Babaluna
Well-known member
yep correct , ook als je vazquez brengt moet je gewoon voorzetten pompen maar ze wouden precies alleen maar combineren .Anderlecht was vooral zwak in de 16, ook al die corners en amper dreiging.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep correct , ook als je vazquez brengt moet je gewoon voorzetten pompen maar ze wouden precies alleen maar combineren .Anderlecht was vooral zwak in de 16, ook al die corners en amper dreiging.
Da’s hetzelfde als dat elke zuivere tackle eruit ziet als een aanslag als je die slowmotion afspeelt. Zulke fases zijn altijd verdraaid als je 1 stilstaand beeld bekijkt.
Allez idd, weer proberen om je stelling te verduidelijken aan de hand van een fotoDa’s hetzelfde als dat elke zuivere tackle eruit ziet als een aanslag als je die slowmotion afspeelt. Zulke fases zijn altijd verdraaid als je 1 stilstaand beeld bekijkt
Zie maar dat ge zaterdag Union pijn doet!Al bij al een goede match van Anderlecht. We kunnen ze thuis misschien toch nog pijn doen om de titel te mislopen
Nee merciZie maar dat ge zaterdag Union pijn doet!

Ik zag zonet de beelden van die rellen/gevechten voor de match op VTM nieuwsWat mij vandaag het meeste stoorde, waren al die idioten met het constante vuurwerk. Werkelijk de hele match. Allemaal in bivak mutsen bij Anderlecht. Onbegrijpelijk dat dat 1. Allemaal binnen geraakt en 2. Niks aan gedaan wordt. Tijdens de 15 minuten pauze stonden die allemaal al klaar met hun stokken, allemaal in het zicht. Toch wordt daar noppes aan gedaan. Echt zeer triest. Ik heb daar echt koppijn van gekregen om constant in die rook te moeten zitten. Zo is de goesting om naar de voetbal te gaan ook weg
Daar heb ik alvast niets van gezien. Ik ben een brave supporter en zat braaf op zijn stoel ( tussen een bende idioten met bivakmutsen)Ik zag zonet de beelden van die rellen/gevechten voor de match op VTM nieuws
En dan hoor je zeggen "de politie kon 10 personen arresteren"
Kon?!? WOU zeker.
Onwaarschijnlijk dat die andere erna nog gewoon die match in het stadion hebben kunnen volgen
Niks undercover, ik heb hier een resem videos met gezichten genoeg erop, alleen moet de police er ook iets mee Willen doen...Zullen wel RSCA supporters undercover zijn.
Dit dus, ook van onze kant, wat een triestige bedoening met al die kleuters met mutsjes en vuurwerk.Wat mij vandaag het meeste stoorde, waren al die idioten met het constante vuurwerk. Werkelijk de hele match. Allemaal in bivak mutsen bij Anderlecht. Onbegrijpelijk dat dat 1. Allemaal binnen geraakt en 2. Niks aan gedaan wordt. Tijdens de 15 minuten pauze stonden die allemaal al klaar met hun stokken, allemaal in het zicht. Toch wordt daar noppes aan gedaan. Echt zeer triest. Ik heb daar echt koppijn van gekregen om constant in die rook te moeten zitten. Zo is de goesting om naar de voetbal te gaan ook weg

Die 2de helft met het vuurwerk langs 2 kanten was er echt over. Gewoon tijdens het spel ook.Dit dus, ook van onze kant, wat een triestige bedoening met al die kleuters met mutsjes en vuurwerk.
Match was al niet geweldig, en dit is voor mij, zelfs door de winst, toch een beetje een domper, en velen met mij merkte ik.
Idd. Snap echt niet dat zoveel supporters zich nu verschuilen achter die mogelijke handsbal.Anderlecht was vooral zwak in de 16, ook al die corners en amper dreiging.