Apple TV Apple TV +

Hans Moleman

Well-known member
Nog geen tread voor deze streaming dienst precies?

Ted Lasso, Severance en Blackbird begonnen, die top waren.

Nog must watch reeksen op deze dienst?
Bij de films staat Tetris nog op de watch list. Maar aanbod zonder bij te ballen maar beperkt.
 
Slow Horses, For all Mankind en Trying vind ik goed.
Pachinko moet ik nog zien maar zou ook goed zijn.

Toegegeven Ted Lasso vond ik eigenlijk enkel het eerste seizoen goed. Black Bird was ook niet mijn ding.
 
Heb de indruk dat Apple toch vooral op kwaliteit teert ipv kwantiteit.

Reeksen die jullie absolute bagger vonden?
 
Laatst bewerkt:
Nog maar 4 vd 8 afleveringen gezien: Drops of God. Gebaseerd op een manga, maar duidelijk getweakt voor live-adaptation. Sterke acteerprestaties, interessante/unieke plot, maar af en toe een beetje de "anime-factor" qua geloofwaardigheid die sommigen misschien afschrikt.
 
Laatst bewerkt:
Tetris gezien.
Verrassend leuke film.
Sterke cast, leuk verhaal.
Die Russen echt wel knap gecast. Wat een karakterkoppen.
 
Er is voor nieuwe abonnees een actie van 2 maanden gratis (promotie van basketbalfilm Underrated) waardoor je alle content van Apple TV+ kunt bingen. Ik link de Pepper site waar wat uitleg in de comments staat (daar zijn mensen bij die al eerder een trial hebben genomen of inactieve abo en toch de maanden kunnen claimen, je kan het niet nemen als het abo nog lopende is, betalend of gratis).
De promosite van de officiële Apple site is in het Duits maar zou ook in BE moeten werken je kan ook UK English gebruiken. Deze actie is te claimen tot en met 24 augustus.
Kleine sidenote: als je vroeger meteen annuleerde was je abonnement ook meteen toegedraaid. Tegenwoordig loopt het door tot het einde van de periode maar ik zou toch eerder een reminder zetten vlak voor de vervaldag om pas dan te annuleren.
 
Laatst bewerkt:
@Jimmypop Die actie liep af op 31 juli en de pagina is nu een 404 dus denk niet dat die nog zal werken. Het was op zich al een herhaalde promotie dus wie weet komt Sony later nog eens af met gratis maanden.
 
Black bird uitgekeken.

Leuk verhaal, goeie cast. Een paar geniale vertolkingen.

En het is nu niet om chauvinistisch te doen, maar de eerste 3 afleveringen die Roskam regisseerde, vond ik qua regie en montagestijl toch beter dan de laatste 3.

Nog altijd bezig aan Ted Lasso. Wat een leuke ontspannende goede reeks is dat toch.
 
Hier genoten (en nog ana het genieten van seizoen 2) van Schmigadoon!.

Toegegeven, we zijn beiden musical-fans dus ongetwijfeld mist de serie zijn effect als je dat niet bent, maar voor ons is het alvast meer dan fijn vertier met een hoop knipogen naar oud werk.

Black Bird staat nog op de watchlist. Binnenkort ook eens naar Foundation en Invasion kijken.
 
Lasso is idd top (al is het goed dat ze stoppen na 3 seizoen).

Mythic Quest vind ik dan weer niet goed, ook ooit begonnen aan See maar opgegeven na 3 episodes
 
Foundation vond ik zo'n mixed bag. Er zaten zoveel coole concepten in (basically alle interessante sci-fi elementen werden afgevinkt, zowel dingen als space elevators als religious sentient robots enz), en niet alleen vanwege het bronmateriaal want bijvoorbeeld alle stukken met Lee Pace vond ik het beste van heel de serie. Maar de stukken met Salvor vond ik dan weer vaak teleurstellend en naar het einde toe leek de opbouw van de serie zich helemaal teniet te doen.
Maar bon, ben sowieso geintrigeerd voor meer
 
Tegenwoordig sta ik op vrijdag om 05H op om de nieuwe aflevering te kijken van Foundation. Dat is lang geleden dat een serie dat met mij gedaan heeft. Het heeft zeker zijn issues maar daar kijk ik makkelijk over (I am a sucker for sci-fi). Vind het echt enorm goed. De aflevering van deze morgen (8) was weer zo goed. Seizoen 2 is in verschillende opzichten vele malen beter dan seizoen 1.

Kan niet wachten tot volgende week vrijdag 05H!! :) :)
Demerzel backstory denk ik / hoop ik
 
Seizoen 1 bijna bij elke aflevering in slaap gevallen. Ik heb het volledig uitgekeken maar ben bijgevolg dus niet 100% mee maar van wat ik gezien heb was het niet heel memorabel. Misschien nog eens een nieuwe kans geven en herbekijken.

Momenteel ben ik nog bezig met Bates Motel te bekijken, begin seizoen 3.
 
Terug
Bovenaan