Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans was dat toen de VAR geïntroduceerd werd geen probleem in de competitie, drie busjes voor acht matchen waar er véél buiten het VARbootje vielen. En nu drie kwart van de matchen wel bediend zijn, zou het oneerlijk zijn om 75% van de spelfases met review te beoordelen ten opzichte van 100% zonder review? Dat houdt geen steek, de enige correcte aanpak is VAR gebruiken waar mogelijk en hopen dat er niets gebeurt in Eupen-Gent dat een scheidsrechter zonder beelden in problemen brengt, niet vier scheidsrechters mogelijks in de problemen brengen.Nee, gewoon omdat het niet op tv kwam en dan niet genoeg camera's aanwezig zijn
Post#411Is ook weer zo ne hands van kust z’n kloten. Volgens Van Den Bempt duidelijk hands, volgens Joos niet. Ja volgens de regel dat alles hands is is het hands, maar Mignolet kan z’n armen niet wegtoveren eh. Hij is op dat moment al achteruit aan het vallen, hij moet ook z’n evenwicht kunnen houden eh.
Ik heb die beelden gezien. Daarom dat ik zeg dat als je de huidige regel volgt (wat je nu eenmaal moet doen) dat elk contact met hand/arm automatisch hands is, dat dit hands is. Maar het gaat hier overduidelijk over een aangeschoten bal, zonder enige intentie om de bal te raken aangezien hij zijn armen gebruikt om in evenwicht te blijven.Post#411
Duidelijk tegen zen arm
aangezien ze beide op tv komen wel ja!Eupen VS Standard (Met VAR?)
Anderlecht - Genk
Maar Mignolet is aanvaller.Ik heb die beelden gezien. Daarom dat ik zeg dat als je de huidige regel volgt (wat je nu eenmaal moet doen) dat elk contact met hand/arm automatisch hands is, dat dit hands is. Maar het gaat hier overduidelijk over een aangeschoten bal, zonder enige intentie om de bal te raken aangezien hij zijn armen gebruikt om in evenwicht te blijven.
Pff, eerst op een belachelijke manier uit de EL en nu zo uit de beker. Geen plezante week als Club supporter.
Hand zit ver boven zijn hoofd hè.Ik heb die beelden gezien. Daarom dat ik zeg dat als je de huidige regel volgt (wat je nu eenmaal moet doen) dat elk contact met hand/arm automatisch hands is, dat dit hands is. Maar het gaat hier overduidelijk over een aangeschoten bal, zonder enige intentie om de bal te raken aangezien hij zijn armen gebruikt om in evenwicht te blijven.
Pff, eerst op een belachelijke manier uit de EL en nu zo uit de beker. Geen plezante week als Club supporter.

Op dat ene beeld is het duidelijk te zien dat de bal de hand raakt. Op het beeld waar jij naar verwijst kan je dat contact gewoon niet zien. Dit is gewoon een correcte beslissing. Wat niet wegneemt dat die vaudeville met goedkeuren/afkeuren belachelijk is en dat de goal van Standard buitenspel is en Club zich toch mag genaaid voelen. Alleen niet voor die handsbalZekerheid zullen we nooit hebben. Is het hands dan is dat maar zo. Maar de var had dit moeten kunnen beöordelen. Als die zegt ik kom niet tussen dan leg ik me daarbij neer. Nu niet.
Een subtiele manier om zélf de eerste te zijn met die postIk wacht nog op de eerste post met de verwijzing naar de handsbal van vormer en karma![]()

Een subtiele manier om zélf de eerste te zijn met die post![]()

1 matchIs de halve finale heen en terug of maar 1 match?
1matchIs de halve finale heen en terug of maar 1 match?