ThomasMore
Well-known member
De wagen levert geen bijdrage aan het inkomen he. Krijg jij geld voor het bezit van een wagen misschien?- een normale wagen VS Porsche Taycan zal wellicht ook een bijdrage aan het inkomen leveren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wagen levert geen bijdrage aan het inkomen he. Krijg jij geld voor het bezit van een wagen misschien?- een normale wagen VS Porsche Taycan zal wellicht ook een bijdrage aan het inkomen leveren
Denk eigenlijk lang te moeten zoeken voor een zelfstandige te vinden die minder dan 5000 € netto inkomen heeft - indien hij/zij dat zou willen, Mss eens een poll waard voor de zelfstandigen op BG.
ik denk dat de helft van dit forum wereldvreemd is.Vraag het is aan de kerel die je Deliveroo maaltijd komt bezorgen... Lang ga je niet moeten zoeken om een zelfstandige te vinden die minder als 5000 € netto verdient. Sorry maar je post is wereldvreemd
zegt hij vanuit zijn zwembad cavaIk zat in de hoge middenklasse maar die 2 nageltjes van mijn doodskist trekken me richting armoede. Kern hier dus.
Maar kzie ze graag ze![]()

zegt hij vanuit zijn zwembad cara![]()
Een zwembad met Cava? Pikt dat niet in uw ogen?zegt hij vanuit zijn zwembad cava![]()
Dat weet ik niet, hier is het zwembad 2 van die blauwe schelpen waarvan 1 gevuld met water en de andere met zand.Een zwembad met Cava? Pikt dat niet in uw ogen?
Dat weet ik niet, hier is het zwembad 2 van die blauwe schelpen waarvan 1 gevuld met water en de andere met zand.
De wagen levert geen bijdrage aan het inkomen he. Krijg jij geld voor het bezit van een wagen misschien?
Vraag het is aan de kerel die je Deliveroo maaltijd komt bezorgen... Lang ga je niet moeten zoeken om een zelfstandige te vinden die minder als 5000 € netto verdient. Sorry maar je post is wereldvreemd
Ik hoop dat de smileys betekenen dat je dit niet meent.
. Beetje random toch?