Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
"Je kan niet claimen dat de verdediger de bal bewust terug speelt naar de doelman"

Naar wie dan wel? Daar staat niemand anders meer hè Gilles

Het voetbal en de intenties zijn best ok onder onze nieuwe trainer.

Ik maak me net de bedenking dat als Fredberg een interessante keuze voor de trainer kan maken, hij misschien ook goeie spelers kan vinden.

Wat gaan we hier nog allemaal meemaken.

Yup met een handschoen kunt ge niemand in het gezicht mijn doen hè Gilles

Ik zou zeggen misschien eens aan een bokser vragen. Maar dat gaan we Gilles nie aanleren

Debast speelt de bal en botst op Preciado

Fout van Debast volgens Gilles
Ik ga gewoon muten denk ik. Hoe later op de avond hoe erger

Het voetbal en de intenties zijn best ok onder onze nieuwe trainer.

Ik maak me net de bedenking dat als Fredberg een interessante keuze voor de trainer kan maken, hij misschien ook goeie spelers kan vinden.

Wat gaan we hier nog allemaal meemaken.

Zwaluw, lente, en de winter is pas begonnen!

Hmmm, naar mijn mening was dit toch gewoon buitenspel dacht ik? Onuachu maakt in eerste instantie een beweging naar de bal en die stond offside, hij houdt daarna wat in als die ziet dat Paintsil eraan komt.

Hmmm, naar mijn mening was dit toch gewoon buitenspel dacht ik? Onuachu maakt in eerste instantie een beweging naar de bal en die stond offside, hij houdt daarna wat in als die ziet dat Paintsil eraan komt.

Samatta raakt geen bal en hindert niemand. Dus je kan niets zeggen...

Trekt natuurlijk wel de verdediger mee naar binnen door zijn loopactie dus beïnvloed wel het spel daardoor, waardoor op de flank extra ruimte komt

Maar dit fluiten ze idd niet meer voor buitenspel tegenwoordig

Je hoeft geen bal te raken of iemand te hinderen om buitenspel te gaan. Hij maakt in eerste instantie gewoon de beweging naar de bal en da's volgens mij voldoende om te vlaggen. Hij houdt in op het moment dat hij Paintsil ziet komen, dan is het gewoon te laat.

Waarom krijgt Leoni eigenlijk niet vol zijn kans bij Anderlecht? Kerel is uiteindelijk al 22 jaar en de keren dat hij mocht meespelen vond ik die eigenlijk echt een meerwaarde.

In tegenstelling tot Diawara, etc…

Eigenlijk toch ook weer gek dat er geen VAR is. Iedereen is het zo gewoon, ook de linesman.

Nu Anderlecht wel voldoende kansen gehad ook om te scoren, verdienden misschien zelfs wel te winnen.
Bemoedigende prestatie.

Voor de wk-stop begon ik me al een paar weken echt te storen aan ons voetbal. Maar goed, ik gaf Carl nog het voordeel van de twijfel.
Na vnvd is het voor gewoon op. Identiek hetzelfde gebrei als voorheen, geen druk naar voor, niets gewoon. Precies rode duivels 2.0, allé eerder 0.5 ofzo.
En dan komen we, al met al nog redelijk verdiend voor, dan gaat Mignolet flateren en gaan we compleet kansloos de boot in. Wissels hielpen totaal niet, inspiratie nul, dan houdt het op hé, zo simpel is het, jammer Carl, maar dit is het einde voor mij.

Terug
Bovenaan