Apple TV Apple TV +

For All Mankind zit in zijn vierde seizoen. Er zijn ondertussen een pak minder beelden te zien van space/moon/mars maar het blijft alsnog boeien.
De eerste seizoenen waren wel boeiender en intrigerend. Voorlopig nog niet veel GoldRush gezien, maar dat zal wel in de apotheose komen naam ik aan.

ZMF7aDuE9UQftkfwfGVSGe-1200-80.jpg
 
Killers of the Flower Moon is een Apple Original, maar niet inbegrepen in de subscription van Apple TV+? Begrijp ik het goed dat Apple dezelfde toer op gaat als Disney en hun subscribers, die al voor hun diensten betalen, nog eens laat bijbetalen voor een film te streamen?
 
Killers of the Flower Moon is een Apple Original, maar niet inbegrepen in de subscription van Apple TV+? Begrijp ik het goed dat Apple dezelfde toer op gaat als Disney en hun subscribers, die al voor hun diensten betalen, nog eens laat bijbetalen voor een film te streamen?
Komt pas op een later moment naar Apple TV+.
...“Killers of the Flower Moon” will become available on premium video-on-demand and for digital purchase with leading digital retailers, in collaboration with Paramount Home Entertainment, beginning this Tuesday, December 5 in over 100 countries, before streaming globally on Apple TV+.
 
Ik denk dat de film 60 tot 90 dagen exclusiviteit krijgt voor VOD verhuur/verkoop om geld in het laatje te brengen. Hier speelt ook mee dat Paramount de distributie doet, die gigant volgt gewoon het traditionele pad van bioscoop > VOD (en mss physical) > streaming. Nadien is het gratis beschikbaar op Apple TV+. De vaagheid moet mensen wss doen vergeten dat het gratis kan komen.

Een gelijkaardig verhaal zal opgaan voor Napoleon (Sony Pictures). Daar is zelfs al vergeten dat het op TV+ zou komen, volledig in de markt gezet als traditionele bioscoopfilm.

Ik gok begin februari 2024 voor Killers of the Flower Moon en eind maart/april 2024 voor Napoleon op TV+.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou beide films veel liever in de bioscoop gaan zien natuurlijk, maar dat gaat me niet lukken in de periode dat die nog spelen. Dus ik dacht ze thuis te bekijken, maar dat gaat voorlopig dus niet.
 
Je kan ze toch gewoon huren dan?
Ik weet dat dat kan, maar dat doe ik niet graag. Als ik ze niet "gratis" kan streamen op dit ogenblik (om mee te kunnen praten over de films nu er zo veel rond te doen is) dan wacht ik liever.
Van Napoleon heb ik geen hoge verwachtingen en daar wil ik geen geld aan uitgeven om het gewoon thuis te bekijken. Dat doe ik wel wanneer die mee mee in het TV+ pakket zit.
Voor KotFM hoop ik nog op een fysieke release. Ik probeer van Scorsese sowieso al zoveel mogelijk op bluray te verzamelen, en deze lijkt nu al op een late career masterpiece dus die moet er zeker bij.
 
Ik weet dat dat kan, maar dat doe ik niet graag. Als ik ze niet kan streamen op dit ogenblik (om mee te kunnen praten over de films nu er zo veel rond te doen is) dan wacht ik liever.
Van Napoleon heb ik geen hoge verwachtingen en daar wil ik geen geld aan uitgeven om het gewoon thuis te bekijken. Dat doe ik wel wanneer die mee mee in het TV+ pakket zit.
Voor KotFM hoop ik nog op een fysieke release. Ik probeer van Scorsese sowieso al zoveel mogelijk op bluray te verzamelen, en deze lijkt nu al op een late career masterpiece dus die moet er zeker bij.
Snap ik, maar dan was uw vorige post niet zo goed verwoord natuurlijk ^^

Ik kijk zelf ook wel uit naar beide 4K bluray releases. Al ga ik proberen om Napoleon nog in de bios te gaan zien deze maand.
 
Wss zit KotFM dan ook juist binnen die 2 maanden. For All Mankind zal dan ook volledig beschikbaar zijn, seizoen is nu halfweg (een 5e seizoen zal wss ook nog komen over 1-2 jaar).
 
2 maanden gratis Apple TV+

@KnightOfCydonia (en alle anderen die Apple TV even willen proberen)

Code vervalt op 18 januari. Als je nog even wacht met de activatie tot 16 of 17 januari, kan je alle afleveringen van Masters of the Air binnen die 2 maanden bekijken (laatste aflevering verschijnt op 15 maart).
Ik ga deze gewoon nog eens bumpen zodat iedereen gratis naar Masters Of The Air kan kijken. :unsure:
 
I love to hate on apple maar met apple+ zijn ze echt extreem goed bezig. Ik weet niet juist hoe ze het doen but whatever it is, I hope they keep doin it. Monarch Legacy of Monsters, Invasion en Hello Tomorrow zijn hun minder goeie releases van het jaar maar zelfs die zijn van een niveau waar netflix weinig of niets tov kan zetten. Dit jaar alleen al hebben ze met Foundation, Silo, For All Mankind, Shrinking, The Big Door Prize, Lessons in Chemistry, Slow Horses, ... Netflix volledig KO geslagen. Zelfs HBO en FX scoren niet aan de lopende band zulke hits. En dan schieten ze nu in januari al uit de startblokken met Masters of the Air en Constellation... Impressive really.
 
I love to hate on apple maar met apple+ zijn ze echt extreem goed bezig. Ik weet niet juist hoe ze het doen but whatever it is, I hope they keep doin it. Monarch Legacy of Monsters, Invasion en Hello Tomorrow zijn hun minder goeie releases van het jaar maar zelfs die zijn van een niveau waar netflix weinig of niets tov kan zetten. Dit jaar alleen al hebben ze met Foundation, Silo, For All Mankind, Shrinking, The Big Door Prize, Lessons in Chemistry, Slow Horses, ... Netflix volledig KO geslagen. Zelfs HBO en FX scoren niet aan de lopende band zulke hits. En dan schieten ze nu in januari al uit de startblokken met Masters of the Air en Constellation... Impressive really.
Alsof ik nog niet genoeg heb om te bekijken...lap jij er nog een aantal series bij 😜
 
. Dit jaar alleen al hebben ze met Foundation, Silo, For All Mankind, Shrinking, The Big Door Prize, Lessons in Chemistry, Slow Horses, ... Netflix volledig KO geslagen. Zelfs HBO en FX scoren niet aan de lopende band zulke hits.

Laatste seizoen van Ted Lasso ook heel hoog niveau.
 
2 maanden gratis Apple TV+

@KnightOfCydonia (en alle anderen die Apple TV even willen proberen)

Code vervalt op 18 januari. Als je nog even wacht met de activatie tot 16 of 17 januari, kan je alle afleveringen van Masters of the Air binnen die 2 maanden bekijken (laatste aflevering verschijnt op 15 maart).
Dikke merci! Net geactiveerd, het loopt zelfs tot 22 maart, eerst 7 dagen proefperiode + 2 maanden gratis :clap:
 
Terug
Bovenaan