Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Wilcao

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik zag dat het topic van deze geweldige serie nog niet de overstap had gemaakt vanuit 9lives. Bij deze dus.
 
Ik hoop inderdaad dat alles ok is met de acteur, zeker aangezien er geen feedback over te lezen valt ?
 
Wanneer was er daar eigenlijk nog een nieuw seizoen van gepland? Want we zijn toch al lang aan het wachten?
 
‘Better Call Saul’-ster Bob Odenkirk stabiel na hartstilstand op de set


Gelukkig is hij stabiel.
 
‘Better Call Saul’-ster Bob Odenkirk stabiel na hartstilstand op de set


Gelukkig is hij stabiel.

Gelukkig, ook geluk voor hem dat zoiets op set gebeurt en niet als ge ergens alleen in de bergen aan het fietsen zijt ofzo.
Dan was het gedaan.
 
Gelukkig, ook geluk voor hem dat zoiets op set gebeurt en niet als ge ergens alleen in de bergen aan het fietsen zijt ofzo.
Dan was het gedaan.
Net zoals Eriksen. Redelijk choquerend om zoiets op TV te zien maar of all places is dat toch de beste om zoiets aan de hand te krijgen.
 
Gelukkig, ook geluk voor hem dat zoiets op set gebeurt en niet als ge ergens alleen in de bergen aan het fietsen zijt ofzo.
Dan was het gedaan.
68650354.jpg
 
Dzju man, keek ik zo hard uit naar seizoen 6!
Hopelijk komt het in de eerste plaats goed met de man zelf. En in de tweede plaats kunnen ze het seizoen hopelijk ook afwerken.
 
Ik las onlangs dat hij zich voor de film Nobody heel hard fysiek heeft moeten pushen. Zou dat aan de basis van dit voorval kunnen liggen?
 
Ik las onlangs dat hij zich voor de film Nobody heel hard fysiek heeft moeten pushen. Zou dat aan de basis van dit voorval kunnen liggen?
De opnames voor Nobody waren volgens Wiki september-oktober 2019, zou me dus verbazen.
 
De opnames voor Nobody waren volgens Wiki september-oktober 2019, zou me dus verbazen.
Kan wel zijn dat als een mens zo'n strain op zijn lichaam zet dat dit wel een "litteken" achter laat. Wie weet waren ze een intensieve scene aan het opnemen bij Saul en heeft dit een trigger veroorzaakt.

Edit: ik heb de acteur ook alleen maar "kantoor rolletjes" zien spelen, zoals advocaat, journalist enz. Toen ik hem zag verschijnen in een John Wick stijl film was ik ook wel serieus verschoten hoor. Is volgens mij voor die acteur ook een hele omdraai dat hij moest doen qua fysiek en mentaliteit.
 
Ja en juni/juli deel 2 dacht ik. Ik wacht sowieso tot ze allemaal uit zijn zodat ik niet telkens een week moet wachten voor de volgende.
 
Terug
Bovenaan