BeyondGaming LIGHT Theme gaat in beta!

1632137180222.png

Na maandenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot, @FLT en @Tyfius (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Light" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Eens de laatste plooien hier gladgestreken zijn, zal deze de standaard lay-out worden met "BeyondGaming Dark" lay-out als dappere side-kick. De templates met "XenForo Light" (= standaard lay-out) en "XenForo Dark (Beta)" (= de Dark Reader browser-addon versie van de Light die we ook zelf snel in elkaar hadden gebotst) zullen dan niet meer beschikbaar worden (vier templates per software update onderhouden is helaas iets teveel van het goeie).

Ondanks dat we weten dat deze beslissing bij mensen in slechte aarde zal vallen (gewoontes veranderen == chaos), mogen we toch vriendelijk vragen om de nieuwe lay-outs op zen minst een eerlijke kans te geven? Je geraakt er veel sneller aan gewend dan je eerst zou denken :)
 
Laatst bewerkt:
Net niet. Dit was mijn eerste post in deze thread hierover:


Ik luister niet naar de community, ik heb een aantal aanpassingen gedaan die voor mij persoonlijk er beter uitzien. Ik verwacht niet dat men dit aanbiedt en gaat onderhouden (hint: ik heb het mijne gepost ter informatie, ik ga da hier ook niet openbaar onderhouden als er wijzigingen zijn). En ik snap perfect hoe & waarom de huisstijl toegepast is. Ik ben er gewoon geen fan van.

Des goûts et des couleurs, on ne discute pas.
En ik ben dan ook gewoon sarcastisch.
 
Ik gebruikte enkel Dark theme en vind de verandering .. tgaat wel?

Er is op zich niks mis met de nieuwe Dark theme, ik vind em zelfs best goed uitzien, maar hij is écht wel vrij licht om een Dark theme te zijn. Het is eerder een 'twilight' theme?

Soit, over een week is dat toch gewend en anders Dark reader plug-in oid 🤷
 
Hoe zet je dat op dark? Want wtf is dat wit met roze.. En waar zijn de avaters naartoe?

Onoverzichtelijker kan bijna niet en dat wit en roze is om koppijn van te krijgen. 😎
 
Vrienden (want dat zijn we toch allemaal van mekaar),

Ik snap absoluut dat mensen liever de Xenforo Dark zagen dan de huidige dark (die er inderdaad al wel een aantal maanden is), maar het is wat het is. Wij kunnen nu eenmaal niet voor iedereen goed doen.

Lay-outs worden door de ganse crew op voorhand bekeken, als die ganse crew (op een paar mensen na) enthousiast is over een bepaald thema, dan gaan wij ervan uit dat het merendeel van de members dat ook wel goed zal ontvangen.
Als we bij elke lay-out iedereen gaan betrekken, dan hebben we binnen 5 jaar nog geen deftige lay-out.

Ik ben fan van beide en ik denk dat die dark reader optie voor de light-versie een uitstekend alternatief is voor de Xenforo Dark.

Langs de andere kant is het ook tof dat jullie allemaal hier in deze thread aanwezig zijn, dat wil zeggen dat het leeft. Moest geen haan er naar kraaien, dan waren we waarschijnlijk niet goed bezig met deze website.
 
Toch wel mooi om te zien hoe het harde werk van de crew hier hard geapprecieerd wordt. Dat geeft hun volgens mij echt wel de moed om het belangeloos verder te blijven doen. :unsure:


bende ondankbaren
Ondankbaar?
Ik vind het echt slecht en had veel liever het oude dark theme. Dit doet pijn aan mijn ogen. edit ter verduidelijking : Ik heb het hier letterlijk over de kleuren Fuschia en teal. Ik knijp mijn ogen lichtjes dicht als ik dicht op kijk. Al de rest heb ik persoonlijk niets op aan te merken.
Ik denk dat ze de voorkeur geven dat we zeggen dat we het niet fijn vinden dan dat we beyondgaming uit onze favorites deleten en hier nooit meer komen.
 
Laatst bewerkt:
D
Ik heb het twee seconden getest om mijn immer actieve supervulkaan van goodwill nog maar eens te illustreren, maar ik hou het bij de dark skin.
Die is naar mijn aanvoelen nog steeds nét iets te licht, maar ik kan er mee leven.

Wel voorstander van het idee om het bij hooguit twee skins te houden. Iets meer begrip en dankbaarheid voor de noeste arbeid van een bende Chinese vrijwilligers is wel op zijn plaats hoor, ook als die geen of slechte smaak hebben. Bende zageventen.
 
Krijg wat games.telenet-vibes van het nieuwe donkere thema. Na een dag gebruik vind ik het wel cool - al was dat blauwgrijzige nog een iets anders tintje. Enkel dat roze vloekt imo wel wat, maar bon, dat is nu eenmaal de keuze geweest van in ‘t begin.
Ben wel fan van donkere thema’s, maar de moeilijkheid ervan is vaak om leesbaarheid te garanderen. Dat is hier prima.
 
Ik denk dat ook jij de voorkeur geeft aan iemand zijn eerlijke mening te horen dan belogen te worden?
Zoals met alle feedbackthreads / enquetes ga je een scheefgetrokken beeld krijgen van de publieke opinie omdat maar 2 soorten mensen de tijd nemen om een reactie te posten:

1. Mensen die uiterst ontevreden zijn
2. Mensen die uiterst tevreden zijn

Tenzij deze thread overspoeld wordt door honderden verschillende users met allemaal negatieve feedback, denk ik dat de verandering over het algemeen wel eerder neutraal zal zijn ontvangen door de overgrote meerderheid van de users.

Dus: geef gerust je eerlijke mening, maar ik zou er ook niet te veel belang aan hechten. Je kan niet voor iedereen goed doen.
 
Zolang die zijn mening op een respectvolle manier brengt. Anders mag hij het gerust afbollen hoor.
Ik heb mijn initiële post aangepast zodat ik duidelijk maak dat alles goed is maar een specifiek probleem heb met die kleuren.
Toen ik "Het doet pijn aan mijn ogen." schreef gaat het specifiek over die kleuren, de rest kan ik gerust mee leven.
 
Het was een enorm leuke verrassing toen ik zonet naar mijn favoriete forum wederkeerde en meteen een gevoel van extra crispyness te krijgen. Het voelt zo veel strakker, zo veel professioneler. Dit is echt het mooiste forum dat ik ooit heb gezien, en dat meen ik echt.

Ik zie elke dag mensen op verandering negatief reageren zonder daar deftige argumenten voor te geven buiten 'vroegah was alles betah'. Dus zware kudos aan degenen die dit hebben ontworpen, trek je alstublieft van de extreem negatieve comments niets aan. Dikke knuff.
 
Terug
Bovenaan