Maar 50 nummers per playlist te downloaden met spotify … kakkers. Apple Music blijft dus interessanter voor te lopen.
 
Net mijn batterij laten vervangen voor 120 euro. Kan er weer 2-3 jaar tegenaan. Series 9 zal ik pas kopen, nu heb ik een series 4.

Mensen met een originele Apple Watch.... Dat snap ik niet goed. toen de series 3 uitkwam moest ik mijn series 0 2-3x per dag opladen en was die zodanig traag dat hij niet bruikbaar was voor eender wat buiten het uur laten zien. ondertussen zijn we 3 jaar verder en gebruiken mensen die nog?
 
Net mijn batterij laten vervangen voor 120 euro. Kan er weer 2-3 jaar tegenaan. Series 9 zal ik pas kopen, nu heb ik een series 4.

Mensen met een originele Apple Watch.... Dat snap ik niet goed. toen de series 3 uitkwam moest ik mijn series 0 2-3x per dag opladen en was die zodanig traag dat hij niet bruikbaar was voor eender wat buiten het uur laten zien. ondertussen zijn we 3 jaar verder en gebruiken mensen die nog?
mijn pa zit nog op de series 2 versie :laugh:
 
Mensen met een originele Apple Watch.... Dat snap ik niet goed. toen de series 3 uitkwam moest ik mijn series 0 2-3x per dag opladen en was die zodanig traag dat hij niet bruikbaar was voor eender wat buiten het uur laten zien. ondertussen zijn we 3 jaar verder en gebruiken mensen die nog?
Ik heb met 1 charge voldoende om de dag door te komen met mijn Series 0. Als ik sport, kan het wel gebeuren dat die ‘s avonds al wat vroeger (lees 17-18u) de geest geeft. Anders trekt die het normaal wel een volle dag. Maar is inderdaad heel traag geworden, vandaar dat ik dus dit jaar een nieuwe zal aankopen (Series 7 of SE).
 
Net mijn batterij laten vervangen voor 120 euro. Kan er weer 2-3 jaar tegenaan. Series 9 zal ik pas kopen, nu heb ik een series 4.

Mensen met een originele Apple Watch.... Dat snap ik niet goed. toen de series 3 uitkwam moest ik mijn series 0 2-3x per dag opladen en was die zodanig traag dat hij niet bruikbaar was voor eender wat buiten het uur laten zien. ondertussen zijn we 3 jaar verder en gebruiken mensen die nog?
Nu al een nieuwe batterij in de series 4? Ik gebruik die dag en nacht en de batterij gaat nog steeds bijna 2 dagen mee vooraleer ik moet opladen.
 
Al? Na 2.5 jaar. Leek me echt niet raar.
dus bij jou gaat die nog even lang mee dan 2 jaar geleden?
Mijn batterijcapaciteit zat op 77% zeiden ze in de winkel.
 
Ik zit nog op 84% en mijne is ook 2,5j oud. Helemaal in het begin kon die 2,5 dagen mee en nu nog 2 dagen.
1/4 van de batterij verliezen na 2j vind ik toch best veel. Mijn iphone 8 is nu ook 2j en zit nog op 87%.
Bij m'n vorige iphone 6 was dat zelfs nog minder verlies na een paar jaar.
 
87% op mijn Series 5 hier. Verbaast me eigenlijk niet voor een toestel met zo'n petieterige batterij die je om de 2 dagen moet opladen.
 
Series 4 hier en die zit op 90%, gaat dagelijks aan de lader :unsure:
Op tweakers had ik ooit eens gelezen dat dit net goed zou zijn voor de batterij? Ik doe dit voor mijn iphone 8 die ik bij release had gekocht en hij zit nog steeds op 86% na bijna 4 jaar.
 
Op tweakers had ik ooit eens gelezen dat dit net goed zou zijn voor de batterij? Ik doe dit voor mijn iphone 8 die ik bij release had gekocht en hij zit nog steeds op 86% na bijna 4 jaar.
Geen idee eigenlijk. Zit trouwens ook nog icm een iPhone 8 (gekocht op release) en die heeft momenteel nog 89% capaciteit. Hij geeft trouwens wel aan dat deze moet vervangen worden. Ik merk het nu soms wel dat hij plots snel leegloopt. Maar momenteel kom ik er nog steeds de dag mee door.
 
Mijn Series 3 zit na 3,5 jaar gebruik blijkbaar nog steeds op een maximumcapaciteit van 100%. :unsure:
 
Geen idee eigenlijk. Zit trouwens ook nog icm een iPhone 8 (gekocht op release) en die heeft momenteel nog 89% capaciteit. Hij geeft trouwens wel aan dat deze moet vervangen worden. Ik merk het nu soms wel dat hij plots snel leegloopt. Maar momenteel kom ik er nog steeds de dag mee door.
Dat kan idd soms gebeuren.

Los ik zo op :

 
Terug
Bovenaan