BeyondGaming Loopt: stand 2023 (FINALE UPDATE)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zekersteweten. Voor mij:
Bekijk bijlage 19035

- 10km: 48:42
- 10 miles: 1:20:00 (bewijs in pm :p)
En even de 10km (en per ongeluk ook de 5km) scherper gezet op de piste zonet:

IMG_1241.jpeg

3x nagekeken omdat ik het zelf niet geloofde, maar klopt dus wel.
 
Nieuwe PR op 10k :clap:, 54:47

@Green Mamba heel herkenbaar, als ik de tijden hier zie lijkt het alsof ik een slak ben :tongue:. Maar gewoon genieten van het lopen doet meer deugd dan mezelf altijd vergelijken met anderen. Het belangrijkste is dat je loopt, niet je tijd of de afstand (voor recreatieve lopers, zoals mezelf).

Edit: link naar Strava
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Nieuwe PR op 10k :clap:, 54:47

@Green Mamba heel herkenbaar, als ik de tijden hier zie lijkt het alsof ik een slak ben :tongue:. Maar gewoon genieten van het lopen doet meer deugd dan mezelf altijd vergelijken met anderen. Het belangrijkste is dat je loopt, niet je tijd of de afstand (voor recreatieve lopers, zoals mezelf).

Edit: link naar Strava
Klopt. Al moet ik nog wel wat werken aan mijn pace. Als ik op de loopband loop is dat gewoon aan een gezapige 7/8 km/h en kan ik het wel goed volhouden. Loop ik buiten, dan gaat dat soms naar 10/11 km/h met verzuurde benen op het einde.

Er is nog wat werk aan.
 
Alle updates doorgevoerd, denk ik. Laat maar weten als ik iets over het hoofd heb gezien!
 
Tijdens mijn actieve hike reis van 15 dagen op de Faeröer Eilanden en Ijsland op de laatste dag in Reykjavik meegedaan (+6 anderen van de 9 reisgenoten) aan de 5km Midnight Sun Run.

Zonder deftige voorbereiding toch mijn PR verbroken met ruim 40 seconden en gestrand op een mooie 13e plaats van 815 finishers.

20230625-130128.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier ook nog ene gevonden om toe te voegen aan de prestaties.
Tijdens de 25km van Moortgat Great Breweries gelopen:

KD0aF0k.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Al mijn records verbroken van dit jaar, en nog maar 5 weken aan het lopen :unsure:

Alvast mijn allereerste richttijden voor de 5km en de 10km. Voel wel dat ik nog een stukje sneller kan, maar alles op zijn tijd 😄

B2FE45B2-F301-4F1E-B032-5092DAA714CD.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan