Favoriete chips


  • Totaal aantal stemmers
    107
't is daar precies weer koekenbak in Brugge. Ge leest dat STVV geen reet voorstelt, maar 't is wel 1-2. Goe aan't flateren precies.
 
Beide handen zijn in de lucht, terwijl Refaelov over de grond schiet, maar de commentators kunnen het niet zien op de beelden. Sterk jongens.
 
Beide handen zijn in de lucht, terwijl Refaelov over de grond schiet, maar de commentators kunnen het niet zien op de beelden. Sterk jongens.
Echt een ramp die 2.
Zelfs al was het de arm was het de steunarm

Tenzij die bal via zijn buik opspringt tegen die arm die in de lucht is.. maar dat kon ik er indd ook niet in zien :laugh:
 
Geen idee wat dat was met die eerste matchen in de CL, want buiten die matchen heeft Hoefkens echt nog niets getoond. Ik vond het al een zeer vreemde keuze bij zijn aanstelling, dacht met de CL dat ik zwaar op mijn woorden terug ging moeten komen ... maar waren dat dan toevalstreffers?

Ik denk dat Club best toch uitkijkt naar een nieuwe trainer, eerlijk gezegd.
 
Geen idee wat dat was met die eerste matchen in de CL, want buiten die matchen heeft Hoefkens echt nog niets getoond. Ik vond het al een zeer vreemde keuze bij zijn aanstelling, dacht met de CL dat ik zwaar op mijn woorden terug ging moeten komen ... maar waren dat dan toevalstreffers?

Ik denk dat Club best toch uitkijkt naar een nieuwe trainer, eerlijk gezegd.
Ge kunt u ook effectief beginnen afvragen wat zijn verdienste daar bij was. Gewoon portie geluk en Mignolet dat effe prime Neuer ging uithangen.
 
Hadden Hoefkens beter voor het WK al bedankt voor bewezen diensten. Dan had ge teminste nog mini voorbereiding met nieuwe coach. Nu wordt het nada dit seizoen. En Gent zit ons ook nog op de hielen.
 
Terug
Bovenaan