Ik heb vorig jaar een dubbele marathon gewandeld op 1 dag met de Apple watch SE. Heb toen ook een pauze van 1u ingelast tussendoor, de work-out gepauzeerd en dan de watch herladen. Dit was genoeg voor de rest van de dag en ik kon de work-out eenvoudigweg resumen na de laadbeurt.
Bedankt !
 
Iemand een idee in welke winkel ik de Apple Watch 8 kan passen, dan bedoel ik effectief rond mijn pols doen, 41mm - 45mm. Thnx
 
Zonet via Telenet de  WATCH Ultra besteld.
Heb het totaal niet nodig eigenlijk maar zit nu met series 5 die ik aan de zoon ga geven.
Total overkill maar soms mag ne mens eens zot doen zeker?
 
Zonet via Telenet de  WATCH Ultra besteld.
Heb het totaal niet nodig eigenlijk maar zit nu met series 5 die ik aan de zoon ga geven.
Total overkill maar soms mag ne mens eens zot doen zeker?
Voor mij ook overkill maar nog geen seconde spijt van gehad, ook de robuustheid van de horloge en de batterij is voor mij voldoende om hem te kopen :)
 
Net toegekregen en ziet er zelf beter uit dan ik dacht.
Trailbandje past wel maar net (s/m was enige bij Telenet) dus ga ik wss proberen verkopen.
 
Ben aan het twijfelen tussen de SE en 8, always on/blood oxygen boeien me niet echt maar het grotere scherm is een moeilijke….
 
WatchOS 9.5 is uit. Geen nieuwe features buiten een nieuwe pride-watchface. 't zijn voornamelijk bugfixes dus.
 
Geen apart topic of weinig reacties hier over het event van gisteren, dus even hier maar posten.
De ultra 2 op zich weinig vernieuwend maar wel 100€ goedkoper geworden als ik het goed op heb?
Ik zit nog steeds met de series4 en mag misschien wel eens een update krijgen.
Spijtig dat design van series9 nog steeds niet gewijzigd is, ifv specs meer als voldoende voor mij waar de ultra overkill is maar het andere design maakt het toch weer moeilijk/interessant.
 
Geen apart topic of weinig reacties hier over het event van gisteren, dus even hier maar posten.
De ultra 2 op zich weinig vernieuwend maar wel 100€ goedkoper geworden als ik het goed op heb?
Ik zit nog steeds met de series4 en mag misschien wel eens een update krijgen.
Spijtig dat design van series9 nog steeds niet gewijzigd is, ifv specs meer als voldoende voor mij waar de ultra overkill is maar het andere design maakt het toch weer moeilijk/interessant.
Het is ook afhankelijk wat je er mee doet he. Ik gebruik mijn series 5 enkel om te sporten en fitness te tracken en die doet dat nog perfect.

Mocht ik vandaag een nieuwe moeten kopen zou ik gewoon een SE nemen.

Het design van de Ultra is tof ja, maar prijs x 3 tegenover de SE is het mij niet waard. Dan vernieuw ik liever eens wat sneller op het moment dat er écht features bijkomen die ik kan gebruiken.
 
de nieuwe watchface van de Ultra 2 is ook beschikbaar voor de AWU1 (volgens Macrumors forum)
Is inderdaad beschikbaar.
Ook de nieuwe Nike watchface….

Nieuwe watchface is wel mijne favoriet.
digitaal met rondom de seconden enzo
 
Ben zelf blij dat het dit jaar (voor mij) niet echt de moeite is om te upgraden.
iPhone 14 Pro en Ultra 1 hier en zal ze niet upgraden.
 
Ik dacht dat de nieuwe iphones en watches wel al in de lab9 zouden liggen maar is dus ook pas vanaf vrijdag.
De Ultra nog eens gepast en het blijft toch een serieus spel, pak dikker dan de 'gewone'.
Ik heb al niet de grootste pols dus hopelijk stoort het niet.
Maar zonet dus wel de Ultra 2 besteld op coolblue, normaal levering vrijdag.
Kan het nog terug sturen indien echt nodig maar zal wel gewoon worden, tijdens de winter al misschien eens meer vloeken dat een hemd of trui er niet goed op valt maar we zien wel.
Ik vond het absurd om te upgraden naar de series9 omdat er echt in looks niets anders aan is, een beetje batterij en functionaliteit maar dan is de Ultra 2 toch een grotere stap.
 
Ik dacht dat de nieuwe iphones en watches wel al in de lab9 zouden liggen maar is dus ook pas vanaf vrijdag.
De Ultra nog eens gepast en het blijft toch een serieus spel, pak dikker dan de 'gewone'.
Ik heb al niet de grootste pols dus hopelijk stoort het niet.
Maar zonet dus wel de Ultra 2 besteld op coolblue, normaal levering vrijdag.
Kan het nog terug sturen indien echt nodig maar zal wel gewoon worden, tijdens de winter al misschien eens meer vloeken dat een hemd of trui er niet goed op valt maar we zien wel.
Ik vond het absurd om te upgraden naar de series9 omdat er echt in looks niets anders aan is, een beetje batterij en functionaliteit maar dan is de Ultra 2 toch een grotere stap.
Het went wel snel ze die dikte.

Ikzelf heb de Ultra 1 sinds 28 december en begin nu toch te twijfelen om deze te verkopen en de 2 te kopen.

Moest ik nog mooie prijs krijgen van de Ultra 1. :)
 
Het went wel snel ze die dikte.

Ikzelf heb de Ultra 1 sinds 28 december en begin nu toch te twijfelen om deze te verkopen en de 2 te kopen.

Moest ik nog mooie prijs krijgen van de Ultra 1. :)
Waarom zou je dat doen?
Nieuwe S9chip en 2000vs3000nits, maar voor de rest toch nul wijzigingen dacht ik?
 
Waarom zou je dat doen?
Nieuwe S9chip en 2000vs3000nits, maar voor de rest toch nul wijzigingen dacht ik?
Enkel moest ik hele mooie prijs krijgen ze.
Dus zal niks worden 🤣.

Geheugen is ook 64gb geworden wat handig kan zijn voor podcasts enzo.
En chip die sneller is is altijd wel meegenomen zeker?
 
Enkel moest ik hele mooie prijs krijgen ze.
Dus zal niks worden 🤣.

Geheugen is ook 64gb geworden wat handig kan zijn voor podcasts enzo.
En chip die sneller is is altijd wel meegenomen zeker?
Ik zou het niet doen, ik heb ook een Ultra 1 maar de update is echt minimaal naar de Ultra 2
 
Moest er nu iemand 775 geven dan moet ik maar 25euro opleggen bij Telenet 🤣.

Ma weet wel da 775euro wishful thinking is.
Kzou mijn geld houden

For folks with an Ultra, seriously. Cool your jets. You're getting the Modular Ultra watchface with watchOS 10, and 3,000 nits vs. 2,000 nits doesn't make a huge difference.

En de watchface gaat op 1 ook
 
Terug
Bovenaan