Door het slechte weer ga ik het dit weekend niet kunnen uitproberen.
Ik wil wel dat roeien eens uitproberen op men roeitrainer.
Moet je daar voor een roeitrainer hebben waarmee je de watch kunt connecteren?
Of detecteert hij ook als je met een oude roeitrainer werkt zonder computertje?
Sommige sportactiviteiten gaat de watch theoretisch berekenen, omdat het praktisch niet haalbaar is om de bewegingen exact te meten.
Maar ik weet niet of roeien daar bij hoort.
Misschien dat er ergens op het internet een lijstje staat van welke sporten theoretisch berekend worden.
 
Door het slechte weer ga ik het dit weekend niet kunnen uitproberen.
Ik wil wel dat roeien eens uitproberen op men roeitrainer.
Moet je daar voor een roeitrainer hebben waarmee je de watch kunt connecteren?
Of detecteert hij ook als je met een oude roeitrainer werkt zonder computertje?
in de fitness schakel ik gewoon de work-out in
 
Heb een Concept D roeier met scherm en bluetooth, maar de rowing workout van de watch zelf zit er niet echt veel naast qua kcals.
 
Het jeukt om m’n series 3 te vervangen, want de miserie met het updaten ergert me en het oude vierkante design valt nogal uit de toon. Anderzijds werkt ie nog oké en doet hij alles wat ik er van verwacht.

Iets zegt me dus hoogstens een SE te kopen maar dat is in feite gewoon een series 4 voor een beste hoge prijs… zal je zien dat ik wellicht nog eindig met een series 7 😅
 
Het jeukt om m’n series 3 te vervangen, want de miserie met het updaten ergert me en het oude vierkante design valt nogal uit de toon. Anderzijds werkt ie nog oké en doet hij alles wat ik er van verwacht.

Iets zegt me dus hoogstens een SE te kopen maar dat is in feite gewoon een series 4 voor een beste hoge prijs… zal je zien dat ik wellicht nog eindig met een series 7 😅
Ik heb onlangs mijn Series 4 laten vallen. Doodzonde want ik had het gevoel dat ik er nog wel een paar jaar mee ging kunnen doen.
Heb een Series 7 in de plek gekocht, en eigenlijk een beetje spijt. Super Watch, daar niet van, maar geen aanzienlijke upgrade t.o.v. mijn Series 4 heb ik nu het gevoel, dus ik had eigenlijk ook met een SE meer dan toegekomen.
 
Ik heb onlangs mijn Series 4 laten vallen. Doodzonde want ik had het gevoel dat ik er nog wel een paar jaar mee ging kunnen doen.
Heb een Series 7 in de plek gekocht, en eigenlijk een beetje spijt. Super Watch, daar niet van, maar geen aanzienlijke upgrade t.o.v. mijn Series 4 heb ik nu het gevoel, dus ik had eigenlijk ook met een SE meer dan toegekomen.
Kapot of wat is het gevolg van dat vallen?
 
Ik heb onlangs mijn Series 4 laten vallen. Doodzonde want ik had het gevoel dat ik er nog wel een paar jaar mee ging kunnen doen.
Heb een Series 7 in de plek gekocht, en eigenlijk een beetje spijt. Super Watch, daar niet van, maar geen aanzienlijke upgrade t.o.v. mijn Series 4 heb ik nu het gevoel, dus ik had eigenlijk ook met een SE meer dan toegekomen.
Heb de watches niet meer gevolgd de laatste tijd, maar is het grootste verschil tussen SE en de 7 dat de SE geen always on display heeft? Want ik moet zeggen, alleen al daarvoor ben ik meer dan content dat ik van de 2 naar de 5 ben gegaan
 
Ik hoop dat er in september eindelijk eens een vernieuwd design komt, in de trend van de nieuwe iphones ofzo.
Toch wel zin om de series 4 stilaan te vervangen.
 
Heb de watches niet meer gevolgd de laatste tijd, maar is het grootste verschil tussen SE en de 7 dat de SE geen always on display heeft? Want ik moet zeggen, alleen al daarvoor ben ik meer dan content dat ik van de 2 naar de 5 ben gegaan
Dat ja (maar was voor mij niet belangrijk). Het grotere scherm (maar valt bij de meeste schermen niet op, enkel bij number input of speciale watch faces) en dan de blood oxygen meter (vind ik nog het tofste verschil).
 
Heb de watches niet meer gevolgd de laatste tijd, maar is het grootste verschil tussen SE en de 7 dat de SE geen always on display heeft? Want ik moet zeggen, alleen al daarvoor ben ik meer dan content dat ik van de 2 naar de 5 ben gegaan
Ik zie eigenlijk zo veel mensen met een 5 en hoger die dat always on display afgezet hebben om batterij te sparen. Dus ik zou nu ook zonder twijfel weer voor een SE gaan.
Misschien dat de 8 weer een vernieuwd design wordt, maar tot dan lijkt de SE echt gewoon de beste keuze op dit moment.
 
Ik zie eigenlijk zo veel mensen met een 5 en hoger die dat always on display afgezet hebben om batterij te sparen. Dus ik zou nu ook zonder twijfel weer voor een SE gaan.
Misschien dat de 8 weer een vernieuwd design wordt, maar tot dan lijkt de SE echt gewoon de beste keuze op dit moment.
Ah is dat? Ieder zijne meug natuurlijk. Ik hang die 's avonds gewoon aan de lader dus batterij besparen zit ik niet zo mee in.
 
Ik zie eigenlijk zo veel mensen met een 5 en hoger die dat always on display afgezet hebben om batterij te sparen. Dus ik zou nu ook zonder twijfel weer voor een SE gaan.
Misschien dat de 8 weer een vernieuwd design wordt, maar tot dan lijkt de SE echt gewoon de beste keuze op dit moment.
Always on staat hier aan, en opt einde van de dag heb ik nog 70% over (incl workout van een uur)
 
heb een raar probleem.
De laatste 2x dat ik ging fietsen registreerde de workout app geen afstand en gemiddelde snelheid.
Heb dan runkeeper eens geprobeerd maar die registreerde ook niets.

Nog mensen die dit hebben voorgehad?
Gps lijkt wel te werken. In de conditie app kan ik wel een kaartje bekijken van de tocht die ik gedaan heb.
 
heb een raar probleem.
De laatste 2x dat ik ging fietsen registreerde de workout app geen afstand en gemiddelde snelheid.
Heb dan runkeeper eens geprobeerd maar die registreerde ook niets.

Nog mensen die dit hebben voorgehad?
Gps lijkt wel te werken. In de conditie app kan ik wel een kaartje bekijken van de tocht die ik gedaan heb.
Hier soms het tegenovergestelde,dat er geen gps word vast gesteld.
 
Bij lange wandelingen zet ik steeds het always on scherm af voor batterij besparingen.
Ook laat ik het scherm op donker waar je eerst moet op tikken voor je iets zie.
Als ik het tijdens het wandelen spotify op iphone opend en met airpods wandeld,gaat de batterij dan enkel van de iphone af of ook van de watch.
Vermits je tijdens het wandelen ook kan zien wat je aan het horen bent en het geluid harder en stiller kan zetten via de watch.
 
Sinds ik een nieuwe iPhone heb krijg ik mijn Apple Watch niet goed verbonden met de iPhone.
Ik moet hem steeds volledig resetten en instellen als een nieuwe Watch. Wanneer ik dan mijn Bluetooth af heb staan of mijn Watch niet meer kan verbinden kan ik nadien niet meer connecteren. Mijn iPhone geeft dan steeds de melding "verbinding mislukt, Zorg dat "Apple Watch van ##" is ingeschakeld en binnen bereik is.". Bijgevolg kan ik dus ook geen activiteiten of wijzerplaten doorsturen.

Iemand een idee voor een oplossing? Zelf nog niets bruikbaars gevonden.
 
Ik heb nu 2jaar een Apple Watch. Allemaal tevreden van.
Maar ik mis toch een hoop features die een ander merk wel heeft.
Als ik mijn collega’s zie met een Garmin, kunnen die echt veel meer doen dan ik met mijn AW.

Oa via Garmin Connect (online); workouts importeren of maken, meer info halen uit hun workouts, enz…
Qua design, bedoel dan menu’s ligt Apple dan voor.

Maar voor de functies alleen al (sport) denk ik terug een overstap te maken naar Garmin. Hopelijk beklaag ik het me niet… :unsure:
 
Qua sport is Garmin inderdaad dé watch. Maar zijn er voor de AW geen apps van derden die deze functionaliteiten bevatten?
 
Heeft er hier nog iemand last van (veel) krassen op z'n Watch (ik heb de 7)?
Kan ik daar iets aan doen?
 
Terug
Bovenaan