BeyondGaming Loopt: stand 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verre van een all-out poging, maar ze mag er gerust bij als baseline 🙂

oWHZ7mB.jpg
 
Na in 2020 twee keer te hebben genoten van een hernia om in maart 2021 terug van 0 herop te bouwen met een totaal andere aanpak dan voordien (traag, voorzichtig, andere loophouding, hogere cadans, veel focus op core oefeningen,..) vandaag voor mijn kunnen een 10k gelopen waar ik tevreden over ben (53:10). Was bij m'n ouders deze ochtend en zij wonen dicht bij de vaart dus lange rechte stukken zonder verkeershinder. Ironisch genoeg voelden de benen als dweilen aan toen ik er aan begon maar die datum stond vastgepind en dus koppig en met het achterlijke principe van "hoe sneller ik loop hoe sneller ik ervan af ben " doorgebeten. Zit nog wel wat rek op dus
Screenshot-20210926-110028-Connect.jpg
 
20210926-133854.jpg


De eerste marathon is een feit. Parcours werd nog aangepast in laatste instantie waardoor er een lang saai stuk zat en gewoon moesten terug keren zoals je kan zien.

Iets te warm ook naar mijn goesting. Na 30km toch een klopje gekregen maar al bij al tevreden en de gewenste 03u45min behaald.

Heel knappe prestatie man! Dikke proficiat en geniet nu maar na!
 

Jij hebt nog een deftige finish foto van uzelf! Als ik mijn 7 foto’s aan de finish bekijk zijn er 6 waar ik helemaal niet opsta en eentje waar ik gedeeltelijk te zien ben 😂. Het nadeel van over de streep te komen in een massa tragere lopers van de vorige waves.
 
Jij hebt nog een deftige finish foto van uzelf! Als ik mijn 7 foto’s aan de finish bekijk zijn er 6 waar ik helemaal niet opsta en eentje waar ik gedeeltelijk te zien ben 😂. Het nadeel van over de streep te komen in een massa tragere lopers van de vorige waves.
Ja da's wel het voordeel van wave 1 met een deftige tijd :D
Hoewel ik zie dat de horde die net voor mij aankwam wel met 7-8 op de foto staan. Haha!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan