Waarom niet gewoon via apple besteld?
Goh, ik kreeg bij mijn bestelling leverdatum tussen datum A en B. Vond dat wat omslachtig want is ook geen pakje van 30 EUR dat je in het oog moet houden. Die koeriers leveren in onze woonwijk vaker pakjes bij de verkeerde buur dan iets anders. Rond die datum plannen we ook een verlengd weekendje weg.

Bij Lab9 bellen ze mij als hij binnen is en moet ik dan pas betalen. Ook makkelijker om direct op factuur op de zaak aan te kopen.
Ik heb nog getwijfeld over de cellular maar zie voor mezelf het nut er niet echt van in. Welk formaat en welke kleur?
Ik heb er mij altijd aan geërgerd dat ik geen muziek zonder mijn iphone vanop mijne watch kon afspelen. Ik moet bij het lopen altijd met gsm meesleuren. Met de watch kan ik perfect met spotify en mijn airpods zonder iphone gaan lopen.
Ik heb de 41 mm starlight besteld. Maandag besteld, voorlopig nog niet binnen.
 
Ik heb er mij altijd aan geërgerd dat ik geen muziek zonder mijn iphone vanop mijne watch kon afspelen. Ik moet bij het lopen altijd met gsm meesleuren. Met de watch kan ik perfect met spotify en mijn airpods zonder iphone gaan lopen.
Ik heb de 41 mm starlight besteld. Maandag besteld, voorlopig nog niet binnen.
Aha, dan snap ik het, voor lopers zal dat wel enorm handig zijn.
 
Met Spotify & Apple Music kan je tegenwoordig muziek downloaden op je (non-cellular) Apple Watch.

(Spotify beperkt wel tot de 1e 50 tracks van een playlist :( )
 
Gisteren mij ook een Watch 7 gaan halen.
Zwarte gekozen en dan nog een donkere milanese bracelet bij. Mooie combo imo.

Intussen ook een probleem met de Watch 3 van mijn vrouw.
Sinds gisteren lijkt alles normaal, maar er komt niets binnen op haar watch.
Zogezegd nog goed verbonden (groen icoontje), maar krijgt geen notificaties meer.

Had op internet opgezocht, waarbij men aanraadde om eens te ontkoppelen.
Dit gedaan, maar om nu terug te koppelen vraagt hij eerst om watch os 8.3 te downloaden.

Dit is intussen echter al 3 uur bezig.. Niet normaal hoe traag dat gaat.
 
Aan het twijfelen om me een apple watch aan te schaffen. Het zou de eerste zijn.
Pro en contra meningen gevraagd :p
 
Aan het twijfelen om me een apple watch aan te schaffen. Het zou de eerste zijn.
Pro en contra meningen gevraagd :p
Ik heb er 5-6 jaar eentje gehad en recent overgestapt naar een Garmin (vanwege switch naar Android). In de praktijk gebruik je dat eigenlijk enkel voor notificaties en health/fitness tracking. Voor de rest misschien occasioneel turn by turn navigation tijdens het wandelen. Meeste andere apps waren voor mij vooral gimmicks. Dus als je dat in acht neemt is het een vrij duur toestel. Nadeel is ook batterij, meer dan een goeie dag moet je er niet van verwachten.

Wat is je drijfveer om er een eentje aan te schaffen? Ik veronderstel dat je al wel een iPhone hebt? ;)
 
Aan het twijfelen om me een apple watch aan te schaffen. Het zou de eerste zijn.
Pro en contra meningen gevraagd :p
Pro: ik vind die watch echt wel een serieus verlengstuk van mijn iphone. Berichtjes snel even checken, activiteiten bijhouden, bellen, de iphone terugvinden door even het geluidsignaal te laten afgaan, ...
Ik wacht nog steeds af tot Proximus een LTE optie voorziet voor de apple watch, dan hoef ik niet eens mijn iphone overal meer bij te hebben.
Contra: het is gewoon te duur imo voor wat het maar is. Maar indien de prijs geen issue is, vind ik het wel echt een aanrader.
 
tis nen 7 45mm geworden :p
ik zat gewoon met de goesting om iets te kopen :D

gebruik zou vooral slaap monitoren zijn (excelleert daar wel niet in uit i know), activiteit, hartslag tijdens sporten etc.
Voor de rest zien we wel wat we er mee kunnen doen
 
Ik wacht nog steeds af tot Proximus een LTE optie voorziet voor de apple watch, dan hoef ik niet eens mijn iphone overal meer bij te hebben.
Contra: het is gewoon te duur imo voor wat het maar is. Maar indien de prijs geen issue is, vind ik het wel echt een aanrader.
Telenet biedt dit al een tijdje aan. Proximus belooft dit inderdaad al zeer lang, maar tot op heden nog steeds njet. Heb ondertussen geen Watch meer, dus niet meer nodig :sop:
 
Telenet biedt dit al een tijdje aan. Proximus belooft dit inderdaad al zeer lang, maar tot op heden nog steeds njet. Heb ondertussen geen Watch meer, dus niet meer nodig :sop:
Probleem is dat mijn werkgever bij Proximus zit. Enorm teleurstellend dat Proximus hier geen voorloper mee is.
We lopen weer hopeloos achter in ons landje waar wij dan nog een van de duurste abbonnementen hebben van heel Europa.
Apple schijnt zelfs van plan te zijn om binnenkort e-sim only gsm's uit te brengen, dat moet toch ook wel voor paniek zorgen bij onze providers.
 
Aan het twijfelen om me een apple watch aan te schaffen. Het zou de eerste zijn.
Pro en contra meningen gevraagd :p
Ik durf gerust zeggen dat ik door de motivatie van de Apple Watch, en soort doelen 10-15kg ben verloren.
Naast sporten en harttracking, gebruik ik die als horloge. Meldingen staan af
 
Pro: ik vind die watch echt wel een serieus verlengstuk van mijn iphone. Berichtjes snel even checken, activiteiten bijhouden, bellen, de iphone terugvinden door even het geluidsignaal te laten afgaan, ...
Ik wacht nog steeds af tot Proximus een LTE optie voorziet voor de apple watch, dan hoef ik niet eens mijn iphone overal meer bij te hebben.
Contra: het is gewoon te duur imo voor wat het maar is. Maar indien de prijs geen issue is, vind ik het wel echt een aanrader.
In jouw geval is het idd te duur voor wat het is. Ik denk dat sportmannen geen probleem hebben met de prijs: fietsen, lopen, zwemmen, het ding kan alles tracken. Echt een super toestel op dat vlak. Ook cool om jouw calorieën te tellen iedere dag 👍
 
In jouw geval is het idd te duur voor wat het is. Ik denk dat sportmannen geen probleem hebben met de prijs: fietsen, lopen, zwemmen, het ding kan alles tracken. Echt een super toestel op dat vlak. Ook cool om jouw calorieën te tellen iedere dag 👍
Dat valt bij mij onder activiteiten bijhouden. Zwemmen, fietsen, lopen, alles track ik daarmee.
Als je het echt voor het sportieve doet, ben je beter af met Garmin. Die doet dat nog net iets beter.
 
Ik gebruik 'm hier voor notificaties, vind het wel handig dat ik gewoon snel op men watch zie i.p.v. voor het minste m'n telefoon uit m'n broekzak te halen. Daarnaast om wandelingen en trainingen te loggen, slaap te tracken, natuurlijk als horloge en voor de rest dingen zoals het weer te checken, mijn podcasts op te zetten, ...
 
Hier eigenlijk ook vooral notificaties, eenvoudig een berichtje checken.
De 2 andere zaken die ik het meest gebruik: spotify. Die streamt hier in huis naar zo'n grote luidspreker. Gewoon handig dat ik dat rechtstreeks op horloge kan ipv naar laptop, ipad of gsm te moeten zoeken.
Men wagen staat er ook op gelinkt. Kan ik eenvoudig zien of hij opgeladen is en eventueel voorverwarmen.

En niet te vergeten: faceid + watch = geen miserie om u gsm te ontgrendelen met een mondmasker. :)
 
Nog mensen die last hebben met de hartslag meter ?
Als ik ga lopen registreerd hij soms geen hartslag.
Ik loop met de standaard app.
 
Terug
Bovenaan