Beker van België 2024-2025

Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam
ALs je regels maakt gebruikt ze .
Proficiat aan de Bruggesups hier .
Die hands van Hans was nooit een discussiepunt geweest als de fase voordien correct gefloten werd. Gewoon terechte winnaar.

Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam
ALs je regels maakt gebruikt ze .
Proficiat aan de Bruggesups hier .
Ze hebben nochtans de regels gebruikt.

Nogmaals: er staat ONNATUURLIJK in het reglement. Hans zijn arm was naar mijn mening niet in een onnatuurlijke houding/beweging, zeker als je ziet van hoe dicht die bal er tegen wordt gekopt.

Geen idee wie het hier eerder al zei, maar voor zoiets penalty's gaan fluiten druist in tegen alles wat voetbal is.

Ze hebben nochtans de regels gebruikt.

Nogmaals: er staat ONNATUURLIJK in het reglement. Hans zijn arm was naar mijn mening niet in een onnatuurlijke houding/beweging, zeker als je ziet van hoe dicht die bal er tegen wordt gekopt.

Geen idee wie het hier eerder al zei, maar voor zoiets penalty's gaan fluiten druist in tegen alles wat voetbal is.
Net de beelden gezien. Je kan die toch echt wel fluiten. Daar komt Club toch goed weg. Ik heb deze al dikwijls zien gefloten worden.

Al bij al een goede match van Anderlecht. We kunnen ze thuis misschien toch nog pijn doen om de titel te mislopen

Net de beelden gezien. Je kan die toch echt wel fluiten. Daar komt Club toch goed weg. Ik heb deze al dikwijls zien gefloten worden.

Al bij al een goede match van Anderlecht. We kunnen ze thuis misschien toch nog pijn doen om de titel te mislopen
of je kan ons helpen en Union punten afpakken???

IMG-0263.jpg

Verdiend gewonnen, maar met wat geluk had er toch meer ingezeten voor Anderlecht. Die missers van Hey en Angulo... 🫣
En was het Genk ipv Club, dan was die penal zeker gefloten...😇
Soit, denk dat er maar weinig Anderlecht écht kans hadden gegeven, kwaliteitsverschil is gewoon tè groot.

Terechte overwinning.

Het niveauverschil was idd een pak kleiner dan verwacht. Als je ziet hoe Anderlecht absoluut geen deuk in een pakje boter stampt het gehele seizoen, en Club eigenlijk wel in elke match niet onder een ondergrens zakt (dat zowat de bovengrens van Anderlecht is), dan is het wel opvallend hoe 'spannend' het nog was. Achja, een cupmatch zeker?

Voor de rest: duidelijk penalty. En dan heb ik het niet over die fase op het einde van de wedstrijd nee, maar over de fase met Vanaken. 'Hij kan zijn arm toch niet wegtoveren', nee dat kan hij niet, maar die arm moet daar niet zijn. Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.

Soit, een finale met meer spankracht gekregen dan verwacht. Nu terug naar de Jupiler Pro league, hopend op nog een mooi duel om de eerste plaats!

Je kan deze fluiten, maar het zou mij niet verwonderen dat de VAR de duwfout van Hey tijdens die fase meeneemt in de beoordeling. Want het was echt wel een fout.

Terechte overwinning.

Het niveauverschil was idd een pak kleiner dan verwacht. Als je ziet hoe Anderlecht absoluut geen deuk in een pakje boter stampt het gehele seizoen, en Club eigenlijk wel in elke match niet onder een ondergrens zakt (dat zowat de bovengrens van Anderlecht is), dan is het wel opvallend hoe 'spannend' het nog was. Achja, een cupmatch zeker?

Voor de rest: duidelijk penalty. En dan heb ik het niet over die fase op het einde van de wedstrijd nee, maar over de fase met Vanaken. 'Hij kan zijn arm toch niet wegtoveren', nee dat kan hij niet, maar die arm moet daar niet zijn. Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.

Soit, een finale met meer spankracht gekregen dan verwacht. Nu terug naar de Jupiler Pro league, hopend op nog een mooi duel om de eerste plaats!
Really van zo dichtbij??? hoeveel milliseconden tussen de trap en de arm van Hans?

terecht niet gefloten en terecht niet gecorrigeerd door de VAR

Terechte overwinning.

Het moest eens andersom zijn ;)

Verdiende overwinning maar het inderdaad weer te spannend gemaakt, je zag toch veel twijfel in de ploeg sluipen.

Over die penalties weet ik het ook niet meer en zelfs al was het terecht weet je dat het niet zou uitmaken, wel blij moesten ze deze nooit meer fluiten.

Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.
Zou toch wel straf zijn, zeker gezien zelfs de analisten het er niet over eens geraken en de meningen ook bij hen verdeeld zijn.

Terug
Bovenaan