Euhm, is dat nu naar mij gericht?Al da gebleit , hier paginas , op social media ... jezus get the fuck over it . Eerlijke Simon heeft al toegegeven ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm, is dat nu naar mij gericht?Al da gebleit , hier paginas , op social media ... jezus get the fuck over it . Eerlijke Simon heeft al toegegeven ...

WeirdEuhm, is dat nu naar mij gericht?![]()
Ja ik zen ne leek in een forum gebruiken 
goh, de tegenstand is zo zwak dit jaar ... ik wil het nog wel eens zien, zou me verbazen als we niet met 10 punten voorsprong aan playoffs beginnenAls ge gaat spelen zoals gisteren gade ni veel punten sprokkelen vrees ik![]()
Laten we wel wezen: momenteel overstijgt Club (financieel en structureel gezien!) de Belgische competitie. Het doel is een vaste Europese waarde te worden. Dan moet je je gewoon in de breedte versterken, ook al is het 'maar' een wintertransferperiode en is het volop corona.Is dat niet een beetje onrealistisch voor een Belgische club?
nu tijdelijk wel ja, ik wil het toch wel graag op iets langere termijn bekijken.Laten we wel wezen: momenteel overstijgt Club (financieel en structureel gezien!) de Belgische competitie. Het doel is een vaste Europese waarde te worden. Dan moet je je gewoon in de breedte versterken, ook al is het 'maar' een wintertransferperiode en is het volop corona.
En "in de breedte versterken" is eigenlijk nog slecht gekozen, want je hebt een flank voor veel geld verkocht (Diatta), maar je hebt daar niet dezelfde kwaliteit voor in de plaats gehaald (Dirar en Chong). Dat waren mogelijks 2 opportuniteiten, maar geen 100% waardige vervangers voor het wegvallen van een erg bepalende speler.
Bas Dost is er uiteraard bijgekomen, ook al omdat bleek dat Club geen centrumspits meer lopen had.
En dan heb je en passant nog Dennis (logisch) en Schrijvers laten gaan. Dus eigenlijk om het samen te vatten:
Diatta, Dennis en Schrijvers weg.
Dost, Chong en Dirar gehaald.
Dat is eigenlijk samengeteld gewoon aan kwaliteit inboeten.
Tuurlijk is de kern sterker en dieper geworden. Anders hadden we nooit Mignolet, Dost of Lang gehaald. Maar zoals je nu ziet rijzen er wel problemen als er enkelingen uitvallen of hun niveau niet halen. En soms kan eigen jeugd dat opvullen (hoera Charles!), maar zeker niet altijd. Wat Van der Brempt of Van den Keybus ook voor talent mogen hebben.nu tijdelijk wel ja, ik wil het toch wel graag op iets langere termijn bekijken.
als je objectief kijkt naar de laatste 10 jaar of zelfs de laatste 5 jaar of 3 jaar van Club, dan is onze kern er enkel maar sterker op geworden... ik geef Mannaert het voordeel van de twijfel in deze...
zou nog steeds afgekeurd worden want zijn armen maken zijn lichaam onnatuurlijk groter
Te laat voor Club helaas, maar het zou eindelijk wat gedoe wegwerken.

zou nog steeds afgekeurd worden want zijn armen maken zijn lichaam onnatuurlijk groter![]()
Toch ook wel rekening houden dat ze, op Dost na, allemaal uitvallen door iets uitzonderlijk, niet door een blessure. Dat is toch wel een ferme kanttekening. Zonder Corona zaten we wrs nog met al die spelers in de basis en stoomden we door alles bij wijze van spreken.Tuurlijk is de kern sterker en dieper geworden. Anders hadden we nooit Mignolet, Dost of Lang gehaald. Maar zoals je nu ziet rijzen er wel problemen als er enkelingen uitvallen of hun niveau niet halen. En soms kan eigen jeugd dat opvullen (hoera Charles!), maar zeker niet altijd. Wat Van der Brempt of Van den Keybus ook voor talent mogen hebben.
goh, de tegenstand is zo zwak dit jaar ... ik wil het nog wel eens zien, zou me verbazen als we niet met 10 punten voorsprong aan playoffs beginnen.
Jeugd nemen uit NXT heToch ook wel rekening houden dat ze, op Dost na, allemaal uitvallen door iets uitzonderlijk, niet door een blessure. Dat is toch wel een ferme kanttekening. Zonder Corona zaten we wrs nog met al die spelers in de basis en stoomden we door alles bij wijze van spreken.
Akkoord dat de backups toch wat licht zijn, maar in principe kan je er toch niet van uit gaan dat gans je aanvallend compartiment uitvalt in één keer.

er staat letterlijk in de tekst dat het hands is al de armen het lichaam onnatuurlijk groter maakt, wat hier duidelijk het geval ;-)Is geen vaststaand feit. Want zo maken ze de regel voor hands in aanvallende acties weer een kwestie van interpretatie. Als de ref de fase van Mignolet interpreteert als accidenteel is het een geldige goal.
Zeer slechte zaak imo. De regels waren misschien stom, maar ge had in se consequente regels waar interpretatie eigenlijk niet aanwezig was. En nu dit weer.
Je kan hier net zo goed discussiëren of de houding van Mignolet natuurlijk is of niet. Hij valt wel achterover hè, ik kan mis zijn maar volgens mij is het dan vrij moeilijk om je armen netjes langs je lichaam te houden. Ik ga er ook vanuit dat hij zijn armen daar echt niet bewust in de lucht houdt.
armen boven uw hoofd maakt uw lichaam onnatuurlijk groter (hij maakt van zijn 1,93m iets van een 2m 10 ofzo), da lijkt me evident. Waren de armen nu langs zijn lichaam dan is het idd geen handsJe kan hier net zo goed discussiëren of de houding van Mignolet natuurlijk is of niet. Hij valt wel achterover hè, ik kan mis zijn maar volgens mij is het dan vrij moeilijk om je armen netjes langs je lichaam te houden. Ik ga er ook vanuit dat hij zijn armen daar echt niet bewust in de lucht houdt.
Maar natuurlijk, we gaan met Club NXT kampioen spelen tegen rsca, hoe geniaal zou dat niet zijnJeugd nemen uit NXT he![]()

T zou al leuk zijn mochten we eens een match winnen met nxt in 1bMaar natuurlijk, we gaan met Club NXT kampioen spelen tegen rsca, hoe geniaal zou dat niet zijn![]()

Lol sureMaar natuurlijk, we gaan met Club NXT kampioen spelen tegen rsca, hoe geniaal zou dat niet zijn![]()