Dit pakt 'm dan wel mooiDie keeper van Genk moet wat hoger staan, al een paar twijfelend naar een bal die makkelijk voor hem is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit pakt 'm dan wel mooiDie keeper van Genk moet wat hoger staan, al een paar twijfelend naar een bal die makkelijk voor hem is.

denk datem beter focused op zen spel dan die bandDie Lokonga is toch ook niet de snuggerste hele week hetze rond die band, draagt nu die regenboog onder zijn mauw en de andere band boven zijn mauw. Of ik moet het verkeerd gezien hebben.
Nie het scherpste mes uit de schuif nee. Ook geen idee waarom die kapitein is. Is meer een rol voor CullenDie Lokonga is toch ook niet de snuggerste. Hele week hetze rond die band, draagt nu die regenboog onder zijn mauw en de andere band boven zijn mauw. Of ik moet het verkeerd gezien hebben.
tegen union was em goeNie het scherpste mes uit de schuif nee. Ook geen idee waarom die kapitein is. Is meer een rol voor Cullen
Diaby. Is dat omdat ge met 11 moet zijn of heeft die jonge ook een rol?
Trebel gaat ook nie scoren. Zet Mukairu op Amuzu zen plaats want daar hebben we nog nx van gezientegen union was em goe
Trebel er gvd in
Dat weet ik nog niTrebel gaat ook nie scoren. Zet Mukairu op Amuzu zen plaats want daar hebben we nog nx van gezien
Als de keeper er voor komt raapt hij hem simpel op.Als miazge (?) Tackle inzet kan hem die voorzet van de goal er toch uithalen lijkt me?
Volgende wissels : Larsen ( nog gene zak getoond), Yari voor El Hadj , trebel blijft op de bank ( mijn gokje)Dauda voor Diaby. Kickt Kompany toch echt op
Het leek me toch wel een fout op die Genk speler waardoor jullie in balbezit kwamen.Dat is toch een penalty
Aahja bouceaut in de bus, juist ja
Hij is aan het opwarmen hè, hou u maar klaar.Volgende wissels : Larsen ( nog gene zak getoond), Yari voor El Hadj , trebel blijft op de bank ( mijn gokje)
Hij draaide zich wel.. want hij weet natuurlijk niet dat die bal gaat komen, wat een gelulLol dien arm eerst naast zen lichaam , voorzet en zene arm gaat naar boven ...