Better Call Saul

Netflix Better Call Saul

Juist seizoen 4 uit

seizoensfinale was wel echt een eyeopener. Pas toen hij zo kwaad werd in zijn wagen had ik door dat ik 4 seizoenen heb gekeken naar hoe Jimmy wordt afgebroken. Tot hij Saul wordt en er niet meer voor terugdeinst om fake te zijn en mensen liggen te hebben. Jimmy heb ik slechte dingen zien doen maar altijd met een goeie intentie, zoals met het hele Mesa verde gegeven. Maar na die speech heb ik echt het gevoel dat dit een heel andere wending gaat nemen.

En die scene tussen Mike en Werner vond ik echt wel hartverscheurend.

Op naar seizoen 5 dus
 
Schitterende laatste aflevering. Eén van de zeldzame keren dat een langlopende serie een waardig slot aan het verhaal weet te breien. En eigenlijk mag je dit gerust zien als niet enkel het afscheid van Saul Goodman maar van het hele Breaking Bad universum.

De reeks begon een beetje quirky, een leuk maar toch wat vreemd bijprodukt van BB. Maar seizoen na seizoen werd het beter en ik moet zeggen dat het zelfs het niveau van de moederserie ontstegen is naar het einde toe.

Ik ben vanmorgen opgestaan met een wat wee gevoel in mijn buik, de nasleep van de prachtige bitterzoete laatste scenes.
 
Ken wel heel veel vrienden en familie die zijn afgehaakt bij seizoen 1. Krijg ze echt niet meer aan het kijken. Hun loss. :p
 
Terug
Bovenaan