Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Serie begint ook heel traag vind ik :) heb me er ook wat moeten doorbijten maar eens ge iets verder zit kijkt het wel vlot weg!
 
Ik heb de eerste paar afleveringen ooit gezien maar ik was totaal niet mee. Nochtans wel fan van Breaking Bad. Ik heb momenteel geen andere serie in de 'pipeline' dus misschien nog eens een kans geven om dan het einde van de serie te kunnen meepakken.

Dat was ook zo in mijn geval, dan met de vriendin eens opnieuw begonnen en nu zitten we al aan S05

Serie begint ook heel traag vind ik :) heb me er ook wat moeten doorbijten maar eens ge iets verder zit kijkt het wel vlot weg!
De traagheid is echt wel nodig om het 'saul' personage goed te begrijpen.. serie wordt veel dynamischer als er andere bekende gezichten bij komen :unsure:
 
Ik heb de eerste paar afleveringen ooit gezien maar ik was totaal niet mee. Nochtans wel fan van Breaking Bad. Ik heb momenteel geen andere serie in de 'pipeline' dus misschien nog eens een kans geven om dan het einde van de serie te kunnen meepakken.
Zeker doen, eens je mee bent is dit bijna even goed als breaking bad
 
Enkele jaren geleden gekeken tot seizoen 4 maar nooit seizoen 5 gekeken. Onlangs dan toch eens helemaal opnieuw begonnen, hebben hier alle 5 seizoenen er heel snel door gejaagd, geweldige serie !

Ik hou echt van hoe deze er uit ziet ook. Heel coole shots altijd.

Ik herinner me nog tijdens de eerdere seizoenen dat er op reddit regelmatig speculatie was hoe de relatie tussen Kim en Jimmy op de klippen zou lopen, want het lijkt er wel op dat tijdens de gebeurtenissen van Breaking Bad, Saul geen relatie heeft. Bij het kijken deze keer dacht ik telkens: "Ha maar nu is em te ver gegaan, dit is the turning point" .. Maar het ziet ernaar uit dat het niet Jimmy zijn fratsen zijn die een wig gaan drijven in de relatie want Kim is on board all the way, in de laatste aflevering op bepaalde vlakken zelfs erger als Jimmy.

Kan ook niet wachten tot Lalo uiteindelijk dood gaat, de hufter :tongue:
Hoewel ik bijna sympathie nog begon te krijgen tijdens zijn gesprek met Nacho vlak voor de inval.
 
Eindelijk, manmanman, véél te lang geduurd. Binnenkort toch nog even een recap bekijken van seizoen vijf om het geheugen op te frissen.
Hopelijk heeft corona de kwaliteit niet aangetast, maar dat zal wel niet. Hele sterke reeks en echt jammer dat velen hem laten liggen doordat hij erg traag is in het begin. Imo echt een pak beter dan het al steengoede Breaking Bad.
 
Ben het meeste weer vergeten. :frown:
Zelfs met een recap zijn er toch atijd nuances die je mist jammer genoeg.
 
Is het beter om eerst Breaking Bad te zien en dan Better call Saul? Worden er veel referenties naar BB gemaakt die nodig zijn om "mee" te zijn in het verhaal?
 
Ik denk dat je weinig mensen gaat vinden die eerst BcS zien en dan BB. Dus moeilijk om er objectief iets over te zeggen.

Op den duur komen meerdere personages aan bod in BcS die ook in BB aanwezig waren. Maar er zijn geen verwijzingen naar BB voorlopig, omdat de tijdslijn van BcS voor die van BB ligt. Ik denk dat het perfect te bekijken moet zijn zonder eerst BB te zien. Maar BcS komt wel traag op gang dus geef het wat tijd om de personages te leren kennen.
 
Ik denk dat je weinig mensen gaat vinden die eerst BcS zien en dan BB. Dus moeilijk om er objectief iets over te zeggen.

Op den duur komen meerdere personages aan bod in BcS die ook in BB aanwezig waren. Maar er zijn geen verwijzingen naar BB voorlopig, omdat de tijdslijn van BcS voor die van BB ligt. Ik denk dat het perfect te bekijken moet zijn zonder eerst BB te zien. Maar BcS komt wel traag op gang dus geef het wat tijd om de personages te leren kennen.
Ik heb BB gezien toen het is uitgekomen en de laatste maanden heb ik alle 5 seizoenen van BcS gezien. Ik heb toch heel vaak het gevoel had van "hmm, dat personage ken ik precies uit BB, maar geen idee wat die zijn verhaallijn nu precies was", dus momenteel terug aan BB begonnen.
 
Eindelijk, manmanman, véél te lang geduurd. Binnenkort toch nog even een recap bekijken van seizoen vijf om het geheugen op te frissen.
Hopelijk heeft corona de kwaliteit niet aangetast, maar dat zal wel niet. Hele sterke reeks en echt jammer dat velen hem laten liggen doordat hij erg traag is in het begin. Imo echt een pak beter dan het al steengoede Breaking Bad.
Terwijl dat trage tempo het voor mij net zo een knappe reeks maakt. In combinatie met die prachtige cinematografie.
 
Ik had BB gezien en wou deze een kans geven, maar ben destijds na S2 gestopt. Als ik het lees wordt het dus nog beter?
 
Ik had BB gezien en wou deze een kans geven, maar ben destijds na S2 gestopt. Als ik het lees wordt het dus nog beter?

Ik heb ooit eens S01 gezien en daarna nooit meer verder gekeken.. tot recent, eens opnieuw begonnen en verdorie, fantastische reeks :love2:
 
Terug
Bovenaan