BeyondGaming Loopt: stand 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn beste 5k van het jaar! Jammer dat de training 3-1-3km was, waardoor die rustkilometer er altijd in zat :)
unknown.png
 
Tijden zijn toch eigenlijk helemaal niet belangrijk vind ik.. het belangrijkste is dat je loopt en in beweging bent.

Dat hangt er gewoon van af wat uw prioriteiten zijn. Ik loop bvb enkel heel lange afstanden en mijn snelheid (en dus tijden) is helemaal niet wat het zou kunnen zijn, maar dat is mijn doel ook niet, dus maakt het niet uit.

Een bepaalde tijd nastreven kan er wel voor zorgen dat je blijft trainen. Niet iedereen heeft die drive, maar het kan helpen.

Verder maakt de tijd op zich niet zoveel uit. Een 10km in sub 1u is voor een bepaald individu even indrukwekkend als een 10k in 35min voor iemand anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit weekend ook m'n HM gelopen, maar kom nogal met ernstig verschillende tijden... Strava zegt 1:54:06, Polar 1:49:51 en Nike doet daar nog een minuut af 1:49:03.

10 kilometer: 52:31
10 miles: 1:26:07
Halve Marathon: 1:54:06

Edit: Doe die van Strava maar, zal wel het eerlijkste zijn :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen weekend ook voor de HM gegaan.
Het was mijn eerste dus wou het traag genoeg doen (ik mikte/hoopte wel onder de 2:30).

Tijd volgens Strava is 2:26:13 geworden, en direct ook een verbetering van mijn 10 miles: 1:51:46.

LhdCYW3.png


En om de mods hier wat te laten werken, ga ik ook vragen om mijn HM tijd te zetten bij het lijstje van de 20km (ik sta eerste dan, omg!).
 
Nu de snelheid wat terugkomt na een winter grinden is het ook bij mij terug tijd om wat persoonlijke records te verbeteren.

De eerste is de 5km vandaag met een tijd van 17:50.

Hier een linkje naar de Strava activiteit als bewijs: https://www.strava.com/activities/5114763918

Full disclaimer: Gelopen met de Vaporfly Next% 2, biedt zeker een groot voordeel.
Gadverdamme dat is ne stevige! Proficiat Karry, hele knappe tijd.
Ik kijk de laatste tijd even niet op Strava nu ik met mijn blessure zit, goed dat ik hier toch nog volg ;)
Bon, heb in elk geval een target wil ik hier nog een eerste plekje veroveren als ik weer in gang ben :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan