Heeft er hier nog iemand last van (veel) krassen op z'n Watch (ik heb de 7)?
Kan ik daar iets aan doen?
Op het scherm zelf? Kunt eens proberen polijsten met Polywatch ofzo. Da's een product om krassen uit horloges met een polymeer/plastic glas te halen.
 
Heeft er hier nog iemand last van (veel) krassen op z'n Watch (ik heb de 7)?
Kan ik daar iets aan doen?
Jep, diepe krassen van hoeken van metalen profielen. Ik zie ze enkel wanneer het scherm uit staat, dus ondertussen geleerd van het mij niet aan te trekken en dat ik bij m'n volgende Watch een screenprotector moet gebruiken.
 
Die screenprotectors zijn toch maar hatelijk op een watch door het gebogen scherm. Hetzelfde voor cases die alles zo bulky maakt. Heb al verschillende opties gehad maar nu gewoon zonder iets toch.
 
De krassen die er al zijn los ik er niet mee op maar ik heb dan maar een hoesje besteld en ben er tevreden van.
 
Apple Watch series 8 (45mm) besteld ter vervanging van mijn 6 jaar oude series 2. Ook meteen een metalen bandje en screenprotector besteld. Levering is voor volgende week vrijdag (16/09).
 
Heeft er hier nog iemand last van (veel) krassen op z'n Watch (ik heb de 7)?
Kan ik daar iets aan doen?
Ik heb de duurdere versie van de AW4 met safier glas (althans ik denk dat het safier is, is al even geleden). En bij mij zitten er totaal niets van krassen op.
Ondanks dat ik er niet erg voorzichtig mee ben, ik heb al écht vaak van die momenten gehad van 'shiiit dat wordt een zotte kras'.
Kost wel een stuk meer.
 
Nog eens de keynote zitten herbekijken maar eigenlijk zit er toch niet zo veel verschil op de series 8 en de SE 2022.

Voor het AOD moet je het niet doen, stond bij mij indertijd af (zuipt batterij), en de andere features gebruik je ook maar zelden. Saturatie en ECG gebruik je eigenlijk nooit. De nieuwe temperatuur-sensor is voor de dames.

Dus al ik zo vergelijk scheelt het niet zo veel meer. Identieke chip (S8) ook
 
Nog eens de keynote zitten herbekijken maar eigenlijk zit er toch niet zo veel verschil op de series 8 en de SE 2022.

Voor het AOD moet je het niet doen, stond bij mij indertijd af (zuipt batterij), en de andere features gebruik je ook maar zelden. Saturatie en ECG gebruik je eigenlijk nooit. De nieuwe temperatuur-sensor is voor de dames.

Dus al ik zo vergelijk scheelt het niet zo veel meer. Identieke chip (S8) ook
Ik heb de vorige SE Watch en inderdaad, zeer tevreden van. Die nieuwere functies gebruik je toch niet zo heel veel. Always on mis ik niet, want als je naar je watch kijkt, gaat het scherm aan. Ik zou niet weten waarom ik dat always on nodig heb.
 
Wel jammer dat de ultra met trail loop precies later uitkomt dan de andere modellen.

Levering bij mij pas rond 20/10 ipv van deze week. Ook al heb ik meteen besteld.
 
Wel jammer dat de ultra met trail loop precies later uitkomt dan de andere modellen.

Levering bij mij pas rond 20/10 ipv van deze week. Ook al heb ik meteen besteld.
Net sms ontvangen dat de levering voor vandaag gaat zijn, leuke verassing want stond gepland eind oktober :)
 
De Ultra sinds zaterdag in mijn bezit, geweldig toestel en fijner om te sporten dan mijn Garmin Forerunner.
Batterijduur heeft me ook aangenaam verrast. Gisteren run van 1u met GPS navigation (GPX die ik had geupload) + muziek + HR monitoring en ik zat na de run nog op 80% batterij (was al van de avond ervoor van de lader incl. mee geslapen).

Heb hem nu nog aan met nog 54% batterij.
 
De Ultra sinds zaterdag in mijn bezit, geweldig toestel en fijner om te sporten dan mijn Garmin Forerunner.
Batterijduur heeft me ook aangenaam verrast. Gisteren run van 1u met GPS navigation (GPX die ik had geupload) + muziek + HR monitoring en ik zat na de run nog op 80% batterij (was al van de avond ervoor van de lader incl. mee geslapen).

Heb hem nu nog aan met nog 54% batterij.
Heb hem nu ook aan en het voelt super, echt wel een gevoel om een horloge aan te hebben.
De gewone watch was zeker ok maar voelde steeds zo fragiel aan.

Eventueel volgende ultra in het space grey, dat zou pas af zijn al vind ik deze kleur al zeker de moeite.
 
Heb hem nu ook aan en het voelt super, echt wel een gevoel om een horloge aan te hebben.
De gewone watch was zeker ok maar voelde steeds zo fragiel aan.

Eventueel volgende ultra in het space grey, dat zou pas af zijn al vind ik deze kleur al zeker de moeite.
Apple is echt redelijk f*cked up qua kleuren. Je kan bijna niks matchen met elkaar. Als je alles zwart of grijs wilt: niet mogelijk. Airpod Pro's: enkel beschikbaar in wit. Apple Watch 8: enkel grijs mogelijk als je de dure stalen versie neemt. Apple Watch Ultra: enkel titaniumkleur. Ze hebben echt niet graag dat je grijze of zwarte wearables hebt precies.
 
Ik was sterk aan het overwegen om een Ultra te bestellen, vooral omdat die standaard cellular heeft. Maar blijkbaar is Telenet nog steeds de enige ondersteunde provider.
Maar aangezien zowel iPhone als Watch op hetzelfde nummer actief moeten zijn, zou dat betekenen dat ik mijn iPhone abonnement ook naar Telenet moet overzetten.

Toch jammer dat je nog zo beperkt bent in keuze :(
 
Ben zelf een upgrade naar Ultra aan het overwegen, maar ik ben aan het wachten tot als ze hier ergens in een winkel beschikbaar zijn. Het is blijkbaar mogelijk om die met ecocheques te kopen in sommige winkels, dus dan gaat mijn voorkeur daar naar uit natuurlijk. Als die nu ergens in stock zouden zijn :angry:
 
Terug
Bovenaan