Beker van België 2024-2025

Da’s hetzelfde als dat elke zuivere tackle eruit ziet als een aanslag als je die slowmotion afspeelt. Zulke fases zijn altijd verdraaid als je 1 stilstaand beeld bekijkt
Allez idd, weer proberen om je stelling te verduidelijken aan de hand van een foto :laugh:

Dit is BG he mannen, geen HLN.

Mijn broer stuurt mij enkele vids door van Bridges " supporters " die in Molenbeek ambras komen zoeken, bij mijn weten ging de match door in Jette??

Wat mij vandaag het meeste stoorde, waren al die idioten met het constante vuurwerk. Werkelijk de hele match. Allemaal in bivak mutsen bij Anderlecht. Onbegrijpelijk dat dat 1. Allemaal binnen geraakt en 2. Niks aan gedaan wordt. Tijdens de 15 minuten pauze stonden die allemaal al klaar met hun stokken, allemaal in het zicht. Toch wordt daar noppes aan gedaan. Echt zeer triest. Ik heb daar echt koppijn van gekregen om constant in die rook te moeten zitten. Zo is de goesting om naar de voetbal te gaan ook weg

Het akkefietje met Vanaken kàn wat mij betreft (clubsupporter) ook gefloten worden in de geest van idiote penalties die al gegeven werden. Ik denk niet dat deze finale later zal herleid worden tot hét flagrante niet-fluiten van een strafschop…

Maar voor het overige had ik nooit het gevoel dat RSCA deze wedstrijd kon winnen. Het niveauverschil is tot nu toe gewoon nog iets te groot.

Wat mij vandaag het meeste stoorde, waren al die idioten met het constante vuurwerk. Werkelijk de hele match. Allemaal in bivak mutsen bij Anderlecht. Onbegrijpelijk dat dat 1. Allemaal binnen geraakt en 2. Niks aan gedaan wordt. Tijdens de 15 minuten pauze stonden die allemaal al klaar met hun stokken, allemaal in het zicht. Toch wordt daar noppes aan gedaan. Echt zeer triest. Ik heb daar echt koppijn van gekregen om constant in die rook te moeten zitten. Zo is de goesting om naar de voetbal te gaan ook weg
Ik zag zonet de beelden van die rellen/gevechten voor de match op VTM nieuws

En dan hoor je zeggen "de politie kon 10 personen arresteren"

Kon?!? WOU zeker.
Onwaarschijnlijk dat die andere erna nog gewoon die match in het stadion hebben kunnen volgen

Ik zag zonet de beelden van die rellen/gevechten voor de match op VTM nieuws

En dan hoor je zeggen "de politie kon 10 personen arresteren"

Kon?!? WOU zeker.
Onwaarschijnlijk dat die andere erna nog gewoon die match in het stadion hebben kunnen volgen
Daar heb ik alvast niets van gezien. Ik ben een brave supporter en zat braaf op zijn stoel ( tussen een bende idioten met bivakmutsen)

Al snel na affluiten verliet Anderlecht-voorzitter Wouter Vandenhaute het Koning Boudewijnstadion. Uiteraard was ook hij, net als de spelers, diep ontgoocheld. Maar hij sprak wel zalvende woorden voor onze microfoon. “We hebben verloren na een goede match”, zei Vandenhaute. “We wisten op voorhand dat Club supersterk is. Wij hebben getoond dat Anderlecht op de terugweg is. Daar moeten we ons aan optrekken. Anderlecht ís aan het terugkomen en dat gaan we ook bewijzen.”

Is die mens serieus??
De laatste coach die een bekerfinale haalde (en verloor) heeft hij de straat op gejaagd. We waren toen al op de terugweg, hij heeft ons eigenhandig terug naar start geduwd

Dit dus, ook van onze kant, wat een triestige bedoening met al die kleuters met mutsjes en vuurwerk.

Match was al niet geweldig, en dit is voor mij, zelfs door de winst, toch een beetje een domper, en velen met mij merkte ik.

Twee straten van waar ik woon. Zullen er wel weer mee wegkomen. 🫠
Vreemd dat ze niet zo energiek zijn in hun eigen stadion. Ervaar meer ambiance bij een wedstrijd van RWDM in 2de dan in Jan Breydel.

Dit dus, ook van onze kant, wat een triestige bedoening met al die kleuters met mutsjes en vuurwerk.

Match was al niet geweldig, en dit is voor mij, zelfs door de winst, toch een beetje een domper, en velen met mij merkte ik.
Die 2de helft met het vuurwerk langs 2 kanten was er echt over. Gewoon tijdens het spel ook.

Eens in het stadion heeft de politie geen bevoegdheid, ze zijn dat aan het bekijken hoorde ik vorige zomer al van die ceo van voetbalbond van parys dacht ik.

Anderlecht was vooral zwak in de 16, ook al die corners en amper dreiging.
Idd. Snap echt niet dat zoveel supporters zich nu verschuilen achter die mogelijke handsbal.
Het spel mag dan wel beter geweest zijn. Tot de 80 ste minuut ofzo heeft Jackers weinig moeten doen hè.

Coucke weer zijn jaarlijkse debiele instagram post gedaan. Ja Marc, alsof we hier 2 penalties hadden moeten krijgen, over die 2de is toch geen enkele twijfel.

En ons ander groot licht dan maar een paar keer verkondigd dat we op de terugweg zijn.

De volle maand geleden hadden we zelfs geen schot op doel, in een seizoen met TWEE trainerswissels. Maar ja hoor Wouter, deze 1ne match bewijst wat je zo goed bezig bent.

Terug
Bovenaan