Nog mensen die last hebben met de hartslag meter ?
Als ik ga lopen registreerd hij soms geen hartslag.
Ik loop met de standaard app.
ja is normaal, doet hij bij mij ook. Vooral bij het roeien, enkele minuten wachten na start en dan oke.
bij het zwemmen ook soms eens een storing, moet redelijk goed rond de pols zitten
 
Vooral bij koud weer de eerste 5 minuten soms geen hartslag of een onrealistisch hoge waarde. Maar daarna altijd in orde.
 
Gevalletje garantie. Ik heb siliconen bandjes die al paar jaar meegaan en die zien er echt zo niet uit.
Contact opgenomen met support en valt niet in de garantie. Wordt gezien als slijtage/gebruik van de Watch.

Voor alle duidelijkheid ik draag er veel zorg voor en doe ze nooit brut aan. Vorige week opgemerkt.
 
Contact opgenomen met support en valt niet in de garantie. Wordt gezien als slijtage/gebruik van de Watch.

Voor alle duidelijkheid ik draag er veel zorg voor en doe ze nooit brut aan. Vorige week opgemerkt.
Amai, dat lijkt mij toch geen normale wear and tear op die foto. Lijkt toch eerder fabrikagefout dat het daar begint los te komen? Of spant dat bandje zo hard rond je polse dat het daar begint te scheuren?
 
Amai, dat lijkt mij toch geen normale wear and tear op die foto. Lijkt toch eerder fabrikagefout dat het daar begint los te komen? Of spant dat bandje zo hard rond je polse dat het daar begint te scheuren?
Nee normaal.

Nieuw sinds november. Nuja supererg is het niet. En andere gelijkaardige gevallen vind ik niet terug op reddit oa
 
Mai dat zouden ze toch echt schoon kunnen terugnemen bij mij :p. Post het eventueel eens op de Macrumor boards ofzo.
 
Nee normaal.

Nieuw sinds november. Nuja supererg is het niet. En andere gelijkaardige gevallen vind ik niet terug op reddit oa
Gebruik al bijna 4 jaar hetzelfde sportbandje en daar is niks aan te zien, dus van normaal gebruik of slijtage is dat niet ze. Zeker niet na een paar maanden. Lijkt mij ook eerder een fabricagefout, dus ik zou toch proberen aan te dringen om dat onder garantie te laten vervangen.
 
Damn, had ik eerder willen weten. Weer wat bijgeleerd.
Het nadeel is wel dat uw gsm automatisch ontgrendelt als je hem doet oplichten en in de buurt van uw watch is. Handig voor snelle toegang als ge hem zelf vast houdt, maar wel een minpunt privacy gewijs. Bv gsm ligt naast u en iemand anders tapt het scherm. Ge krijgt normaal wel altijd die taptische feedback van de watch dat uw gsm aan het ontgrendelen is.
 
Gebruik al bijna 4 jaar hetzelfde sportbandje en daar is niks aan te zien, dus van normaal gebruik of slijtage is dat niet ze. Zeker niet na een paar maanden. Lijkt mij ook eerder een fabricagefout, dus ik zou toch proberen aan te dringen om dat onder garantie te laten vervangen.
Uhu, ik gebruik nu ook al paar jaar een AW en eerste keer dat ik dit probleempje tegenkom.
Nuja, als ze zeggen dat het onder geen garantie en eigen gebruik valt kan ik daar niet veel tegen beginnen. Hebben me zelf opgebeld (supervisor)

Maar geen idee hoe dit komt, ze spant niet teveel, normaal. En zorg ervoor tijdens het sporten zelf
 
Het nadeel is wel dat uw gsm automatisch ontgrendelt als je hem doet oplichten en in de buurt van uw watch is. Handig voor snelle toegang als ge hem zelf vast houdt, maar wel een minpunt privacy gewijs. Bv gsm ligt naast u en iemand anders tapt het scherm. Ge krijgt normaal wel altijd die taptische feedback van de watch dat uw gsm aan het ontgrendelen is.
Uit eerste test moet die blijkbaar wel nog steeds een gezicht waarnemen.
Als die dus gewoon neerligt blijft die bij mij vergrendeld, als je swipet vraagt hij code en doet watch niets.
Als ik hem echter voor mijn gezicht houdt met hand voor de mond dan ontgrendeld die wel via de watch.
 
Uit eerste test moet die blijkbaar wel nog steeds een gezicht waarnemen.
Als die dus gewoon neerligt blijft die bij mij vergrendeld, als je swipet vraagt hij code en doet watch niets.
Als ik hem echter voor mijn gezicht houdt met hand voor de mond dan ontgrendeld die wel via de watch.
Ah tiens! Ofwel is de software dan beter op punt gezet met dat we zo lang al maskers moeten dragen, ofwel herinner ik het mij dan helemaal fout. Ik had de indruk dat het toen ik het uittestte, altijd ontgrendelde. Gezicht of niet. Wel goed dat het werkt zoals je zegt, dan geef ik het ook nog een kans!
 
Blijft raar de hartslag. Thuis binnen geen probleem.1x hardlopen buiten niets hartslag.
Als ik ga wandelen dan weer wel.
 
Is er voor workout een aparte app voor iPhone?
Ik heb sinds gisteren een AW7, en moet er nog in komen.

Welke apps moet je op iphone hebben?
Nu heb ik Watch, Conditie en Gezondheid.
 
Is er voor workout een aparte app voor iPhone?
Ik heb sinds gisteren een AW7, en moet er nog in komen.

Welke apps moet je op iphone hebben?
Nu heb ik Watch, Conditie en Gezondheid.
Bij conditie zie je je work-outs staan 😉


HealthFit is imo een veel betere app dan gezondheid om je eerdere activiteiten te bekijken.


Afhankelijk van wat je doet van sport, kan het zijn dat je beter af bent met andere apps. Zo is WorkOutDoors heel erg goed voor lopen en wandelen. Heeft ook een heel goede Watch app :)

 
Laatst bewerkt:
Door het slechte weer ga ik het dit weekend niet kunnen uitproberen.
Ik wil wel dat roeien eens uitproberen op men roeitrainer.
Moet je daar voor een roeitrainer hebben waarmee je de watch kunt connecteren?
Of detecteert hij ook als je met een oude roeitrainer werkt zonder computertje?
 
Terug
Bovenaan