Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Onlangs alles in speedtempo gezien (paar jaar na Breaking Bad) en toch wel genoten van de serie. Machtig acteer- en regiewerk, en een geweldig verhaal. Ik moet wel zeggen dat de eerste afleveringen wel heel traag op gang kwamen. Was eerlijk gezegd gestopt na een paar, en toch op aanraden van IMDB het kijken verdergezet. Zeker de moeite.
 
Ja, ik hoor wel vaker van mensen die vroeg afhaken. Ook in mijn vriendenkring. Jammer, want zo ontzeggen ze zich toch wel een paar seizoenen absoute toptelevisie.
 
Ik had t in het begin ook moeilijk met BCS dat toen al 2-3 seizoenen ver was denk ik voordat ik BB voor een 2e keer gezien had met de vriendin.

Juist na BB was dit wel een serieuze terugstap qua spanning en wtf momenten. Zoals iedereen hier zegt, veel meer character driven deze serie. Uiteindelijk kijk k met veel plezier terug op BCS, echt een topreeks die op vlak van binding met personen echt wel kop en nek boven BB staat.

Die scene van kim in de bus onderweg naar de luchthaven was echt top. Het einde was ook zalig. Sowieso naast saul het beste personage in de reeks vond ik. Kon ik echt met meeleven.[\spoiler]
 
Ik denk dat ik eindelijk echt in de bingewatch mood geraak bij Better Call Saul. Ik zit nu aan seizoen 3, aflevering 4. Toen ik Pollos Hermanos zag werd ik blij.

Seizoen 1 en 2 hadden zeker goede momenten, maar het was met ook af en saai. De eerste aflevering van seizoen 3 trouwens ook. Dat heeft me enkele weken doen afhaken. Nu zal de trein wel vertrokken zijn.
 
Eindelijk het laatste seizoen gezien. Een sterk einde van een geweldige serie. Ik heb nu wel zin om Breaking Bad opnieuw te zien :unsure:
 
Eindelijk het laatste seizoen gezien. Een sterk einde van een geweldige serie. Ik heb nu wel zin om Breaking Bad opnieuw te zien :unsure:

Ook eindelijk uitgekeken. Blijven uitstellen omdat ik geen afscheid wou nemen van het Breaking bad universe.

Heerlijk die flashbacks naar Breaking bad die laatste afleveringen. Blijft straf hoe zelfs de kleinere rollen perfect gecast waren.

Wat een heerlijke reeks was dit toch. Dat tempo, die prachtige cinematografie, mooi einde ook.
 
Terug
Bovenaan