BeyondGaming Loopt: stand 2023 (FINALE UPDATE)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw record op de 5K: 22:17

Edit: @langun : 0u 22min 17sec

IMG-6388.png
 
Laatst bewerkt:
Sinds midden augustus hier ook terug zeer actief aan het lopen, na jaren vrijwel niet meer gesport te hebben. Zeer tevreden over m'n progress.
Eerder deze week op de piste nog 34:47 op 9.43km (intervaltraining), helaas dus niet valid om mee te laten tellen ;)

best.png


 
PR op de 10km, 51:48. Bijna aan mijn beste tijd van 10 jaar geleden :unsure:
5838FBDF-1EA3-4B12-AA4D-2B83B8F76CBC.jpeg

Op de 5km: 25:30, weet enkel niet hoe ik dat er uit kan knippen, maar hier de stats in elk geval :unsure: Jammer van de inzinking op km 3 en 4, maar ging wss omhoog daar :p
DA84BDF3-422A-45EB-8FF2-DD58E50B98E4.jpeg
 
PR op de 10km, 51:48. Bijna aan mijn beste tijd van 10 jaar geleden :unsure:
Bekijk bijlage 24418
Op de 5km: 25:30, weet enkel niet hoe ik dat er uit kan knippen, maar hier de stats in elk geval :unsure: Jammer van de inzinking op km 3 en 4, maar ging wss omhoog daar :p
Bekijk bijlage 24419
Normaal via garmin kan je de PR's zien ook hoor, moet je dit niet snippen :)

Gezond jaloers op bovenstaande PR's! Ik reken op 2u15 voor mijn HM in Gent eind maart realistisch, lief 2u.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Normaal via garmin kan je de PR's zien ook hoor, moet je dit niet snippen :)

Gezond jaloers op bovenstaande PR's! Ik reken op 2u15 voor mijn HM in Gent eind maart realistisch, lief 2u.
Klopt, maar mijn PR op de 5km is 25:03 in 2021 dus die staat er nog altijd te blinken en gezien het enkel over dit jaar gaat :p

2u15 is zeker een mooi doel!
 
Gisteren voor het eerst 18km gelopen in de training dus daar kwam automatisch een PR bij voor de 10miles :unsure: Zal in de nabije toekomst wel nog verbetert worden :biglaugh:

Bekijk bijlage 25479
Deze klopt trouwens niet! Iemand enig idee waarom strava foute tijden geeft? Is nochtans gewoon een import van Garmin (bij mijn andere PR's is het ook fout.

Dit is de tijd op mijn Garmin (km 15 & 16) - ongeveer 5:52km/min gelopen.

1702368969697.png
 
Deze klopt trouwens niet! Iemand enig idee waarom strava foute tijden geeft? Is nochtans gewoon een import van Garmin (bij mijn andere PR's is het ook fout.

Dit is de tijd op mijn Garmin (km 15 & 16) - ongeveer 5:52km/min gelopen.

Bekijk bijlage 25521
Heb je je horloge ergens gepauzeerd (of op het einde na het "afklokken" per ongeluk enkele minuten later de activiteit herstart (en weer gestopt))? Strava rekent volgens mij de tijd van begin tot einde i.p.v. enkel de opgenomen tijd van de activiteit.
 
Heb je je horloge ergens gepauzeerd (of op het einde na het "afklokken" per ongeluk enkele minuten later de activiteit herstart (en weer gestopt))? Strava rekent volgens mij de tijd van begin tot einde i.p.v. enkel de opgenomen tijd van de activiteit.
Ahja, zoiets zou het wel kunnen zijn. Paar keer bij een rood licht gestaan en ook onderweg een paar foto's gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Net voor het eerst sinds een paar weken nog eens tijd gevonden, strava op maar niets gecheckt.
Thuisgekomen met 2 nieuwe PR's op de 5 en 10 :lint::woohoo:

pr.png
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vanaf 2016:
https://ibb.co/5hC85YB

Beste jaren waren echter de 4 ervoor, maar toen had ik nog geen horloge, ben nu 52.
2012 tot en met 2015:

Niks speciaals dus, altijd gerookt.. Anders had er wss meer ingezeten. Nu aan het trainen voor 3e en wss laatste maratohn (Gent) 24 maart. Hoop dan onder de 4 uur te finishen om het enigszins mooi af te sluiten. Daarna tijd voor iets anders. Te blessuregevoelig aan het worden. Zal wel altijd wat blijven joggen voor gezondheid zolang het kan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan