Babaluna
Well-known member
Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam1e zeker wel
2e niet
ALs je regels maakt gebruikt ze .
Proficiat aan de Bruggesups hier .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam1e zeker wel
2e niet
Die hands van Hans was nooit een discussiepunt geweest als de fase voordien correct gefloten werd. Gewoon terechte winnaar.Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam
Ze hebben nochtans de regels gebruikt.Dit , Hans was gewoon hands , arm niet naast het lichaam
Net de beelden gezien. Je kan die toch echt wel fluiten. Daar komt Club toch goed weg. Ik heb deze al dikwijls zien gefloten worden.Ze hebben nochtans de regels gebruikt.
Nogmaals: er staat ONNATUURLIJK in het reglement. Hans zijn arm was naar mijn mening niet in een onnatuurlijke houding/beweging, zeker als je ziet van hoe dicht die bal er tegen wordt gekopt.
Geen idee wie het hier eerder al zei, maar voor zoiets penalty's gaan fluiten druist in tegen alles wat voetbal is.
of je kan ons helpen en Union punten afpakken???Net de beelden gezien. Je kan die toch echt wel fluiten. Daar komt Club toch goed weg. Ik heb deze al dikwijls zien gefloten worden.
Al bij al een goede match van Anderlecht. We kunnen ze thuis misschien toch nog pijn doen om de titel te mislopen

Helemaal akkoord, wat niet wegneemt dat het dit seizoen al meermaals is gebeurdGeen idee wie het hier eerder al zei, maar voor zoiets penalty's gaan fluiten druist in tegen alles wat voetbal is.
Je kan deze fluiten, maar het zou mij niet verwonderen dat de VAR de duwfout van Hey tijdens die fase meeneemt in de beoordeling. Want het was echt wel een fout.Net de beelden gezien. Je kan die toch echt wel fluiten. Daar komt Club toch goed weg. Ik heb deze al dikwijls zien gefloten worden.
Al bij al een goede match van Anderlecht. We kunnen ze thuis misschien toch nog pijn doen om de titel te mislopen
Really van zo dichtbij??? hoeveel milliseconden tussen de trap en de arm van Hans?Terechte overwinning.
Het niveauverschil was idd een pak kleiner dan verwacht. Als je ziet hoe Anderlecht absoluut geen deuk in een pakje boter stampt het gehele seizoen, en Club eigenlijk wel in elke match niet onder een ondergrens zakt (dat zowat de bovengrens van Anderlecht is), dan is het wel opvallend hoe 'spannend' het nog was. Achja, een cupmatch zeker?
Voor de rest: duidelijk penalty. En dan heb ik het niet over die fase op het einde van de wedstrijd nee, maar over de fase met Vanaken. 'Hij kan zijn arm toch niet wegtoveren', nee dat kan hij niet, maar die arm moet daar niet zijn. Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.
Soit, een finale met meer spankracht gekregen dan verwacht. Nu terug naar de Jupiler Pro league, hopend op nog een mooi duel om de eerste plaats!
Het moest eens andersom zijnTerechte overwinning.
Het niveauverschil was idd een pak kleiner dan verwacht. Als je ziet hoe Anderlecht absoluut geen deuk in een pakje boter stampt het gehele seizoen, en Club eigenlijk wel in elke match niet onder een ondergrens zakt (dat zowat de bovengrens van Anderlecht is), dan is het wel opvallend hoe 'spannend' het nog was. Achja, een cupmatch zeker?
Voor de rest: duidelijk penalty. En dan heb ik het niet over die fase op het einde van de wedstrijd nee, maar over de fase met Vanaken. 'Hij kan zijn arm toch niet wegtoveren', nee dat kan hij niet, maar die arm moet daar niet zijn. Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.
Soit, een finale met meer spankracht gekregen dan verwacht. Nu terug naar de Jupiler Pro league, hopend op nog een mooi duel om de eerste plaats!

Union mag het van mijn part wel halen. Deze match zullen ze wel meepakken voor de laatste thuismatchof je kan ons helpen en Union punten afpakken???
Zou toch wel straf zijn, zeker gezien zelfs de analisten het er niet over eens geraken en de meningen ook bij hen verdeeld zijn.Het zou klasse uitstralen als supporters dit kunnen toegeven. En dan heb ik het over alle supporters van elk team. Want het is elk weekend van dat. Maar ik besef dat ik teveel vraag.