Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Heerlijke serie toch!!

Ik begrijp wel niet meer zo goed waarom Saul & vooral Kim zo achter Howard zijn veren zitten. Gewoon omdat ze allebei eigenlijk slecht zijn en omdat ze het kunnen? In feite is dat toch een fijne kerel.
 
Heerlijke serie toch!!

Ik begrijp wel niet meer zo goed waarom Saul & vooral Kim zo achter Howard zijn veren zitten. Gewoon omdat ze allebei eigenlijk slecht zijn en omdat ze het kunnen? In feite is dat toch een fijne kerel.
zodat ze sneller hun geld zouden hebben van de sandpiper zaak, door te laten uitschijnen dat Howard niet capabel was een ze zo voor een schikking zouden gaan
 
zodat ze sneller hun geld zouden hebben van de sandpiper zaak, door te laten uitschijnen dat Howard niet capabel was een ze zo voor een schikking zouden gaan
Het zit even ver, maar staan zij dan tegenover elkaar? Ik dacht dat ze allebei de kleine gepensioneerden verdedigden?
 
Het zit even ver, maar staan zij dan tegenover elkaar? Ik dacht dat ze allebei de kleine gepensioneerden verdedigden?
Jimmy zelf werkt niet op die case maar heeft recht op een "finder's fee". Maar omdat het HHM de zaak langer wilde rekken om in the end een grotere schadevergoeding uit de brand te slepen, zou hij moeten wachten op zijn geld en dat zinde hem niet. Liever de quick bucks.
 
Jimmy zelf werkt niet op die case maar heeft recht op een "finder's fee". Maar omdat het HHM de zaak langer wilde rekken om in the end een grotere schadevergoeding uit de brand te slepen, zou hij moeten wachten op zijn geld en dat zinde hem niet. Liever de quick bucks.
Wel zeer elaborate plan om dit te doen, ik dacht dat Jimmy ook al redelijk wat inkomsten had. Is dit echt de reden waarom ze het doen? Volgens mij speelt er toch wat meer mee, nee?
 
Wel zeer elaborate plan om dit te doen, ik dacht dat Jimmy ook al redelijk wat inkomsten had. Is dit echt de reden waarom ze het doen? Volgens mij speelt er toch wat meer mee, nee?
Uiteraard speelt er meer, zoals ego en "de kick". Maar dat is wel de officiële casus belli.:tongue:
 
Ik dacht dat het altijd al het plan was om het finale seizoen in twee delen uit te brengen. Bij Breaking Bad was dit trouwens ook het geval.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ergens gelezen dat het met de Emmy's te maken had. Door het tijdstip van het tweede deel kunnen ze nog genomineerd worden voor de Emmy's van volgend jaar.
 
Fout gemaakt van de reacties hier te lezen voor ik die laatste aflevering bekeek. Beetje underwhelling. Wel zeer benieuwd naar het vervolg deze zomer.
 
Heerlijke serie toch!!

Ik begrijp wel niet meer zo goed waarom Saul & vooral Kim zo achter Howard zijn veren zitten. Gewoon omdat ze allebei eigenlijk slecht zijn en omdat ze het kunnen? In feite is dat toch een fijne kerel.

Ik vond Howard een zak vanwege de Sandpiper storyline. Saul is uiteraard veel erger op veel vlakken. Dat wil niet zeggen dat het blijven rekken en niet settelen in die Sandpiper zaak terwijl een hoop van de schuldeisers tegen de beoogde termijn (1-3 jaar?) al zouden gestorven zijn, plots oké was.
 
Terug
Bovenaan