Heb een series 3 met watchOS 8 erop. Maar ik zie die nieuwe ‘portrait’ watchface nergens staan?
Portraits and World Time faces are available on Apple Watch Series 4 and later.
 
Iemand tips om het bandje los te krijgen.
ene kant gaat zonder probleem en andere kant zit gewoon muurvast.
waarschijnlijk door vuil of zout, is in 3 jaar nooit eraf geweest maar het is versleten en wou een nieuw kopen.
beetje zonde om daarvoor een nieuwe watch te kopen, had liever nog jaartje door gedaan naar hopelijk ander design.
 
Iemand tips om het bandje los te krijgen.
ene kant gaat zonder probleem en andere kant zit gewoon muurvast.
waarschijnlijk door vuil of zout, is in 3 jaar nooit eraf geweest maar het is versleten en wou een nieuw kopen.
beetje zonde om daarvoor een nieuwe watch te kopen, had liever nog jaartje door gedaan naar hopelijk ander design.
WD40 geprobeerd?
 
Nee, wel aan gedacht maar ik durf precies niet.
Zou dat geen kwaad kunnen? :confused2:
Als ge enkel da knopje zelf doet zie ik het probleem niet. Heb het zelf wel nog nooit gedaan. Of met iets anders op het knopje duwen zodat het misschien wat dieper ingeduwd geraakt?

Of als ge echt bang zijt om iets fout te doen, en het een officieel Apple bandje is, eens in een Apple store binnenspringen. Die moeten dat waarschijnlijk wel vaker doen en kennen er mss een snel trucje voor.
 
Was in spanje en ben daar een applestore binnengestapt en daar wouden ze het niet doen, zeiden ze dat ze het misschien kapot gingen maken.
Knopje kan ik wel induwen precies maar het bandje beweegt echt niets links of rechts.
Langs de andere kant als ik er aan trek zie je ook speling aan de zijkanten, andere kant echt totaal niets van beweging.
Voor mijn plezier daarvoor nog eens naar brussel rijden is wat stom, weet niet of ik daarvoor bij een lab9 ofzo terecht kan.
 
Daarnet nog eens mijn gedachten opgezet en even laten weken.
Dan het knopje ingeduwd met de punt van een vijltje ipv met de nagel.
En dat heeft precies er toch voor gezorgd dat ik er meer macht op kon zetten, maar zelfs als het wat verschoven was was het nog massas kracht opzetten om het eruit te krijgen.
Behoorlijk wat vuil dus, nu alles proper gemaakt en ist opgelost :clap:
Morgen groen gevlochten solobandje aanschaffen :thumb:
 
Kunnen jullie bestellen? Mij toont die nog steeds vanaf 14u.

Edit: nu werkt het.

Edit2: Momenteel niet verkrijgbaar :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Stip om 14u03 Nike versie besteld volgende week levering.

Is snel naar begin november aan het gaan sommige versies al eind november.

Beste is dus via de app op je telefoon.
 
Laatst bewerkt:
Stip om 14u03 Nike versie besteld volgende week levering.

Is snel naar begin november aan het gaan sommige versie als eind november.

Beste is dus via de app op je telefoon.

Precies. Aangezien die bij mij int Frans staat, dacht ik gewn via de website. Good to know.

Ochja, dan heb ik nu nog wat tijd om reviews af te wachten en eens fysiek te gaan checken.
 
Terug
Bovenaan