Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Ik plan een volledige rewatch van BB en BCS in binnenkort (als ik klaar ben met Sopranos, S04e11 momenteel).
 
Beter dan BB zelfs vind ik persoonlijk
Amen, maar idd pas na alle seizoenen te zien. De serie moet op je groeien vind ik. Ik vond het sowieso van in het begin wel meer dan goed genoeg om verder te kijken, maar het is pas in de latere seizoenen dat ik het beter dan BB ben beginnen vinden
 
Ik vind BCS ook beter dan BB. Minder nagelbijtende hoogtepunten waarvan het zweet af je voorhuid druipt en plekken achterlaat in je zetel, maar wel veel beter drama om over een lange tijd te volgen en een hoofdpersonage dat een pak sympathieker is.
 
Ik vind BCS ook beter dan BB. Minder nagelbijtende hoogtepunten waarvan het zweet af je voorhuid druipt en plekken achterlaat in je zetel, maar wel veel beter drama om over een lange tijd te volgen en een hoofdpersonage dat een pak sympathieker is.
Imo is dat de reden waarom Breaking Bad wat minder scoort bij een rewatch. Je weet wat er komt, het blijft wel spannend maar omdat je al weet wat er staat te gebeuren, is het toch net iets minder. Plus inderdaad dat het feit dat Jimmy een pak sympathieker is :)
 
Kan al niet meer wachten tot de nieuwe afleveringen er zijn!

BB was interessant omdat er meer actie mee gemoeid was. Dat heb je een stuk minder hier, maar toch voel ik me meer in het verhaal van deze gezogen.
 
Ik vind de sfeer altijd goed bij BCS ook Saul zijn evolutie als personage.

Ben benieuwd hoe het gaat eindigen..
 
Van zodra de volledige reeks afgelopen is, gaat mijn Breaking Bad bluray boxset terug eens open :)
 
Ik ben vorige week eraan begonnen. Kijkt lekker weg. Zit nu aan seizoen 2.
 
Ik zie gewoon wat op tegen de hoeveelheid. Ben zo ooit ook in 1 keer door Bojack horseman gevlogen maar dat lijkt mij wel een iets kleinere klus
Da's toch het leuke eraan? alles kunnen bingen.
ik heb BB gevolgd toen er gewoon wekelijks 1 aflevering uitkwam, van de pilot in 2008 tot de finale in 2013.
Nu kun je alles in 1 keer uitkijken op een paar weken tijd als je wil :p
 
Sterk begin terug.

Vraag me wel af:

hoe wist Gus na het bezoek aan Hector dat lalo nog in leven is ?
 
Voorbij de eerste twee afleveringen van het laatste seizoen. Kan iemand misschien een goede recap aanraden? Ik moet té vaak nadenken over de significantie van bepaalde zaken wat de fantastische kijkervaring toch wat beinvloedt.
 
Ik ga wachten tot het hele seizoen uit is, maar zal opnieuw moeten beginnen bij het vorige seizoen. Ik begon bij de eerste aflevering en kon al niet meer volgen wat er met Lalo enzovoort aan de hand was.. Dat is altijd het probleem bij zo lang wachten.
 
Terug
Bovenaan