Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Bij deze kopbal dan?”Buitenspel op een hoekschop? Wtf
Nu valt Arnstadt op de balMoest Gilles zo slecht zijn in een normale job krijgt die op dag 1 zijn C4
Het voetbal en de intenties zijn best ok onder onze nieuwe trainer.
Ik maak me net de bedenking dat als Fredberg een interessante keuze voor de trainer kan maken, hij misschien ook goeie spelers kan vinden.
Wat gaan we hier nog allemaal meemaken.
Hmmm, naar mijn mening was dit toch gewoon buitenspel dacht ik? Onuachu maakt in eerste instantie een beweging naar de bal en die stond offside, hij houdt daarna wat in als die ziet dat Paintsil eraan komt.
Trekt natuurlijk wel de verdediger mee naar binnen door zijn loopactie dus beïnvloed wel het spel daardoor, waardoor op de flank extra ruimte komtSamatta raakt geen bal en hindert niemand. Dus je kan niets zeggen...
Je hoeft geen bal te raken of iemand te hinderen om buitenspel te gaan. Hij maakt in eerste instantie gewoon de beweging naar de bal en da's volgens mij voldoende om te vlaggen. Hij houdt in op het moment dat hij Paintsil ziet komen, dan is het gewoon te laat.Samatta raakt geen bal en hindert niemand. Dus je kan niets zeggen...