Sinds gisteravond zit de Series 7 aan mijn pols. Helemaal verkocht! ik kom natuurlijk wel van de Series 0, dus ik denk dat eender welke Watch me wel zou bekoren, maar het scherm, de snelheid, de haptics, ... Om even te verduidelijken: ik kan eindelijk terug apps gebruiken op mijn Watch, bij de Series 0 was dat vaak 10-15 seconden wachten alvorens een app open ging, nu is dat (zo goed als) instant.
En ook de reactiesnelheid als je op de crown of de side button duwt is zo veel sneller. Ik voel me als een klein kind op de ochtend van Sinterklaas of Kerstmis :love:
 
Zit hier op de Ekiden en moest een toer van 5km lopen. De iWatch zit er toch serieus naast als het op kilometrage gaat hoor. Toer van 6km+ zegt die terwijl het wel degelijk maar 5km is…
 
Zit hier op de Ekiden en moest een toer van 5km lopen. De iWatch zit er toch serieus naast als het op kilometrage gaat hoor. Toer van 6km+ zegt die terwijl het wel degelijk maar 5km is…
Heb je GPS tracking gedaan? Je kan dan in die activiteit naar de kaart kijken en eens vergelijken met de realiteit, misschien zie je daarin waarom het mis is gegaan?

Zonder GPS tracking is het natuurlijk een pure gok op basis van je stappen en bewegingen en zou ik zeggen dat +6km voor een toer van 5km eigenlijk vrij goed gegokt is :p
 
Indien GPS: de Apple Watch gebruikt de GPS van je iPhone wanneer die verbonden is (in het control center van je Apple Watch zie je dan een groen iPhone-logo naast de locatiepijl). Bluetooth en WiFi uitschakelen op de Apple Watch (dan zie je een rood iPhone-logo) om de GPS van de Watch te gebruiken 😉
 
Laatst bewerkt:
Heb je GPS tracking gedaan? Je kan dan in die activiteit naar de kaart kijken en eens vergelijken met de realiteit, misschien zie je daarin waarom het mis is gegaan?

Zonder GPS tracking is het natuurlijk een pure gok op basis van je stappen en bewegingen en zou ik zeggen dat +6km voor een toer van 5km eigenlijk vrij goed gegokt is :p

Indien GPS: de Apple Watch gebruikt de GPS van je iPhone wanneer die verbonden is (in het control center van je Apple Watch zie je dan een groen iPhone-logo naast de locatiepijl). Bluetooth en WiFi uitschakelen op de Apple Watch (dan zie je een rood iPhone-logo) om de GPS van de iPhone te gebruiken 😉

GPS staat op en mijn toer staat goed in de conditie app. Zal eens letten op welke locatie die gebruikt, had mijn iPhone ook vast tijdens het lopen maar weet nu niet welke GPS die dan gebruikt.

Edit: is gegoogeld en ik had bij locatievoorzieningen - system service “bewegingskalibratie en afstand” afstaan, kan blijkbaar daaraan gelegen hebben.
 
Ik sta voor de aankoop van mijn eerste Apple Watch (Series 7) en twijfel geweldig tussen de 41 en 45mm. Ik heb vind ik zelf nogal smalle polsen (net gemeten: 170mm).
Welke hebben jullie en zouden jullie de 41 of 45mm aanraden?
 
Ik zou qua comfort een stoffen bandje aanraden; gelijk de nylon sport loop of de braided solo loop. (officieel of van ali, al gelijk).

De gewone solo loop geeft bij verscheidene mensen huidirritatie en de metalen bandjes kunnen het ingebouwd kompas verstoren.
 
Ik ben aan het kijken voor een Apple Watch. Het zou eigenlijk voor tijdens de fitness te zijn om men hartslag op te volgen. Is de SE hier genoeg voor of is het eerder overkill?

Edit: Of een 6 in uitverkoop?
 
Dan zou ik die nemen want dan is het prijsverschil 10€ ofzo. Allesinds niet de 7 nemen, dat is een versie die iedereen zou moeten skippen.
Thx he man, ik ben toch blij met mijn 7! :sop:

Ik zou qua comfort een stoffen bandje aanraden; gelijk de nylon sport loop of de braided solo loop. (officieel of van ali, al gelijk).

De gewone solo loop geeft bij verscheidene mensen huidirritatie en de metalen bandjes kunnen het ingebouwd kompas verstoren.
Heb er een paar besteld om te testen, thanks!
 
Thx he man, ik ben toch blij met mijn 7! :sop:

:unsure: Geniet ervan!

Mijn redenering hierin is dat de 7 eigenlijk gewoon de 6 is, zelfs geen nieuwe functies. Waren veel geruchten dat er een volledig nieuw design ging gedaan worden maar dat ze niet klaar geraakten. Dus hebben ze maar de bezels kleiner gemaakt in hetzelfde design en klaar. Als je de teardowns opzoekt zie je dat intern de 7 bv net hetzelfde is als de 6. Blijft een goeie Watch natuurlijk :)
 
Ik heb de 7 cellular besteld. Ik zat als een onnozele elke ochtend de voorraad te checken bij switch/lab9/coolblue etc. Blijkbaar komen die niet standaard binnen, worden enkel op bestelling ingeslagen. Hopelijk wordt hij nu vlot geleverd!
 
Ik heb de 7 cellular besteld. Ik zat als een onnozele elke ochtend de voorraad te checken bij switch/lab9/coolblue etc. Blijkbaar komen die niet standaard binnen, worden enkel op bestelling ingeslagen. Hopelijk wordt hij nu vlot geleverd!
Ik heb nog getwijfeld over de cellular maar zie voor mezelf het nut er niet echt van in. Welk formaat en welke kleur?
 
Terug
Bovenaan