JohnnyricoMC

Active member
Crowdfunder FE
Apple_Watch.png








't vel rond mijn pols vindt de solo loop precies niet zo tof. Voorlopig terug de nylon sport band, tot Apple de braided solo loop terug kan leveren. Er zijn blijkbaar nog mensen die precies een soort allergische reactie doen op de gewone solo loops?
 
Laatst bewerkt:
Vreemd. Toch hetzelfde materiaal als de gewone siliconen bandjes of niet?
 
Beste horlogebandje dat ik ooit gehad heb, gewoon standard van de iWatch 4. Super handig horloge, was onlangs in het buitenland op een werf aan de slag en als je dan gebeld wordt gewoon handschoenen aanhouden ff spreken in je horloge klaar. We hadden daar ook een whatsapp groepje, gewoon de berichten volgen via je horloge ook al zo handig.
Ja dat wel, maar continu meldingen krijgen op uw pols is ook niet dat. Hier alleen telefoon melding dat aanstaat
 
't vel rond mijn pols vindt de solo loop precies niet zo tof. Voorlopig terug de nylon sport band, tot Apple de braided solo loop terug kan leveren. Er zijn blijkbaar nog mensen die precies een soort allergische reactie doen op de gewone solo loops?
Ik had dit in het begin ook, maar bleek eerder een reactie op wat ‘zweet’ tussen mijn pols en horloge. Vermoedelijk door afzet van wat zoutkristalletjes die de huid irriteren. Dagelijks eens met water het horloge reinigen heeft het voor mij opgelost...
 
Ben dan toch geplooid voor de Apple Watch.

Ik gebruik Strava voor mijn loopjes, maar heb Summit niet, dus zie enkel de gemiddelde snelheid van de volledige activiteit. Is er iets native op WatchOS waarmee ik de gemiddelde snelheid van pakweg de laatste 100m / 30 seconden kan zien dat gelijktijdig met Strava kan draaien?
 
Doen jullie eigenlijk veel met jullie Watch? Merk dat ik daar amper iets mee doe buiten kijken hoe laat het is
Ja ze:
- 2FA-codes met de app OTP Auth
- bediening van Homekit-toestellen
- push notifications lezen
- Cinematickets via Wallet
- barcodes van klantenkaarten met Stocard
- Shazam
- die noise app houdt 't omgevingsgeluid voor mij in de gaten

En gwn algemeen de health-features:
- activity app
- fall detection heb ik nog nooit nodig gehad en enkel false positives gehad (eens op tafel kloppen ofzo), maar het is geruststellend dat het er is
 
Ik vooral en heel frequent de Health inderdaad. Ook muziek bedienen tijdens het joggen, en de notificaties van bepaalde apps (die van het werk zet ik niet aan op Watch, dan zou ik zot worden).
 
Doen jullie eigenlijk veel met jullie Watch? Merk dat ik daar amper iets mee doe buiten kijken hoe laat het is
- Het uur kijken
- Notificaties en soms een standaard reply terugsturen
- Bellen
- Kijken welke temperatuur het buiten is
- Kijken wanneer het zonsop- en ondergang is
- Mijn 3 ringen opvolgen
- Hartslag checken
- ECG nemen
- Workouts tracken
- Timer of alarm
- Microsoft/Authy 2FA requests goedkeuren
- Google maps navigeren soms (Starten vanaf telefoon en dan gewoon de directions volgen op uw watch)
- Ademoefeningen doen
 
Ik heb gewoon altijd de gewoonte om mijn gsm te pakken ipv te prullen op zo'n klein schermpje. Ergens wil ik wel een nieuwe Watch maar als ik dan stil sta bij wat ik daar maar mee doe.
 
Ik heb gewoon altijd de gewoonte om mijn gsm te pakken ipv te prullen op zo'n klein schermpje. Ergens wil ik wel een nieuwe Watch maar als ik dan stil sta bij wat ik daar maar mee doe.
Ja ik ken het. Heb nu een Series 4 (nieuwste is Series 6) en als je het nuchter bekijkt is de enige feature die het waard is om up te graden het always on display. Daarvoor kwam ik van de Series 0 (originele watch). Dat was toen wel een significante jump.

Ik probeer altijd heel nuchter na te denken wat nu echt de meerwaarde is wanneer ik upgrade.

Met mijn telefoon net hetzelfde. Zit nog steeds op de iPhone 8 en ik ben echt aan het wachten op een model zonder notch en die terug touch ID heeft. Ben eens benieuwd of dat nog lukt :thinking:
 
Heb nu wel de 12 Pro Max gekocht (upgrade van de X). Voor mij is de grootste meerwaarde toch de batterij, mijn X moest ik tegen 19u al opladen terwijl deze 's avonds soms nog 85% heeft. Camera is ook wel prachtig van deze.

Mijn Series 3 Watch doet nog wat hij moet doen dus zou echt geen nut hebben om te upgraden. Door Corona draag ik die ook nog amper want ik doe ganse dagen niets :p
 
Terug
Bovenaan