden dat ik zo heb gelopen. Gemiddelde hartslag van 179.
 
Ik moet nog 4 weken geduldig zijn en dan ik ga mijn PR op de halve marathon verbreken: sub 1u30 is het doel. Daarna volgt al snel de marathon van Gent, waar ik sub 3u15 wil gaan. Ik gok dat ik pas vanaf eind mei een poging zal ondernemen om een PR op de 5k te lopen (pr is momenteel rond de 18:35 geloof ik).
 
Thx! 20:32 was snelste voordien. Was niet de bedoeling om het te proberen gisteren, maar zat na 3km op 4:05 en dacht wel dat het kon. 9 minuten alles gegeven en dus gelukt :)

volgende targets zijn de HM aan 4:30 en de marathon aan 5:00
Pretty sure dat beiden al moeten lukken, maar ga het op mijn gemak doen :unsure:
 
10km:
1. @Karry98 : 38min 01sec
2. @picasso123 : 39min 20sec
3. @Koone : 42min 57sec
4. @kay-gell : 46min 33sec
5. @eniac : 55min 55sec
6. @Mien : 1u 03min 32sec
7. @Killer Queen : 1u 08min 21sec
8. @MaximumOfBass : 1u 09min 16sec

Hier de loopresultaten posten is echt wel een heeele goeie motivator :p
Gisteren eerste 10 km na alweer een ingreep begin februari, beste run sinds ik was herstart in december na meer dan een jaar ...
1u 3 min 18 sec!
Waarschijnlijk goed uitgerust? 😅

Ook wel een heel andere loopervaring. Opeens lente. Hommeltjes tussen de voeten. Een vlieg of twee ingeslikt. Gotta love the countryside.

Inmiddels terug verminkt door de huisarts en binnen twee weken afspraak bij de sportarts, die god knows what gaat doen.
En zo blijven we bezig 😬
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan