BeyondGaming LIGHT Theme gaat in beta!

1632137180222.png

Na maandenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot, @FLT en @Tyfius (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Light" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Eens de laatste plooien hier gladgestreken zijn, zal deze de standaard lay-out worden met "BeyondGaming Dark" lay-out als dappere side-kick. De templates met "XenForo Light" (= standaard lay-out) en "XenForo Dark (Beta)" (= de Dark Reader browser-addon versie van de Light die we ook zelf snel in elkaar hadden gebotst) zullen dan niet meer beschikbaar worden (vier templates per software update onderhouden is helaas iets teveel van het goeie).

Ondanks dat we weten dat deze beslissing bij mensen in slechte aarde zal vallen (gewoontes veranderen == chaos), mogen we toch vriendelijk vragen om de nieuwe lay-outs op zen minst een eerlijke kans te geven? Je geraakt er veel sneller aan gewend dan je eerst zou denken :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb door deze thread pas door dat er ook een "BG Dark" bestaat, ik zat tot hiertoe op de Xenforo Dark. Even overgeschakeld en eerlijk gezegd, mijn initiële reactie was "wtf is dit voor een 'dark' skin". Na hem even gebruikt te hebben vind ik hem eigenlijk top. Heel aangenaam voor de ogen, kleurenschema is coherent en het ziet er meer afgewerkt uit dan Xenforo Dark (waar ik soms bvb. last had om te zien welke threads ongelezen waren).

Mooi werk (y)

De BG Light laat ik echter wel aan mij passeren. :)
 
Bij deze ga ik toch moeten meedelen dat de Xenforo Light en Xenforo Dark vanaf vandaag niet meer beschikbaar gaan zijn.

Ik weet dat we hier en daar wat aanhangers van Xenforo Dark hadden, maar dit past gewoon niet meer in de huisstijl en keuzes dienen nu eenmaal gemaakt te worden. Een suggestie die hier wel al gemaakt is: dark reader op BeyondGaming Light zetten.

Laat het wat wennen en ik ben er zeker van dat een van de 2 (3) opties wel te smaken zal zijn.
 
Amai, dat was ff schrikken.

Ik vind de vorige wel mooier, maarja, das allemaal wat persoonlijk natuurlijk.
Ik ben akkoord.

Ik ben geswitched naar de dark, al vind ik die ook nog altijd niet ideaal. Daarom dat ik op de xenforo light was gebleven. Maar ik prefereer uiteindelijk liever de huidige black. Ik krijg koppijn van die huidige light :(
 
Zal hier precies ook op dark overschakelen.
De vorige light was imo toch minder fel en aangenamer te noemen.

Edit: Op de dark theme mocht het verschil tussen gelezen en ongelezen topics wel iets duidelijker imo.
 
Jongens, overdrijf toch eens allemaal niet zo. Sommige zitten hier precies te doen alsof @Cyberkef zwavelzuur in hun ogen zit te gieten.
En als het ieman zo erg stoort, pas het dan aan via een extension hé..

Ik snap dat er voor het roos & blauw van het logo gekozen wordt als zijnde huisstijl, maar ik persoonlijk vind dit ook vloeken/te hard contrasterend op dark theme. Dus ik heb die stukken via stylebot aangepast naar andere kleuren uit het thema. Voor mij opgelost en geen gezaag voor de mensen die het beheren. Voila, simpel.
 
Terug
Bovenaan